Modificare Zona Admisie Aer (1.8 Benzina)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Mai 06, 2013 7:18 pm

Salut,

as vrea sa imi modific zona pe unde intra aerul in galeria de admisie pentru a permite trecerea unei cantitati mai mare de aer. mai exact as vrea sa decupez bucata de plastic aflata in fata prizei de aer.
mi se pare ca zona prin care trece aerul catre admisie este destul de mica si obtureaza mult.
a mai facut cineva ceva asemanator?
are rost sa fac asta sau dupa ~500 km se recalibreaza clapeta pentru debitul nou de aer si nu fac nici o afacere.?
daca aveti si alte idei le astept cu placere.

o alta varianta pe care am analizat-o este sa scot primul segment din traseu(cel care este peste baterie) si sa ramana doar capacul de la filtru (de la prize de aer pana la filtru sunt 2 segmente care se pot scoate). aici insa ma gandesc ca nu e tocmai ok sa traga aer prea cald.

mersi
Fişiere ataşate
Mitsubishi_Lancer_2008_1600x1200_wallpaper_28.jpg
Mitsubishi_Lancer_2008_1600x1200_wallpaper_28.jpg (399.59 KiB) Vizualizat de 7461 ori

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Mai 06, 2013 7:33 pm

La motorul tau vei castiga umpic de zgomot. Atat. Nici macar un ponei batran si schiop. Din cauza asta nu merita sa investesti timp si nervi in modificari "de bricolaj".
Sistemul ce-l ai acolo face fata cu brio la motoare turbo montate pe evo (cam 300 armasari) si face fata cu brio la turbina stock de pe evo.

Pt zgomot recomand evacuare dedicata imperecheata cu o admisie custom. Pt performanta o resoftare face toti banii.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mai 06, 2013 8:02 pm

Asa ceva am facut eu la 2.0 did-ul meu, dar am facut-o mai mult pentru linistirea piticilor de pe creier. Teoretic intra mai mult aer, dar faptic nu se simte nicio diferenta fata de cum era inainte.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Mai 06, 2013 8:55 pm

Salut,

intr-adevar , am uitat sa precizez ce ma astept sa obtin.
ma gandeam ca va avea o reactie mai buna la acceleratie, niciecum ponei in plus
oricum , multumesc pentru sfaturi.
m-ati scutit de o bataie de cap.


PS. Resoftarea e in plan.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Mai 06, 2013 10:15 pm

Didu' e "turbat"... 4b10 e aspirat; "e" doua trebi tangente... nu se intersecteaza.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mai 07, 2013 12:16 am

Pentru cei care viseaza herghelii cu cold-air intake si alte avioane...

http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI

Fun, sad.....but true

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Mai 07, 2013 1:10 pm

Eu spuneam doar ca am facut asa ceva...restul cu treile tangente...cunoastem ca nu se vor intersecta in veci...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mai 07, 2013 2:17 pm

Eu am scos la a mea (care sub capota arata ca un colt) priza de aer, rezultat performante lesinate, consum sesizabil mai mare, zgomot crescut, dupa 5000 in loc sa traga mai tare se plafona. Am pus-o la loc si mi-am sters orice gand de a mai incerca imbunatatiri sau atlceva (aveam de gand sa trag o teava de jos de sub proiector de unde au intercoolerele smarturile si colturile diesel). Priza stock de aer desi are o forma dubioasa si pare sa se gatuie, este calculata, plus ca zona de unde trage aer se bucura de o presiune mai mare decat cea atmosferica in mers din cauza aerului care se izbeste de radiatoare si incearca sa treca inspre compartimentul motor.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Mai 08, 2013 6:50 am

Din experienta noastra este greu sa umbli acolo sa nu strici nimic in pdv functional. Majoritatea celor care au umblat au pierdut.
Sistemul tau de admisie este asemnator cu cel de la Ralliart, diferit de EVO insa are o priza de aer buna un traseu bun, un buffer intake care scade efectul reverberatiilor din admisie.
Se pot face alte modificari mai eficiente si mai elegante pentru o mai buna dinamica a vehiculului tau.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Mai 08, 2013 10:03 am

@RACINGCODE
salut,

inainte sa ma apuc de modificari fizice vreau sa ii fac o resoftare(cel mai probabil la voi pentru ca oricum nu stiu pe altii ) . este in plan


Mersi

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori