Pagina 1 din 2

Scris: Sâm Aug 10, 2013 12:05 am
de Alinush
Salutare,
Va solicit ajutorul pentru rezolvarea unei probleme cat mai repede.
Astazi, cand eram pe drum spre petrosani simt ca in masina se face din ce in ce mai cald. Pun mana in dreptul gurilor de ventilatie, abia se simtea putina racoare.
Am verificat urmatoarele: siguranta nr7 e ok. Compresorul se aude ca functioneaza. Daca merg cu viteza aerul care intra e rece. Am observat ca daca dau pe ventilatie nu baga deloc aer. Am desfacut torpedoul, pana am vazut ventilatorul aerotermei, si am pornit motorul. Ventilatorul nu se invarte. M-am uitat in carte dar nu am vazut siguranta pt acest ventilator. Cum as putea sa-l mai verific?
Luni o sa ma duc in service, dar duminica ma intorc in bucuresti si-mi este groaza de cum va fi drumul. Stie cineva de unde pot sa cumpar o aeroterma repede. Toata treaba e urgenta next week end plec la piatra neamt iar pe urma in concediu.

ps scuzati eventualele greseli, scriu de pe telefon

Scris: Lun Aug 12, 2013 3:14 pm
de Alinush
Sa mergem cu povestea in continuare.
Se pare ca aeroterma de la aerul conditionat nu are siguranta. La un service din Petrosani s-a gasit si problema: power transistor ars (aka: regulator de tensiune pentru aeroterma, rezistanta ventilator habitaclu).
La al padrino 233 lei vine in 7-10 zile, la reprezentanta mitsu 370 lei vine miercuri. Din motive de timp am ales a 2-a varianta.
Pun si 2 poze ca sa vedeti cum arata.

Scris: Lun Aug 12, 2013 3:19 pm
de alexutzu
L-am schimbat si eu acum 2 ani.

Scris: Lun Aug 12, 2013 3:25 pm
de Alinush
La mine a picat la 1 luna dupa ce masina a iesit din garantie

Scris: Mie Aug 14, 2013 3:56 pm
de Prime
Vezi ca pe piesa aia este o rezistenta sau termodioda ieftina de cativa lei care se arde. Nu cumperi din nou piesa, doar inlocuiesti porcaria si merge.

Scris: Mie Aug 14, 2013 4:30 pm
de Alinush
Salut,

La asta ma gandeam si eu. Din pacate nu am cunostintele necesare pentru o asemenea operatie, si nici nu am gasit repede pe cineva care sa le aiba.
La mine treaba era urgenta, week-end-ul asta plec la piatra-neamt, week-end-ul viitor in concediu(cu masina).
Tranzsitorul il am inca si ma intereseaza sa-l repar, ca sa-l am de rezerva.

Scris: Mie Aug 14, 2013 9:21 pm
de Flipper
Piesa respectiva(foto) e blocul de rezistente pentru reglarea turatiei ventilatorului, e asemanator la majoritatea masinilor difera doar forma. Acel bloc sta in fluxul de aer produs de ventilator si astfel se raceste, are o termo-dioda sau termo-rezistenta care se intrerupe cand temperatura acesteia depaseste valoarea inscrisa pe ea(undeva pe la 160 grade C). Aceasta se incalzeste fie de la curentul prea mare care o strabate, fie de la fluxul de aer scazut sau prea cald.

Se repara foarte usor: se taie pesa defecta si se inlocuieste cu una noua prin cositorire. Componenta se gaseste la magazinele de piese electronice(zona Maica Domnului in bucuresti). Eu am reparat un astfel de bloc la un renault clio in 5 min.

Scris: Vin Sep 02, 2016 9:37 pm
de Alexandru.Nae
Aceasi piesa poata cauza pornirea la fiecare 10 secunde a ventilatorului si oprirea lui dupa alte 10-15 secunde ?
Am urmatorul fenomen - cu motorul rece, pornit, pe loc, ventilatorul de la AC porneste extrem de des si nu functioneaza mai mult de 10-15 secunde...

Scris: Mar Iul 18, 2017 5:11 pm
de Redlander
Imi spuneti si mie ce piesa este aceea care se arde, dioda sau rezistenta? Si ce valoare in ohmi are daca este o rezistenta? Daca este dioda, ce fel de dioda? Multumesc.

Scris: Lun Aug 07, 2017 11:08 am
de devision
Avut aceeasi problema, rezolvat la MitMotors Baneasa. Cost, aprox 150 lei