Consumatori Stealth
Salut!
Am un Lancer din 2009, benzina, 105kw, cutie manuala.
In iarna 2011 - 2012 am avut cateva probleme cu bateria, daca n-o porneam o zi, se descarca.
Am trecut de iarna, s-a mai incalzit vremea si n-a mai fost asa de rau...se desc?rca total la 2-3 zile( foarte rar se intampla sa stea in parcare mai mult de o zi).
Iarna 2012 - 2013 n-am mai rezistat si am cumparat o baterie noua, am fost la garantie( le-am explicat situatia mea si mi-au spus ca trebuie sa stau cu masina 1-2 ore pentru a putea observa daca mai ramane vreun consumator activ - era sfarsitul programului si n-au mai putut sta).
De atunci am mai patit-o de 2 ori la interval de vreo luna.
Vineri, 5 aprilie am facut vreo 60-70 km prin Bucuresti fara prea multe opriri. In week-end am fost plecat( cu o alta masina, mitsu a ramas in parcare 3 zile), ieri nici inchiderea centralizata nu mai mergea, am deschis cu cheia, plafonierele OFF, bordul BLANK.
Exceptand alarma si senzorii ( pe care mi i-au montat cei de la mitsubishi), nu am facut schimbari sau modificari ale echipamentelor electrice.
S-a mai confruntat vreunul din voi cu problema asta?
Multumesc
Am un Lancer din 2009, benzina, 105kw, cutie manuala.
In iarna 2011 - 2012 am avut cateva probleme cu bateria, daca n-o porneam o zi, se descarca.
Am trecut de iarna, s-a mai incalzit vremea si n-a mai fost asa de rau...se desc?rca total la 2-3 zile( foarte rar se intampla sa stea in parcare mai mult de o zi).
Iarna 2012 - 2013 n-am mai rezistat si am cumparat o baterie noua, am fost la garantie( le-am explicat situatia mea si mi-au spus ca trebuie sa stau cu masina 1-2 ore pentru a putea observa daca mai ramane vreun consumator activ - era sfarsitul programului si n-au mai putut sta).
De atunci am mai patit-o de 2 ori la interval de vreo luna.
Vineri, 5 aprilie am facut vreo 60-70 km prin Bucuresti fara prea multe opriri. In week-end am fost plecat( cu o alta masina, mitsu a ramas in parcare 3 zile), ieri nici inchiderea centralizata nu mai mergea, am deschis cu cheia, plafonierele OFF, bordul BLANK.
Exceptand alarma si senzorii ( pe care mi i-au montat cei de la mitsubishi), nu am facut schimbari sau modificari ale echipamentelor electrice.
S-a mai confruntat vreunul din voi cu problema asta?
Multumesc
Alarma se comporta normal? Poate un senzor de usa nu vede usa inchisa? Suna alarma peste noapte? Luminile iti merg toate bine? Bricheta/priza... Verifica si tu tot ce poti, si vezi sa functioneze normal, incuie-te in masina jumatate de ora si vezi daca face ceva..
Dupa ce incui masina in maxim 2 min (nu 2 ore) ar trebui sa ai un consum infim pe baterie, sub 0.05A.
Pt a masura consumul, scoti cablul plus de pe baterie (cu motorul oprit), pui un terminal al ampermetrului pe cablu si celalat pe borna de la baterie. Incui masina, si daca ai senzor la capota il tii apasat si pe el, si astepti sa se stabilizeze consumul.
Dupa ce incui masina in maxim 2 min (nu 2 ore) ar trebui sa ai un consum infim pe baterie, sub 0.05A.
Pt a masura consumul, scoti cablul plus de pe baterie (cu motorul oprit), pui un terminal al ampermetrului pe cablu si celalat pe borna de la baterie. Incui masina, si daca ai senzor la capota il tii apasat si pe el, si astepti sa se stabilizeze consumul.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Interesanta aceasta problema, poate initiatorul topicului ne tine la curent cu rezolvarea ei.
In alta ordine de idei, acum ceva timp am fost sa vad in Lancer 1.8 din 2008. Prietenul care a analizat masina a observat ca de la motor din partea dreapta cum te uiti din fata provine un zgomot, ca ceva care freaca si bate f putin. Zgomotul nu avea intensitate mare dar se putea auzi daca masina era la ralanti. Cel care a analizat-o si credeti-ma ca este foarte experimentat, mi-a spus ca ar fi o posibilitate ca acest zgomot sa fie produs ori de ambreiaj ori de volanta, nu a putut confirma. Am sunat la M CAR si cei de acolo au spus ca volanta pe acest model nu este cu masa dubla si ca nu au schimbat volanta sau ambreiaj la km pe care ii avea acea masina, mi-au spus sa vin la o verificare pentru a putea analiza sursa zgomotului. Eu nu am mai continuat tratativele pentru comparare deci nu stiu daca cel care o detine a fost si a rezolvat problema.
Nu stiu daca aceasta problema are legatura cu ce a spus initiatorul topic-ului dar poate intereseaza pe cineva.
In alta ordine de idei, acum ceva timp am fost sa vad in Lancer 1.8 din 2008. Prietenul care a analizat masina a observat ca de la motor din partea dreapta cum te uiti din fata provine un zgomot, ca ceva care freaca si bate f putin. Zgomotul nu avea intensitate mare dar se putea auzi daca masina era la ralanti. Cel care a analizat-o si credeti-ma ca este foarte experimentat, mi-a spus ca ar fi o posibilitate ca acest zgomot sa fie produs ori de ambreiaj ori de volanta, nu a putut confirma. Am sunat la M CAR si cei de acolo au spus ca volanta pe acest model nu este cu masa dubla si ca nu au schimbat volanta sau ambreiaj la km pe care ii avea acea masina, mi-au spus sa vin la o verificare pentru a putea analiza sursa zgomotului. Eu nu am mai continuat tratativele pentru comparare deci nu stiu daca cel care o detine a fost si a rezolvat problema.
Nu stiu daca aceasta problema are legatura cu ce a spus initiatorul topic-ului dar poate intereseaza pe cineva.
Salut!
am dus masina la service Mitsubishi Baneasa pe 17 aprilie. Pe 19 au demontat cutia si mi-au spus ca problema ar fi de la ambreiaj, urmand sa imi dea o lista de preturi pentru kitt pana luni, 22 aprilie. Oferta a venit azi, 29 aprilie ( e complicat sa suni la furnizori.. importator.. etc.. pentru "consumabile") si are o valoare de 2941 lei din care doneaza ei manopera si cilindrul de ambreiaj.
Nu stiu daca s-a mai discutat.. dar.. care sunt conditiile pentru schimbarea kitt-ului de ambreiaj " pe garantie" ?
Am reclamat problema la 60.000 intr-un mail trimis catre ei. Dupa 2 luni in care nu au zis nimic... i-am contactat din nou...aratandu-se foarte mirati ca nu au raspuns.
Cand am lasat masina, am mentionat si alte zgomote, unul din ele fiind exact ceea ce descrie ursul_bipolar .. in partea dreapta a motorului, la relanti.
Cum se comporta cutia? Pai.. cateodata nu mai "iese" din prima treapta....apoi... daca sunt in rulare... treapta a 4-a... vad un semafor rosu, scot "la liber", semaforul se face verde, nu mai am "viteza" de treapta a 4-a.. asa ca... apas ambreiajul si incerc sa cuplez a 3-a.. dar.. e ca si cum n-ar exista.. cu ambreiajul calcat, mut levierul in treapta a 4-a apoi in a 3-a (apare aceasta treapta), eliberez ambreiaj.
Marsarierul are momente in care cupleaza dupa 3-4 incercari.... si cam atat
Traiesc in Romania si .. mi se pare putin dubios ca dintr-o factura de 2900 lei... sa suporte.. benevol... producatorul, manopera de 480 lei + cilindru ambreiaj 1150 lei.. adica peste 50% din valoarea integrala.
Tind sa cred ca e un viciu de fabricatie sau o alta problema pe care vor s-o ascunda...iertati-mi scepticismul.
am dus masina la service Mitsubishi Baneasa pe 17 aprilie. Pe 19 au demontat cutia si mi-au spus ca problema ar fi de la ambreiaj, urmand sa imi dea o lista de preturi pentru kitt pana luni, 22 aprilie. Oferta a venit azi, 29 aprilie ( e complicat sa suni la furnizori.. importator.. etc.. pentru "consumabile") si are o valoare de 2941 lei din care doneaza ei manopera si cilindrul de ambreiaj.
Nu stiu daca s-a mai discutat.. dar.. care sunt conditiile pentru schimbarea kitt-ului de ambreiaj " pe garantie" ?
Am reclamat problema la 60.000 intr-un mail trimis catre ei. Dupa 2 luni in care nu au zis nimic... i-am contactat din nou...aratandu-se foarte mirati ca nu au raspuns.
Cand am lasat masina, am mentionat si alte zgomote, unul din ele fiind exact ceea ce descrie ursul_bipolar .. in partea dreapta a motorului, la relanti.
Cum se comporta cutia? Pai.. cateodata nu mai "iese" din prima treapta....apoi... daca sunt in rulare... treapta a 4-a... vad un semafor rosu, scot "la liber", semaforul se face verde, nu mai am "viteza" de treapta a 4-a.. asa ca... apas ambreiajul si incerc sa cuplez a 3-a.. dar.. e ca si cum n-ar exista.. cu ambreiajul calcat, mut levierul in treapta a 4-a apoi in a 3-a (apare aceasta treapta), eliberez ambreiaj.
Marsarierul are momente in care cupleaza dupa 3-4 incercari.... si cam atat
Traiesc in Romania si .. mi se pare putin dubios ca dintr-o factura de 2900 lei... sa suporte.. benevol... producatorul, manopera de 480 lei + cilindru ambreiaj 1150 lei.. adica peste 50% din valoarea integrala.
Tind sa cred ca e un viciu de fabricatie sau o alta problema pe care vor s-o ascunda...iertati-mi scepticismul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori