Problema Aer Conditionat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Sâm Aug 10, 2013 12:05 am

Salutare,
Va solicit ajutorul pentru rezolvarea unei probleme cat mai repede.
Astazi, cand eram pe drum spre petrosani simt ca in masina se face din ce in ce mai cald. Pun mana in dreptul gurilor de ventilatie, abia se simtea putina racoare.
Am verificat urmatoarele: siguranta nr7 e ok. Compresorul se aude ca functioneaza. Daca merg cu viteza aerul care intra e rece. Am observat ca daca dau pe ventilatie nu baga deloc aer. Am desfacut torpedoul, pana am vazut ventilatorul aerotermei, si am pornit motorul. Ventilatorul nu se invarte. M-am uitat in carte dar nu am vazut siguranta pt acest ventilator. Cum as putea sa-l mai verific?
Luni o sa ma duc in service, dar duminica ma intorc in bucuresti si-mi este groaza de cum va fi drumul. Stie cineva de unde pot sa cumpar o aeroterma repede. Toata treaba e urgenta next week end plec la piatra neamt iar pe urma in concediu.

ps scuzati eventualele greseli, scriu de pe telefon

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Aug 12, 2013 3:14 pm

Sa mergem cu povestea in continuare.
Se pare ca aeroterma de la aerul conditionat nu are siguranta. La un service din Petrosani s-a gasit si problema: power transistor ars (aka: regulator de tensiune pentru aeroterma, rezistanta ventilator habitaclu).
La al padrino 233 lei vine in 7-10 zile, la reprezentanta mitsu 370 lei vine miercuri. Din motive de timp am ales a 2-a varianta.
Pun si 2 poze ca sa vedeti cum arata.
Fişiere ataşate
2013_08_11_21.42.57.jpg
2013_08_11_21.42.57.jpg (544 KiB) Vizualizat de 7737 ori
2013_08_11_21.42.12.jpg
2013_08_11_21.42.12.jpg (560 KiB) Vizualizat de 7743 ori

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Aug 12, 2013 3:19 pm

L-am schimbat si eu acum 2 ani.

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Aug 12, 2013 3:25 pm

La mine a picat la 1 luna dupa ce masina a iesit din garantie

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Aug 14, 2013 3:56 pm

Vezi ca pe piesa aia este o rezistenta sau termodioda ieftina de cativa lei care se arde. Nu cumperi din nou piesa, doar inlocuiesti porcaria si merge.

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Mie Aug 14, 2013 4:30 pm

Salut,

La asta ma gandeam si eu. Din pacate nu am cunostintele necesare pentru o asemenea operatie, si nici nu am gasit repede pe cineva care sa le aiba.
La mine treaba era urgenta, week-end-ul asta plec la piatra-neamt, week-end-ul viitor in concediu(cu masina).
Tranzsitorul il am inca si ma intereseaza sa-l repar, ca sa-l am de rezerva.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Aug 14, 2013 9:21 pm

Piesa respectiva(foto) e blocul de rezistente pentru reglarea turatiei ventilatorului, e asemanator la majoritatea masinilor difera doar forma. Acel bloc sta in fluxul de aer produs de ventilator si astfel se raceste, are o termo-dioda sau termo-rezistenta care se intrerupe cand temperatura acesteia depaseste valoarea inscrisa pe ea(undeva pe la 160 grade C). Aceasta se incalzeste fie de la curentul prea mare care o strabate, fie de la fluxul de aer scazut sau prea cald.

Se repara foarte usor: se taie pesa defecta si se inlocuieste cu una noua prin cositorire. Componenta se gaseste la magazinele de piese electronice(zona Maica Domnului in bucuresti). Eu am reparat un astfel de bloc la un renault clio in 5 min.

Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm

Mesaj de Alexandru.Nae » Vin Sep 02, 2016 9:37 pm

Aceasi piesa poata cauza pornirea la fiecare 10 secunde a ventilatorului si oprirea lui dupa alte 10-15 secunde ?
Am urmatorul fenomen - cu motorul rece, pornit, pe loc, ventilatorul de la AC porneste extrem de des si nu functioneaza mai mult de 10-15 secunde...

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Mar Iul 18, 2017 5:11 pm

Imi spuneti si mie ce piesa este aceea care se arde, dioda sau rezistenta? Si ce valoare in ohmi are daca este o rezistenta? Daca este dioda, ce fel de dioda? Multumesc.

Avatar utilizator
devision
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 11:04 am

Mesaj de devision » Lun Aug 07, 2017 11:08 am

Avut aceeasi problema, rezolvat la MitMotors Baneasa. Cost, aprox 150 lei

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori