Anvelope Noi Versus Anvelope Sh
Decat cauciucuri de amrca renumita sh mai bine niste cauciucuri noi low cost. Eu am condus masini echipate si cu anvelope de marca renumita si cu anvelope fabricate de producatori mai puti nrenumiti si nu am simtit nici o diferenta.
Sunt contra cauciucurilor sh pt ca adancimea caii de rulare este mai mica si astfel trebuiesc schimbate mai repede deci nu prea se face o economie. Asa ca de exemplu decat sa cumpar un set de cauciucuri sh si sa le schimb peste 3 tot cu cauciuri sh mai bine cumpar un set nou care ma vor tine 5-6ani.
Sunt contra cauciucurilor sh pt ca adancimea caii de rulare este mai mica si astfel trebuiesc schimbate mai repede deci nu prea se face o economie. Asa ca de exemplu decat sa cumpar un set de cauciucuri sh si sa le schimb peste 3 tot cu cauciuri sh mai bine cumpar un set nou care ma vor tine 5-6ani.
Depinde cat costa cele SH si cat costa cele noi. Daca sunt cel mult o treime din pret cele SH si se prezinta bine, atunci merita luate, puse pe jante, echilibrate, etc, mai ales daca ai un singur set de jante si alternezi cauciucuri iarna/vara pe ele pt ca oricum faci operatiunea asta de 2 ori pe an. Daca gasesti totusi cauciucuri noi la un pret decent, si ai si 2 seturi de jante, atunci balanta se inclina in favoarea celor noi daca iti permiti initial investitia, pt ca in timp se amortizeaza sau iese tot cam pe acolo cu cele SH, DAR ai avantajul ca in primii ani sa ai cauciucuri cu o cale de rulare mai adanca, de mare ajutor pe apa sau zapada.
Sa ma corecteze cineva daca gresesc, la noi legislatia accepta anvelope cu o uzura a profilului de rulare de 1.6mm, pe cand in restul tarilor din UE (mai putin Romania, Bulgaria) nu sunt acceptate anvelope cu o uzura sub limita de 3-4mm, stiu ca nu inseamna mult la prima vedere dar la prima franare DA, drept dovada ce altii arunca noi luam de bun.
QUOTE (Flipper @ Jul 13 2011, 07:14 PM) mai bine cumpar un set nou care ma vor tine 5-6ani. Stiai ca gumele au viata limitata si de timp, nu numai de uzura? Cica dupa 4 ani e bine sa le schimbi, ca-si pierd proprietatile. Oricum, iti garantez ca dupa 6 ani, gumele tale sunt foarte slabe si nesigure.
P.S.: Nu-s adeptul SH-urilor, am anvelope de calitate pe masina, cumparate de noi, dar, recunosc fara ipocrizie, daca (Doamne fereste!) se va intimpla sa tai vreun cauciuc sau sa-i fac vreo gilma si sa nu am bani sa-l schimb cu ceva nou, ma voi indrepta catre piata SH, macar pentru o solutie temporara.
P.S.: Nu-s adeptul SH-urilor, am anvelope de calitate pe masina, cumparate de noi, dar, recunosc fara ipocrizie, daca (Doamne fereste!) se va intimpla sa tai vreun cauciuc sau sa-i fac vreo gilma si sa nu am bani sa-l schimb cu ceva nou, ma voi indrepta catre piata SH, macar pentru o solutie temporara.
QUOTE (Flipper @ Jul 13 2011, 06:14 PM) Asa ca de exemplu decat sa cumpar un set de cauciucuri sh si sa le schimb peste 3 tot cu cauciuri sh mai bine cumpar un set nou care ma vor tine 5-6ani.
5-6 ani daca nu ori sa faca explozie dupa 3 ani incep sa apara crapaturile iar dupa cum se arata vremea vara la +45? nu le dau nici o sansa.Banuiesc cand ai facut referire la anvelope ieftine ai exclus China
5-6 ani daca nu ori sa faca explozie dupa 3 ani incep sa apara crapaturile iar dupa cum se arata vremea vara la +45? nu le dau nici o sansa.Banuiesc cand ai facut referire la anvelope ieftine ai exclus China
QUOTE (pytu_mon @ Jul 14 2011, 09:39 PM) Sa ma corecteze cineva daca gresesc, la noi legislatia accepta anvelope cu o uzura a profilului de rulare de 1.6mm, pe cand in restul tarilor din UE (mai putin Romania, Bulgaria) nu sunt acceptate anvelope cu o uzura sub limita de 3-4mm, stiu ca nu inseamna mult la prima vedere dar la prima franare DA, drept dovada ce altii arunca noi luam de bun.
pot spune ca in germania profilul minim este de 1,6 mm ... recomandat insa o uzura pana la 2,5 pentru cele de vara si 4 mm la cele de iarna .. de masurat nu in centrul gumelor ci le laterale unde de fapt se gasesc si acele puncte de control.
se recomanda si schimbarea gumelor dupa 6 ani deoarece devin poroase ... la gumele "made in china" pe care eu personal nu le recomand nimanui, cauciucul devine poros si dupa 2-3 ani .. in schimb este folosit un cauciuc de calitate mult prea inferioara, care nu ofera o aderenta buna pe asfalt mai ales pe timp de ploaie..
mai bine investesti banii in ceva calitativ decat sa pui gume proaste pe masina si apoi cand vrei sa franezi sa eviti un accident se comporta masina de parca te dai cu sania pe zapada .. si apoi pagi bani in reparatii
parerea mea (din propria-mi experienta)
pot spune ca in germania profilul minim este de 1,6 mm ... recomandat insa o uzura pana la 2,5 pentru cele de vara si 4 mm la cele de iarna .. de masurat nu in centrul gumelor ci le laterale unde de fapt se gasesc si acele puncte de control.
se recomanda si schimbarea gumelor dupa 6 ani deoarece devin poroase ... la gumele "made in china" pe care eu personal nu le recomand nimanui, cauciucul devine poros si dupa 2-3 ani .. in schimb este folosit un cauciuc de calitate mult prea inferioara, care nu ofera o aderenta buna pe asfalt mai ales pe timp de ploaie..
mai bine investesti banii in ceva calitativ decat sa pui gume proaste pe masina si apoi cand vrei sa franezi sa eviti un accident se comporta masina de parca te dai cu sania pe zapada .. si apoi pagi bani in reparatii
parerea mea (din propria-mi experienta)
Nu am luat SH-uri niciodata si sper sa nu ajung sa iau vreodata.
Si da, cauciucurile isi pierd din proprietati, insa nu dupa 4 ani, ci dupa mult mai multi. Am Dacia tatalui (luata de noua acum 25 de ani) pe care am cauciucurile pe care le avea acum 12 ani cand a decedat (mai adaugam 3 ani cat aveau atunci). Nu o mai folosesc acum, o voi restaura cand imi va permite timpul, insa acum 6 ani (din 2000 pana in 2005 am mers zi de zi cu ea), cand am mers ultima data cu ea totul era ok (deci am folosit cauciucuri de 9 ani). E clar ca nu mai erau in specificatii, insa mergeam doar in oras, distante scurte, viteza mica... Bineinteles ca nu recomand, erau insa alte timpuri (studentie, bani putini).
Si da, cauciucurile isi pierd din proprietati, insa nu dupa 4 ani, ci dupa mult mai multi. Am Dacia tatalui (luata de noua acum 25 de ani) pe care am cauciucurile pe care le avea acum 12 ani cand a decedat (mai adaugam 3 ani cat aveau atunci). Nu o mai folosesc acum, o voi restaura cand imi va permite timpul, insa acum 6 ani (din 2000 pana in 2005 am mers zi de zi cu ea), cand am mers ultima data cu ea totul era ok (deci am folosit cauciucuri de 9 ani). E clar ca nu mai erau in specificatii, insa mergeam doar in oras, distante scurte, viteza mica... Bineinteles ca nu recomand, erau insa alte timpuri (studentie, bani putini).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori