In filmulet era vorba despre turbo.
Mare lucru nu se obtine, pentru ca temperatura aerului la iesirea din cooler e mai mult sau mai putin aceeasi.
La un motor aspirat va ajuta, dar aerull trebuie sa vina din afara compartimentului.
La motorul de 1.8 benzina stiti ca are un mic soc in jur de 4000 daca e pedala la podea.
Am modificat admisia, o combinatie dintre cea de diesel si cea de benzina si raspunde un pic mai bine - cam 1.5 secunde mai bine.
Partea dificila a fost sa setez sectiunea din grila fata pentru ca daca era prea mare motorul raspundea bine la viteze de pana la 100 km, dupa care avea lag, ca intra in zona de amestec sarac la apasarea completa a pedalei de acceleratie la viteze mari.
La fel o sectiune prea mica reducea raspunsul la viteza mica si raspundea bine la viteze mari.
Dimensiunea finala a sectiunii a fost facuta prin incercari.
Asa cum e acum e bine si la relanti - poate merge si "dieseleste" cam incepand de la 1750 rpm si asta stabil fara probleme de subturare.
Modificare Zona Admisie Aer (1.8 Benzina)
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
-turbina 2260 vk - 3.0 curat cu galerie de dpf - 700 euro
-evacuare inox din motor pe 76 - 300 euro
-intercooler cu traseu inox - 400-450 euro
-injectoare friad 120% - 450 euro
-soft - 300 euro
-amberiaj + volanta - 6-700 euro
-frane - 800 euro
-anvelope si distributie facuta inainte
- + alte modificari ..admisie, filtru etc
sare de bugetul tau , dar asta e pentru 320+ cp safe. Altfel pentru 220 cp poti cu turbo hybrid (1600 lei), evacuare 63 (1300 lei), soft (1300 lei). Mergi pe injectie si ambreiaj stock in configuratia asta cu 220 cp+ (asa cum am si eu).
-evacuare inox din motor pe 76 - 300 euro
-intercooler cu traseu inox - 400-450 euro
-injectoare friad 120% - 450 euro
-soft - 300 euro
-amberiaj + volanta - 6-700 euro
-frane - 800 euro
-anvelope si distributie facuta inainte
- + alte modificari ..admisie, filtru etc
sare de bugetul tau , dar asta e pentru 320+ cp safe. Altfel pentru 220 cp poti cu turbo hybrid (1600 lei), evacuare 63 (1300 lei), soft (1300 lei). Mergi pe injectie si ambreiaj stock in configuratia asta cu 220 cp+ (asa cum am si eu).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori