Probleme Lancer 2008 - Turatie Neconstanta

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Hor3a
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:57 pm

Mesaj de Hor3a » Joi Iul 26, 2012 12:44 pm

Salutare,

Sunt destul de nou pe acest forum, tocmai am achizitionat un Lancer din 2008, cu motorul de 2.0 DI-D. De fapt mi-am cumparat un mare necaz, am schimbat la el cam toate consumabilele, (kit distrib, curea ccesorii, discuri frana fata-spate, + placute, senzor supralimentare, s.a.m.d). Cu toate acestea mi s-a aprins Check-ul de la filtru de particule si o perioada mi se tot aprindea, stingea, vreo 2 luni. Pana intr-o zi cand mi s-a aprins si check engine odata cu Check-ul de la Senzorul de particule si masina nu mai tragea. Am pus-o pe un tester si mi-a dat senzorul de supralimentare si filtru particule. Dupa ce am schimbat senzorul, binenteles ca nu s-a schimbat nimic, astfel am fugit la reprezentanta pentru regenerarea filtrulul. Baietii l-au rezolvat cu mentiunea ca daca se mai aprinde va trebui SCHIMBAT! Masina e din 2008/07, mi se pare incredibil sa trebuiasca o asemenea investitie (din cate am inteles vb de vreo 10 000 RON ) sa lesin nu alta, asa ca ghiciti ce dupa o luna de mers cu masina mai turata din nou mi s-a aprins senzorul, deocamdata fara Check Engine. Stie cineva o alternativa la schimarea acestuia nu se poate face o curatire profesionala, este cineva din Cluj cu o diagnoza pentru mitsubishi ca pot verifica si injectoarele, deoarece la relantiu, din cand in cand am mici tremureli, o cu motorul rece pornirea putin ezitanta...

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Iul 26, 2012 3:00 pm

Da, il anulezi si gata...caut link-ul si il postez !
http://www.anulare-dpf.ro/anularedpf - asta l-am gasit in graba, pe forum au mai fost niste discutii despre dpf si am postat acolo un link al unor baieti care sunt cunoscuti pt modificarile de soft...In orice caz, asta iti este varianta cea mai ieftina.


http://www.dimsport.ro/ro/despre-chiptu ... rticule-27

Avatar utilizator
Hor3a
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:57 pm

Mesaj de Hor3a » Vin Iul 27, 2012 10:29 am

Salut mersi pentru promptitudine,

Am discutat cu cei de la DIMSPORT, baiatul din Bucuresti a fost foarte de treaba, dar eu fiind din Cluj mi-a recomandat un service din Satu Mare, Monarh SRL, din pacate baietii de acolo tocmai mi-au spus ca nu stiu nimic despre posibilitatea aceasta... habarnisti tare.....mai incerc....

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Iul 27, 2012 10:57 am

Bafta ! Parerea mea ca se merita sa dai o fuga pana in Bucuresti intr-un week-end, daca asta te scapa de belele si dureri de cap !

Avatar utilizator
Hor3a
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:57 pm

Mesaj de Hor3a » Mar Oct 23, 2012 9:20 am

Salutare,

Pana la urma am urmat sfaturile de aici si am abulat filtrul de particule la un tip din Cluj super profi EVB Engeneering foarte tare baiatul. Mi-au disparut turatiile anapoda, am descoperit ca masina avea un soft modificat ce ducea masina in maxim, turbina la fel. Cu dpf anulat si cu un soft excelent, masina este de nerecunoscut si ca consum si ca liniaritate. Mersi mult de sfaturi. Acum cu venirea anotimpului rece am observat ceva, cand motorul este rece si pornesc caldura turatia creste de la 8-9oo pana pe la 1-1100 pana se incalzeste motorul este nornal? Asa fac toate?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Oct 23, 2012 12:46 pm

Este socul automat, ar face la fel si daca nu ai porni caldura. E comportamentul obisnuit, pana se incalzeste motorul.

Avatar utilizator
goku_sport
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 05, 2010 12:51 am

Mesaj de goku_sport » Vin Feb 15, 2013 12:35 pm

salutare!!!
de vreo 2 luni am si eu cam aceeasi problema.daca o las pornita intre 5 si 10 min din diferite motive, dupa nu mai trage, nu mai are demaraj.de multe ori ajungeam cu greu la 100 la ora dupa care se simtea ca o cadere de putere si pur si simplu masina se comporta ca si cum nu ar avea turbo.de multe ori isi revine dupa o pauza oprita de 2 3 ore, alte ori nu.am fost cu ea la mecanic si momentan nici eiinu stiu ce poate fii.sa specific masina este rulata in italia iar aici modelul asta 2.0 di-d 140 nu prea este, nu au experienta ,ei fac o comparatie cu audi si vw avand acelas motor. ideea e ca nu e o problema regulata sa imi faca mereu la fel.un ex:dupa o fugareala de vreo 40km intre 130 si 180 p autostrada , am in prins o coada de vreo 7,8 minute in care am mers 300 metri cu 1 viteza, dupa care foarte greu a ajuns pana la 100 km la ora unde a fost ca un prag unde turbo era 0, acceleratia la maxim motorul nu se tura si am ajuns in lung parca pana la 120km\h.dupa 5 6 km am oprito cam 15 min(o cafea intr'un peco) dupa care sia revenit. imi puteti sugera ce ar putea fii.. ca sa nu ajung sa demontez turbina?(o varinata a mecanicilor italieni). in general imi face asa cand e pornita p loc ,in 90% din cazuri mai mult de 7 8 min.daca ar fi rulata in buc cu siguranta 100% din cazuri. mersi

Avatar utilizator
goku_sport
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 05, 2010 12:51 am

Mesaj de goku_sport » Vin Feb 15, 2013 12:40 pm

mentionez pusa p test imi da o eroare de turbina. dar se comporta.. normal si reactioneaza normal daca motorul este pornit si plecat imediat de pe loc cu ea.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Feb 15, 2013 2:46 pm

Daca da eroare de turbina (underboost) este bine sa la spui mecanicilor sa verifice si EGR-ul . In cazul meu de acolo a fost problema si anume: radiator EGR infundat, membrana actuator fisurata, electrovalva comanda cooler EGR defecta, garnitura conducta EGR fisurata

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Feb 15, 2013 3:21 pm

http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3487
Topicul de turbina....pagina 5, gasesti rezolvarea de la masina mea.
Sper sa fie acelasi senzor nenorocit care m-a facut si pe mine 6luni sa schimb jumate de motor. Ai si poze atasate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori