Anvelope Noi Versus Anvelope Sh

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Vin Iul 15, 2011 9:07 pm

si ale mele cu care merg zi de zi sunt din 2003 ... dar inca au profil bun si nu sunt poroase, caucicul nu e tare, deci sunt inca sigur pe ele .. dar nu sunt de la un oarecare producator din asia .. de accea spun ca sund diferente enorme in productie ceea ce se vede si la pret..

sfatul meu: cumparati ceva de calitate chiar daca costa ceva mai mult decat ceva ieftin care nu tine .. caci cele SH o sa coste mai mult in timp decat cele noi de calitate.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iul 15, 2011 10:39 pm

Pe spate am luat pt smart 2 buc dunlop sport, 215/45R15 cu 100 ron bucata. Au fost tot pe spate, au 2 ani, iar profilul are 6mm. In conditiile astea, pot merge 4 ani in siguranta cu ele. Pe fata am 175/65R14, 150 ron perechea, au venit pe o masina adusa din germania, luate de noi pt ca un cauciuc avea galme. Deci aproape noi. Sa iti iei cu 100 ron 205/55R16 anvelope bridgestone Runflat, cu 5mm carne pe ele, eu zic ca e ok. Si cu garantie pt galme, intepaturi, crapaturi sau alte defecte ce pot aparea la inceput.

Totusi exista oameni seriosi, care aduc anvelope de afara, anvelope bune, alese, si practica preturi ULTRA decente. Un astfel de om foarte serios activeaza aici pe forum. Nu incerc sa-i fac reclama pt ca nu cred ca are nevoie.

Dar sa ma duc la un depozit obisnuit de anvelope SH nici nu ma gandesc, sa-mi iau de acolo opinci uzate neuniform, semi-slick si cu peretii terminati, care nu tin nici un fel sub sarcina chit ca bagi 3 atm in ele. In romania majoritatea depozitelor au cauciucuri pe care altii le-au aruncat pe buna dreptate, pt ca erau terminate, nesigure, imbatranite etc.

Dar daca e o dimensiune comuna si ieftina, 195/50R15 de ex, unde cu 200 ron iti iei o anvelopa noua decenta, si daca stii ca faci multi kilometrii si nu le vei da jos pana la sfarsitul vietii lor de pe jante, atunci clar merita una noua.

Insa pt niste cauciucuri a caror dimensiune e poate mai atipica, sau sunt mai scumpe de noi, si le mai si schimbi de 2 ori pe an de pe singurul tau set de jante, nu e nici un pacat sa iti iei SH daca alegi cu cap. Si nici nu iti pui viata in pericol.

Avatar utilizator
pytu_mon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 05, 2010 2:02 am
Contact:

Mesaj de pytu_mon » Mie Iul 27, 2011 8:27 pm

(In romania majoritatea depozitelor au cauciucuri pe care altii le-au aruncat pe buna dreptate, pt ca erau terminate, nesigure, imbatranite etc.)
Cine crezi ca arunca o anvelopa de buna? Dupa parerea mea singurele anvelope "OK" sunt cele de pe rotile de rezerva (in eventualitatea in care au fost folosite mai putin), dar este discutabil deoarece si acestea pot fi mult prea vechi plus este foarte dificil sa gasesti doua cu profil identic mai ales patru.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iul 27, 2011 8:42 pm

In tarile in care oamenii nu traiesc de pe azi pe maine, si masina nu e un lux, ci e un bun consumabil, oamenii odata ce au dat jos cauciucurile (pt schimbul de iarna) nu le mai pun la loc, sau cand le schimba pe cele de pe fata, le schimba si pe alea de pe spate, desi sunt in stare foarte foarte buna. De unde imi iau eu anvelope am gasit cauciucuri foarte bune, si fiecare set aproape avea pe anvelopele de pe spate peste 3mm, unele peste 5, deci ar mai fi mers in siguranta (si legalitate) macar 1 an. La noi omul ar mai fi tras de anvelopele de pe spate pana se faceau opinci si ar fi luat doar 2 noi pt fata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori