Instalatie Hidrogen

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Sâm Feb 09, 2013 1:49 am

Buna. Cautand pe internet solutii pentru scaderea consumului de carburant, ca pretul ne omoara, am gasit un site cu o instalatie care produce hidrogen din apa

distilata si este introdus prin admisie in camera de ardere.

instalatiihidrogen.ro

Ce parere aveti despre aceasta instalatie, merita investitia sau nu?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Feb 09, 2013 3:44 am

Hmm sistemul nu face mare branza, motoarele termice in general au randamente slabe(subunitare), ma indoiesc puin de cifrele putin cam optimiste cu privire la o asemenea optimizare a consumului. Mai am o masina mai veche in familie, un suzuki vitara 1,6 97 cp (motor la origine de misubishi) si as incerca o astfel de instalatie inlocul gpl-ului.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Sâm Feb 09, 2013 12:05 pm

Eu nu prea am auzit nici pe afara de asa ceva. Nu zic ca e neaparat teapa, dar trebuie sapat. Cat despre randamentul subunitar... cred ca toate sunt (altfel ar fi perpetuum mobile).
La prima vedere pare interesant, dar... as incerca doar daca as fi convins ca renteaza si doar pe o masina de 2-3000 euro (maxim).

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Feb 09, 2013 7:16 pm

Aici e vorba DOAR de economia de carburant conventional, n-avem treaba cu altceva. Ideea de baza e sa arzi aer cu "aer" si sa mearga "caruta". Ce arata dyno sau HP-metrul n-are conteaza.

Singura parte pozitiva in treaba respectiva e ca "accidental" intra in camera de ardere ceva apa sub forma de vapori. Asta e oarecum benefic, pt ca mentine o temperatura mai mica in timpul arderii. Injectia de apa in motoare a fost folosita in multe motoare, mai ales in WW2. Cautati pe la nea Google si gasiti destule info.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Feb 09, 2013 9:56 pm

Injectia de apa este una si instalatia care aduce hidrogen in admisie este alta.
Pentru a obtine economie trebuie sa cresca randamentul, daca creste randamentul creste puterea.
Pana nu demult hartia era cea care suporta cele mai mari ineptii de ceva timp netul a castigat intaietatea.
Informatiile de pe net din pacate nu sunt mereu demne de luat in seama.
Totusi alimentarea cu hidrogen ca si combustibil este ceva frumos si bun.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Sâm Feb 09, 2013 11:05 pm

In nici un caz sa nu va repeziti fara sa avem mai multe date sigure!

Daca ar fi vorba de hidrogen stocat (din surse externe), nu as avea obiectii. Fiind vorba insa de generare pe autovehicul, inseamna ca electroliza foloseste energia electrica din baterie. Bateria e alimentata de alternator, care ia energia de la motor, deci din combustibilul folosit. Cum fiecare etapa de conversie are loc cu randament subunitar, in final gazele obtinute de generator (amestecul de hidrogen si oxigen) vor contine mai putina energie decat combustibilul folosit pentru generare.

Eu vad doua posibilitati ca aceasta treaba sa fie utila:
1. Daca intr-adevar injectarea de H2 si O2 ajuta ca arderea combustibilului fosil sa fie mult mai eficienta (compensand pierderea cu generarea). Aici am dubii. Am citit pe net ca exista studii experimentale serioase care ar dovedi ceva eficienta, dar in aceste experimente se injecta H2 si O2 intr-o proportie de 10 - 20 de ori mai mare (fata de combustibil) decat poate obtine generatorul de pe masina. Se tinea raportul HHO / combustibil la o valoare foarte precisa cu calculatorul, folosind senzori. Toate aste accesorii necesare ar costa mult, cu mult peste ce apare in reclama cu generatorul, unde evident ca acestea lipsesc.
2. Daca s-ar stoca energia electrica generata la franari si stationari cu motorul pornit (ca la hibridele clasice) si s-ar utiliza aceasta energie pentru generare. Asta ar presupune acumulatori de stocare costisitori, ca la hibride...

Nu vreau sa fiu negativist, dar nici sa inghit orice pe nemestecate. Pe net exista deja controverse pasionale pe aceasta tema. Interesele sunt mari. Firmele care vand generatoare de HHO nu pot fi "suspectate" de obiectivitate, evident. Nici cei din industria de combustibili fosili nu sunt impartiali . Eu voi astepta sa apara studii stiintifice cu adevarat obiective, inainte sa ma bag in asa ceva. Intre timp se va maturiza si tehnologia aferenta, in caz ca treaba e pe bune...

P.S. Am vazut pe net ca unii au astfel de generatoare de HHO inca din 1992, deci nu e o idee deloc noua. Daca in 20 de ani nu a facut revolutie in economia de combustibil, e un semn ca mai trebuie sa asteptam.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Feb 09, 2013 11:41 pm

Poti folosi eficient instalatia care genereaza hidrogen in felul urmator la motoarele pe benzina.
Creeaza un efect antidetonant si astfel permite o setare mai "agresiva" a avansului astfel se obtine o ardere mai eficeinta si se castiga ceva putere plus economie.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Dum Feb 10, 2013 8:00 am

Aceasta instalatie merita doar pentru autovehiculele care fac foarte multi km 5000 -10000 /luna in rest nu are rost sa mergi cu electroliza dupa tine scade consumul intre 5-15% iar in oras cica nu are randament.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Feb 10, 2013 12:49 pm

Daca ar exista un generator HHO bun, stas, care sa genereze suficient HHO in orice situatie ti-ai permite sa faci asta. Dar cu absolut TOATE instalatiile de la vanzare sunt niste petarde, o sa te trezesti ca iti autodetoneaza sau iti da rateuri masina cand ti-e lumea mai draga.

Nu va bateti capul cu HHO, sunt basme, la fel ca superchargerele si trubinele electrice ce se gasesc pe net.

Una sunt cele profesionale, ce se pun pe prototipuri si costa mii si mii de euro, au super-conensatori uriasi ce le alimenteaza si ce stocheaza energia produsa de un generator ce se integreaza cu electro-motorul.

Orice ia putere de la alternator sa iti faca tie curent e paguba.

Topicul asta se inchide pt ca 1 e aberant (instalatia HHO pe masina e o gluma) si 2 sa nu ajungem la flame.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Feb 10, 2013 9:12 pm

QUOTE (mihainma @ Feb 10 2013, 07:24 PM) alex44 de ce nu lasi oamenii sa discute despre o anumita problema de interes? Tie frica sa nu-ti scada incasarile, ai cumva afaceri in domeniul petrolier? LIBERTATEA DE EXPRIMARE ai auzit de asa ceva?


Dar tu ai cumva afaceri in domeniul generarii de HHO?

Prietene instalatiile astea sunt o gluma, ca si magnetii de pus pe conducta de benzina si turbinele electrice, si daca tu crezi ca faci ceva cu asa ceva n-ai decat sa-i pui 2.

Si apoi mergi la un ITP, ca poate daca rad si curcile de tine iti dai seama cat de penibil esti.

Daca mai postezi in alte topicuri cum ti se nazare tie intrebari idioate o sa primesti timp liber!

Despre libertatea de exprimare ai citit in carti mi se pare, si doar pe jumatate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori