Consumatori Stealth

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Mie Sep 04, 2013 9:48 pm

[quote name='theknic' date='Apr 9 2013, 09:10 AM' post='119150']
Salut!

Nu imi vine sa cred ce citesc la tine . Este incredibil . Aceiasi problema o am si eu , exact exact aceleasi probleme .Am un Lancer 1,8 benzina cutie manuala 143 cp an 2009 . Daca o las in parcare o zi nu mai porneste . Ce am in plus fata de tine dvd in tetiere . Am fost la un electrician bun , inchid masina si imi da un consum de 0,53 miliamperi . Am desfacut bordul am deconectat tot am dat lampile de pe spate jos , am dat jos becurile de pozitie , ce sa spun am dezmembrat-o toata . NIMIK aceiasi faza 0,53 miliamperi .In 2013 este a 3 baterie noua . Rombat , exide si Varta . Rombatul chiar de 66 ah de a trebuit sa tai din suport sa incapa bateria . Astept un raspuns de la tine daca ai rezolvat ceva .Dupa ce am dat jos si dvd din tetiere ( anulat) mi-a dat un consum de 0,33 miliamperi . Electricianul zice ca norma este de 0,06 - 0,10 miliamperi cand masina este oprita si inchisa . Cutia este aceiasi faza dar nu o mai iau in seama . Asta e.

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Mie Sep 04, 2013 9:56 pm

QUOTE (theknic @ May 24 2013, 11:09 AM) Am ridicat ieri masina din service. Mecanicul de acolo imi face comparatie intre cum se comporta cutia de viteze acum si cum se comporta cu ambreiajul uzat.
Eu am incercat sa ii explic ca o comparatie corecta ar fi intre cum se comporta cutia de viteze inainte de deteriorarea ambreiajului si momentul actual... ( parerea mea).
In fine.. nu stiu daca au mai facut ceva sau nu, dar acum cupleaza ok.

Revenind la problema initiala.. cu bateria... mi-au aratat teste.. cum ca totul ar fi in parametri.
Dupa ce am luat masina ieri, am avut drumuri mai toata ziua, la 23:00 am parcat.
Azi, la 09:30 a pornit chinuita...si sunt convins ca daca o las 2 zile.. bateria e descarcata.
Cei din service au sustinut ca au lasat-o 2 saptamani nepornita .. si cand a fost nevoie, a pornit "la sfert".
Tind sa cred ca e prosteala sau in apropierea locului meu de parcare o fi vreun camp electromagnetic..

Zi buna!
Lasa un nr de tel o adresa de facebook . te rog. multumesc.

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Mie Sep 04, 2013 11:22 pm

Daca zici ca ai deconectat tot atunci e o problema de izolatie a plusului fata de sasiu (un fir ciupit, umezeala ceva, etc.)

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Joi Sep 05, 2013 8:49 am

QUOTE (tyty @ Sep 4 2013, 11:22 PM) Daca zici ca ai deconectat tot atunci e o problema de izolatie a plusului fata de sasiu (un fir ciupit, umezeala ceva, etc.)

Asta cred si eu ca este faza dar cum sa-l depistez , unde sa-l caut . La service-uri nu cred ca are rost sa ma duc . Multumesc !!!

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Joi Sep 05, 2013 3:38 pm

Ai putea incerca in felul urmator:
- ampermetrul conectat la baterie si tot timpul la vedere
- desfaci capacul panoului de sigurante (unul din cele doua)
- scoti o siguranta si vezi daca scade consumul
- daca nu scade o pui la loc si treci la urmatoarea
- daca scade investighezi circuitul respectiv

Asta ar fi ideea mea. Vezi ce mai zic si altii. Succesuri!

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Joi Sep 05, 2013 4:55 pm

QUOTE (tyty @ Sep 5 2013, 03:38 PM) Ai putea incerca in felul urmator:
- ampermetrul conectat la baterie si tot timpul la vedere
- desfaci capacul panoului de sigurante (unul din cele doua)
- scoti o siguranta si vezi daca scade consumul
- daca nu scade o pui la loc si treci la urmatoarea
- daca scade investighezi circuitul respectiv

Asta ar fi ideea mea. Vezi ce mai zic si altii. Succesuri!

Multumesc mult pentru sfat. Asa o sa fac. Eu am dvd in tetiere si cand am miscat ceva pe acolo a scazut consumul la 0,35 tot mult dar e un pas inainte. O sa te tin la curent .MS

QUOTE (Balacy @ Sep 5 2013, 04:51 PM) Multumesc mult pentru sfat. Asa o sa fac. Eu am dvd in tetiere si cand am miscat ceva pe acolo a scazut consumul la 0,35 tot mult dar e un pas inainte. O sa te tin la curent .MS
M-ar interesa care este consumul real al ei (cati miliamperi trebuie sa ramana cand masina este inchisa) . Din fabrica . Ca nu stiu unde sa ma opresc . Daca ma poti ajuta ...

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Joi Sep 05, 2013 5:11 pm

Nu stiu cat e normal. Daca nu am avut probleme pana acum nu am fost curios.

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Joi Sep 05, 2013 11:22 pm

QUOTE (tyty @ Sep 5 2013, 05:11 PM) Nu stiu cat e normal. Daca nu am avut probleme pana acum nu am fost curios.
Ai din intamplare ampermetru ma poti ajuta cu consumul in miliamperi la stationare . Vad ca esti in domeniu . eu in prezent am un consum de 0,33 miliamperi . inca mai caut dar as vrea sa stiu si un lancer normal cam cati miliamperii consuma .Multumec pentru sprijin ...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Sep 06, 2013 8:50 am

Consumul il masori cu motorul oprit, si toate usile inchise, masina incuiata. Daca ai senzor la capota, il tii apasat ca sa creada ca e inchisa masina, astepti cateva minute pana se stabilizeaza consumul si intra toate sistemele in stand by. Trebuie sa fie mai mic de 0.33, sub 0.04 parca.

Scoti cheia din contact, deschizi capota, inchizi usa, scoti borna de la baterie si legi aparatul de masura, apesi pe incuietoarea capotei ca si cum ai fi inchis-o, apoi inchizi din telecomanda sau cu cheia, depinde cum ai...si masori consumul de curent

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Vin Sep 06, 2013 9:56 am

QUOTE (tyty @ Sep 5 2013, 05:11 PM) Nu stiu cat e normal. Daca nu am avut probleme pana acum nu am fost curios.
AM GASIT !!! INCHIDEREA CENTRALIZATA !!! ramane activa !!! scot siguranta , masina nu se mai inchide nici o comanda nu mai merge de pe usi si ramane un consum de 0,01 miliamperii . acum ramane sa vad ce trebuie sa schimb .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori