jante 18

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Avatar utilizator
mitsuct
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 12:38 pm

Mesaj de mitsuct » Dum Mai 02, 2010 12:09 am

Tot nu m-a lamurit nimeni daca pot sa o incalt pe Mitza cu jantele l-a care mi-a ramas ochiul stang. In cel drept nu am incredere : m-a inselat de vreo cateva ori si am ajuns la concluzia ca este cam derbedeu. Cel mai tare mi-ar fi placut cele negre cu inserturile rosii.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Mai 02, 2010 11:06 am

Pai cum sa nu poti. Vrei sa iti alegem noi modelul? Eu cred ca cel mai bine il alegi tu. De marimi nu cred ca e problema pentru ca vad ca au care sa ti se potriveasca.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mai 03, 2010 7:16 pm

Si, revenind on topic, eu le-as alege pe cele Foose Speed Machined Black. Cele Sport Max XXR 508 Black w/Red Accent mi se par prea bling-bling...daca nu ar fi avut insertiile acelea rosii ar fi fost ok. Aceasta este parerea mea.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Dum Feb 27, 2011 4:14 pm

de ci ...ai luat incaltari noi ?

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Mar 21, 2011 6:03 pm

jantele de 18 vin din fabrica cu latimea de 7 ..
poti sa pui cu latimea de 8 si sa folosesti dim anvelopei din talon?
ET-ul este de 46 din fabrica
poti sa pui cu et mai mic sau mai mare? cu cat ?

sper ca cei care si-au pus alte jante decat orig sa imi dea niste sfaturi

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Lun Mar 21, 2011 8:18 pm

pai sicaek si-a luat la ralliart jante super late si zicea ca daca nu vinde anvelopele oem...le va pune tot p'alea...deci se poate

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Joi Mai 05, 2011 7:33 pm

Depinde cat de lata vrei sa fie anvelopa. 235 e maximum fara sa roluiesti aripile in spate, daca pastrezi ET 46. Bagi ET mai mic de 46 (e in mm) si roata trebuie sa fie mai mica de 235 atunci. Standard roata are 215mm. La 235mm, inseamna ca se lateste cu 10 mm pe fiecare parte. Deci se apropie de suspensie si de aripa cu 10mm. Daca ET e 40, fata de 46 standard, inseamna ca ajungi cu inca 6 mmm mai aproape de aripa. Deci 235 pe janta cu ET 46 merg. 235 pe jante cu ET 40 cel mai probail vor atinge la gropi si curbe, cand masina e incarcata (la aripile din spate e problema).

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Mai 08, 2011 1:47 pm

am si eu o intrebare vreau sa masor Et-ul unei jante...cum reusesc sa aflu ce ET are?....pe net nu gasesc pe nicaieri....butucul banuiesc ca pun sublerul si gata il aflu..dar Et-ul?

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Mai 08, 2011 1:56 pm

Crezi ca merge la un aparat din ala de centrat roti? Nu stiu cam ai reusi sa faci asta practic cu precizie...Ar merge sa pui o janta pe masina cu ET cunoscut, faci semne pana unde vine. Pui pe alta cu ET necunoscut, faci iar semne si masori diferenta dintre semne.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Mai 08, 2011 3:48 pm

la acel aparat ma gandeam si eu...o sa vad cum naiba aflu eu acel ET

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori