Scris: Joi Iul 26, 2012 12:44 pm
Salutare,
Sunt destul de nou pe acest forum, tocmai am achizitionat un Lancer din 2008, cu motorul de 2.0 DI-D. De fapt mi-am cumparat un mare necaz, am schimbat la el cam toate consumabilele, (kit distrib, curea ccesorii, discuri frana fata-spate, + placute, senzor supralimentare, s.a.m.d). Cu toate acestea mi s-a aprins Check-ul de la filtru de particule si o perioada mi se tot aprindea, stingea, vreo 2 luni. Pana intr-o zi cand mi s-a aprins si check engine odata cu Check-ul de la Senzorul de particule si masina nu mai tragea. Am pus-o pe un tester si mi-a dat senzorul de supralimentare si filtru particule. Dupa ce am schimbat senzorul, binenteles ca nu s-a schimbat nimic, astfel am fugit la reprezentanta pentru regenerarea filtrulul. Baietii l-au rezolvat cu mentiunea ca daca se mai aprinde va trebui SCHIMBAT! Masina e din 2008/07, mi se pare incredibil sa trebuiasca o asemenea investitie (din cate am inteles vb de vreo 10 000 RON ) sa lesin nu alta, asa ca ghiciti ce dupa o luna de mers cu masina mai turata din nou mi s-a aprins senzorul, deocamdata fara Check Engine. Stie cineva o alternativa la schimarea acestuia nu se poate face o curatire profesionala, este cineva din Cluj cu o diagnoza pentru mitsubishi ca pot verifica si injectoarele, deoarece la relantiu, din cand in cand am mici tremureli, o cu motorul rece pornirea putin ezitanta...
Sunt destul de nou pe acest forum, tocmai am achizitionat un Lancer din 2008, cu motorul de 2.0 DI-D. De fapt mi-am cumparat un mare necaz, am schimbat la el cam toate consumabilele, (kit distrib, curea ccesorii, discuri frana fata-spate, + placute, senzor supralimentare, s.a.m.d). Cu toate acestea mi s-a aprins Check-ul de la filtru de particule si o perioada mi se tot aprindea, stingea, vreo 2 luni. Pana intr-o zi cand mi s-a aprins si check engine odata cu Check-ul de la Senzorul de particule si masina nu mai tragea. Am pus-o pe un tester si mi-a dat senzorul de supralimentare si filtru particule. Dupa ce am schimbat senzorul, binenteles ca nu s-a schimbat nimic, astfel am fugit la reprezentanta pentru regenerarea filtrulul. Baietii l-au rezolvat cu mentiunea ca daca se mai aprinde va trebui SCHIMBAT! Masina e din 2008/07, mi se pare incredibil sa trebuiasca o asemenea investitie (din cate am inteles vb de vreo 10 000 RON ) sa lesin nu alta, asa ca ghiciti ce dupa o luna de mers cu masina mai turata din nou mi s-a aprins senzorul, deocamdata fara Check Engine. Stie cineva o alternativa la schimarea acestuia nu se poate face o curatire profesionala, este cineva din Cluj cu o diagnoza pentru mitsubishi ca pot verifica si injectoarele, deoarece la relantiu, din cand in cand am mici tremureli, o cu motorul rece pornirea putin ezitanta...