Pagina 1 din 29
Scris: Mar Sep 23, 2008 10:32 am
de lukas75
Din ce s -a mai discutat pe aici si de pe forumurile de afara e cam naspa sa iesi cu lanceru pe omat fie el si doar cat unghia ca faci niste derapaje misto. Tinand cont ca toti avem anvelope dunlop de vara cu ce le inlocuim si unde gasim si ne da voie nenea delaeru sa le schimbam cum dorim?
Scris: Mar Sep 23, 2008 11:23 am
de zimbet
Cel mai ieftin... CRED!!!
Transport gratuit...
Goodride SW601 205/60 R16 92H - cheaper
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 11&dsco=39 - 203/20 RON/Buc
Falken HS-439 205/60 R16 96H XL - bune, mi-as lua
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 45&dsco=39 - 289,70 RON/Buc
Kumho KW15 205/60 R16 92H - din astea cred ca imi iau
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 78&dsco=39 - 368,30 RON/Buc
Dunlop SP WINTER SPORT 3D 205/60 R16 92H - daca doriti sa ramaneti la Dunlop Sport
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 95&dsco=39 - 382,40 RON/Buc
Aveti ffffffffffff multe modele daca dati la search 205/60/R16 - Iarna...
Bafta!!!
Scris: Mar Sep 23, 2008 2:20 pm
de cix
Astazi am fost la service pentru revizie si am vazut acolo etalate roti de iarna la poromotie. Pt Lancer mi-au zis ca, costa 238eur / bucata (banuiesc ca e fara TVA). Era janta pe 16'' de tabla cu anvelopa GoodYear. Stau si ma gandesc unde e promotia in toata treaba asta. Eu sper sa gasim o solutie mai ieftina.
Daca stie cineva de unde putem cumpara jante de tabla si toate dimensiunile potrivite pe lancer poate ne da o mana de ajutor.
Scris: Mar Sep 23, 2008 3:00 pm
de zimbet
Eu am scapat de aceasta problema... Mi-am luat jante de 18' pt sezonul de vara si pe cele de 16' le folosesc iarna...
Dar nu am scapat de cauciucurile de 16' vara...
O sa caut niste jante de tabla... Sper sa revin cu o noutate buna... 8)
Scris: Mar Sep 23, 2008 4:34 pm
de goangaus
Eu am pus iarna trecuta Dunlop Winter Sport 3D si pot sa spun ca masina se comporta excelent pe zapada. Am facut teste intr-o parcare Metro, schimbare de la cer la pamant, fata de cele de vara. Cu ocazia aia am testat si ESPul, foarte tare. Cu el activat, masina se putea controla in curba pe zapada, fara...nu prea.
Cu cele de vara este chiar periculos pe zapada, chiar si pe asfalt putin umed am avut probleme (in parcarea supraterana de la CityMall, abea am urcat...).
Scris: Mar Sep 23, 2008 7:23 pm
de teo_paul
QUOTE (goangaus)Cu cele de vara este chiar periculos pe zapada, chiar si pe asfalt putin umed am avut probleme (in parcarea supraterana de la CityMall, abea am urcat...).
Intrebare de newbie...nu ar trebui ca partea de control a tractiunii de la ESP sa intre in actiune in momentul in care esti in panta pe un teren alunecos (apa, zapada, gheata)?
Am vazut demult un documentar despre ESP iar tipul arata cum fara ESP nu poate urca o mica panta inghetata (masina o lua inapoi cu spatele) in timp ce cu ESP urca fara probleme...Eu la un astfel de comportament ma astept de la ESP...
Scris: Mar Sep 23, 2008 8:00 pm
de goldeye3002
In ce ai vazut tu era vorba despre ASR(anti slip regulator), care este parte integrata a sistemului ESP.
Scris: Mar Sep 23, 2008 8:55 pm
de Street_Chisinau
Ce anvelope sa punem la iarna pe Lancer ? Punem anvelope " PIZDETS " cu diametrul 205 pe 60.
Anvelopele "Pizdets" au o istorie " Pizdetz ".
Cu aceste anvelope nu se concureaza caci sunt " Pizdets ".
Anvelopele " Pizdetz" au o aderenta ahuititelinaia de ahuititelinaia de "pizdetz".
In istoria istoriei nu sa mai intilnit o asa o marca cu o asa o calitate de "Pizdetz".
Daca sint doritori de a procura asa tipuri de anvelope "pizdets" originale cu inscriptie "PIZDETS". Apoi ii pizdets. Marfa so termiant in limta stocului disponibil de pizdetz.
Scris: Mar Sep 23, 2008 9:00 pm
de Street_Chisinau
Va rog frumos sa nu credeti.
Asa anvelope nu exista. 8)
Scris: Mar Sep 23, 2008 11:22 pm
de goangaus
QUOTE (teo_paul)Intrebare de newbie...nu ar trebui ca partea de control a tractiunii de la ESP sa intre in actiune in momentul in care esti in panta pe un teren alunecos (apa, zapada, gheata)?
Am vazut demult un documentar despre ESP iar tipul arata cum fara ESP nu poate urca o mica panta inghetata (masina o lua inapoi cu spatele) in timp ce cu ESP urca fara probleme...Eu la un astfel de comportament ma astept de la ESP...
Intra traction control-ul, dar saracul nu are ce face daca cauciucurile nu au aderenta... sistemul taie turatia pana se opreste motorul, daca nu obtine aderenta necesara inaintarii.
LE: crezi ca masina din documentar avea cauciucuri de vara?