Modificare Zona Admisie Aer (1.8 Benzina)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Mai 31, 2013 3:40 pm

In filmulet era vorba despre turbo.
Mare lucru nu se obtine, pentru ca temperatura aerului la iesirea din cooler e mai mult sau mai putin aceeasi.
La un motor aspirat va ajuta, dar aerull trebuie sa vina din afara compartimentului.
La motorul de 1.8 benzina stiti ca are un mic soc in jur de 4000 daca e pedala la podea.
Am modificat admisia, o combinatie dintre cea de diesel si cea de benzina si raspunde un pic mai bine - cam 1.5 secunde mai bine.
Partea dificila a fost sa setez sectiunea din grila fata pentru ca daca era prea mare motorul raspundea bine la viteze de pana la 100 km, dupa care avea lag, ca intra in zona de amestec sarac la apasarea completa a pedalei de acceleratie la viteze mari.
La fel o sectiune prea mica reducea raspunsul la viteza mica si raspundea bine la viteze mari.
Dimensiunea finala a sectiunii a fost facuta prin incercari.
Asa cum e acum e bine si la relanti - poate merge si "dieseleste" cam incepand de la 1750 rpm si asta stabil fara probleme de subturare.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Vin Mai 31, 2013 4:38 pm

salut,

poti sa imi trimiti o poza sa vad cum ai facut ?
mersi

Avatar utilizator
42r14n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 03, 2018 8:24 am

Mesaj de 42r14n » Sâm Feb 24, 2018 1:08 pm

Salut!Ce modificari a-ti face unui Lancer 2.0 did cu un buget de 3000 E .Ma refer la modificari strict pentru crestere performanta.Multumesc!

Avatar utilizator
dan9612
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 11, 2016 4:10 pm

Mesaj de dan9612 » Lun Feb 26, 2018 5:57 pm

-turbina 2260 vk - 3.0 curat cu galerie de dpf - 700 euro
-evacuare inox din motor pe 76 - 300 euro
-intercooler cu traseu inox - 400-450 euro
-injectoare friad 120% - 450 euro
-soft - 300 euro
-amberiaj + volanta - 6-700 euro
-frane - 800 euro
-anvelope si distributie facuta inainte
- + alte modificari ..admisie, filtru etc

sare de bugetul tau , dar asta e pentru 320+ cp safe. Altfel pentru 220 cp poti cu turbo hybrid (1600 lei), evacuare 63 (1300 lei), soft (1300 lei). Mergi pe injectie si ambreiaj stock in configuratia asta cu 220 cp+ (asa cum am si eu).

Avatar utilizator
42r14n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 03, 2018 8:24 am

Mesaj de 42r14n » Dum Mar 04, 2018 1:51 pm

Multumesc!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori