Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 27, 2008 10:36 am

Sambata am fost la MIT Motors sa fac drive-test cu noul Lancer si consider ca e bine sa spun ce mi-a placut si ce nu. Deci masina pe afara e frumoasa dar numai de la Intense in sus adica cu jante pe 18" si buzele de la spoilerul fata. Era un tip de la vanzari de la MIT care avea unul negru cu eleronul mare din lista de accesorii si arata superb cu el. La interior este cam odios, adica butoanele de la geamuri sunt ca ale mele, reglajul de la oglinzi la fel, deci au facut rabat la costuri. Mi-au placut cadranele cu computerul in mijloc, super misto instalatia audio Rockford Fosgate, chiar suna beton. Indicatorul de consum este o dunga pe orizontala cu 0-10-20 si dunga aceea se umple pe masura ce creste consumul, parca e un EQ. Bordul insa e plastic tare si de calitate cam slaba. Ce e interesant e ca la Outlander unde e acelasi bord calitatea plasticelor este peste Lancer. Frumoasa textura de pe bord gen carbon. Pozitia de condus e inalta, mie imi place asa dar nu e o pozitie sportiva. Masina avea totusi tapiterie pe usi si arata mai uman asa, pacat de finisajul fetei de usa. Legat de performante mi-a placut cum trage motorul dupa treapta a doua in sus, pana in a cincea. A intaia e slabuta dar cand ii dai a doua smuceste si intra ESP-ul. Eu cat am mers cu ea am schimbat numai pe la 4000 si ceva de ture , sunt invatat cu a mea cu rosu la 7000 de ture. Directia e ca la masinile normale, nu se compara cu cea de pe a mea care este o directie de EVO din cate m-am interesat. Deci la noul Lancer volanul se misca destul de usor si raza de bracaj e mare, insa nu e o directie precisa, nu se compara cu Lancer-ul vechi 2.0. Legat de stabilitate mi s-a parut ok, e mai comfortabil decat al meu, iar pesemne ca din cauza ca e mai inalt, se si inclina nitel la viraje. Oglinzile sunt mari si se vede foarte bine in ele. M-a derajat foarte mult de fapt cel mai mult huruitul motorului turat, cu Radio One dat destul de tare si tot se auzea, pur si simplu nu iti spune nimic, parca ai rulmenti varza la roti, asa se aude. Bine din cate am vorbit cu unii cica e zgomot specific dieselului VAG. Franele mi s-au parut sensibile, chiar mi-au placut, in schimb ambreiajul se apasa greu si parca revenea greu in pozitia initiala. Recunosc imi place masina, chiar in ciuda multor lucruri care m-au deranjat, insa nu merita din cauza pretului, este prea mare fata de ce ofera concurenta in bani mai putini. De fapt de ce e pretul acesta? Pentru o instalatie Rockford Fosgate, pentru un diesel de la VAG, pentru xenon, pentru navigatie? Adica ei au pastrat piese de la vechiul Lancer si vor un super pret pentru el? Interiorul e sub vechiul Lancer si pretul este mult peste? Pai daca e sa o luam dupa calitate si electronica de pe el ar trebui sa coste maxim 20000 euro varianta full, asta pentru pasionatii marcii si pentru cei carora le place exteriorul care e chiar frumos. Pai in State e maxim 20000 de dolari cu motor de 2.0 benzina si eleron spate inclus, si are si 5 ani garantie. Pai numai pentru asta si nu le as da banii pe el. Sincer masina e o involutie la calitatea materialelor si o evolutie la dotari. Pacat! Sper macar sa fie la fel de fiabila ca vechiul Lancer.

Poze part 1
Fişiere ataşate
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg (33.96 KiB) Vizualizat de 4579 ori
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg (35.82 KiB) Vizualizat de 4580 ori
IMG_0003.jpg
IMG_0003.jpg (27.37 KiB) Vizualizat de 4579 ori
IMG_0005.jpg
IMG_0005.jpg (36.01 KiB) Vizualizat de 4580 ori
IMG_0007.jpg
IMG_0007.jpg (40.03 KiB) Vizualizat de 4581 ori
IMG_0009.jpg
IMG_0009.jpg (41.48 KiB) Vizualizat de 4581 ori
IMG_0011.jpg
IMG_0011.jpg (38.25 KiB) Vizualizat de 4580 ori
IMG_0012.jpg
IMG_0012.jpg (41.69 KiB) Vizualizat de 4582 ori

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 27, 2008 10:46 am

Poze part 2
Fişiere ataşate
IMG_0013.jpg
IMG_0013.jpg (32.92 KiB) Vizualizat de 4578 ori
IMG_0014.jpg
IMG_0014.jpg (33.75 KiB) Vizualizat de 4578 ori
IMG_0015.jpg
IMG_0015.jpg (39.57 KiB) Vizualizat de 4580 ori

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 27, 2008 11:59 am

un review corect si complet!
in rest pozele "vorbeste" de la sine...
Pe afar?-i vopsit gardu' ?i ?n?untru-i leopardu' ...

Fara cateva elemente care tin de desing exterior, audio si alte maruntisuri...masina asta imi da impresia unei improvizatii facute la repezeala.
Daca nu ar fi designul as putea foarte frumos sa o compar cu ... masinile chinezesti.
Macar aia sunt sinceri si scriu pe spate "Powered by....".
La lancer scrie DID )

Ideea e ca nu puteau sa iasa pe piata doar cu Lancer benzina 1.5 si atunci in disperare au gasit solutia asta ieftina pentru ei, la pret si pretentii de masina...
Nu e problema, pe piata e loc pentru toti insa puteau sa scoata un model nou cu o denumire noua care sa concureze cu loganu' fara sa-si bata jos de renumele modelului Lancer.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Mie Feb 27, 2008 8:41 pm

eu zic ca e o masina reusita.Am ajuns si eu la vorba unor colegi de forum:nu va mai tot plangeti de interior ca nu aveti de ce.Sunt la inceput de mitsubishi, adica sper dar din cate am inteles aceasta marca nu a excelat niciodata prin frumusetea interiorului.In varianta instyle cu piele in afara de panourile usilor restul e mai mult decat ok.Si daca lancerul ar avea plastice de golf ar baga toata concurenta in faliment.Oricum eu zic ca noul lancer in variantele intense si instyle e mult peste golf, focus, mazda 3, astra, leon.O concurenta f competenta pt lancer e octavia care in 25 de mii ofera multe, jetta si civic.Bineinteles ca nici seria 1 si A3 nu e de lepadat dar te duce in mai multi bani si oricum sunt marci premium.Oricum e mai uratica decat lancerul, parere subiectiva.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 28, 2008 8:16 am

Pai colegu ma plang, tu nu ai Lancer deci nu poti sa vorbesti. Cand o sa vezi cum arata interiorul la mine si o sa te uiti si la Lancer-ul nou atunci sa mai vorbim, eu am un model vechi care este mult peste calitatea interiorului noului Lancer. Nu ma refer la butonase, butonele, ecranase si alte chestii. Al meu nu are computer, are putine butoane, ok, dar totul e facut cum trebuie. Iar cand spui ca Lancer e peste Golf, Mazda 3, Opel Astra si Ford Focus la ce te referi? Te intreb ai auzit de Mazda 3 MPS? Iti spun eu are motor de 2.3 turbo si 260 CP, tractiune pe fata cu LSD, suspensie sport si full la 24000 euro dupa reducere. Nu are HDD si navigatie in banii astia, dar are tot ce are Lancer la dotari full si un motor 2.0 diesel de 140 CP. Sa stii ca bordul este plastic tare ca la Lancer dar e altceva, e altfel de plastic, care nu suna a gol cand bati in el si totul e imbinat cum trebuie.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Feb 28, 2008 9:29 am

QUOTE (2dor)Pai colegu ma plang, tu nu ai Lancer deci nu poti sa vorbesti. Cand o sa vezi cum arata interiorul la mine si o sa te uiti si la Lancer-ul nou atunci sa mai vorbim, eu am un model vechi care este mult peste calitatea interiorului noului Lancer. Nu ma refer la butonase, butonele, ecranase si alte chestii. Al meu nu are computer, are putine butoane, ok, dar totul e facut cum trebuie. Iar cand spui ca Lancer e peste Golf, Mazda 3, Opel Astra si Ford Focus la ce te referi? Te intreb ai auzit de Mazda 3 MPS? Iti spun eu are motor de 2.3 turbo si 260 CP, tractiune pe fata cu LSD, suspensie sport si full la 24000 euro dupa reducere. Nu are HDD si navigatie in banii astia, dar are tot ce are Lancer la dotari full si un motor 2.0 diesel de 140 CP. Sa stii ca bordul este plastic tare ca la Lancer dar e altceva, e altfel de plastic, care nu suna a gol cand bati in el si totul e imbinat cum trebuie.

Scuza-ma ca iti spun dar bordul la lancerul vechi mi se pare oribil, si nu este numai parerea mea. Tu bati cu mana in plastic in timp ce mergi cu masina? Plasticul tot plastic ramane, dar sincer nu stiu cum poti sa tii partea bordului de la varianta veche. Si nu stiu de ce imbinari vorbesti tu, dar iti fac poze la al meu instyle sa vezi ca nu are imbinari proaste si nu tin partea masinii ca tampitul si sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Joi Feb 28, 2008 9:53 am

dar de ce compari o maina stock cum e lancerul instyle cu mazda mps care e versiunea de top.La fel ai putea sa o cumpari cu golf gti sau cu focus sti, dar eu zic ca nu e corect.Daca e sa comparam versiunile de top, nu zic de evo, e de ajuns si rallyart, eu zic ca e mai tare lancerul.Pe tine de fapt te nemultumeste ca e mai scump decat mazda din ce imi dau eu seama.Si mie mi-ar placea sa dau vreu 24000 pe un rallyart, dar nu se poate.Eu oricum comparam masinile stock.Eu zic ca la o astfel de comparatie lancerul e peste golf, focus , mazda 3 si altele.Intr-adevar nu am lancer deci in momentul asta am un avantaj in aceasta discutie ca sunt mai obiectiv.Acuma despre comparatia pe care ai facut-o cu lancerul vechi, nu ma bag ca nu am intrat niciodata intr-unul, dar daca e sa vb din auzite, pot spune ca revistele de specialitate au scris ca au lucrat mult la interior fata de cel vechi.Parerea mea e ca esti suparat ca e destul de scump lancerul.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Feb 28, 2008 10:03 am

[quote="Speedy"][quote=2dor]
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.[/quote]

Uite aici: 2.3i MPS kw191 / 260cp 6 trepte € 21.124fara tva € 25.402 cu tva
Informatia e din lista de preturi de la mazda. Nu stiu de unde ai scos pretul ala.
Pe mine unul nu ma impresioneaza nici mazda mps nici lancerul nou.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Feb 28, 2008 10:08 am

[quote="Andrei_RC"][quote=Speedy][quote=2dor]
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.[/quote]

Uite aici: 2.3i MPS kw191 / 260cp 6 trepte € 21.124fara tva € 25.402 cu tva
Informatia e din lista de preturi de la mazda. Nu stiu de unde ai scos pretul ala.
Pe mine unul nu ma impresioneaza nici mazda mps nici lancerul nou.[/quote]

Scuza-ma Andrei, ai dreptate. Nu am citit ca pretul este DDP. Da, este 24000 ddp. Paul, 2dor compara masinile in prisma pretului apropiat si pentru ca mazda ofera un motor mai bune pentru acelasi pret si are dreptate, dar totusi parca mazda3 nu are acelasi impact precum lancerul. Eu unul mi-am luat dieselul din cauza consumului mai redus, eu ma plimb foarte mult cu masina, avand in vedere ca nu are nici o luna si am facut 3000 de km. O sa o modific la 170 de cai, dar vreau sa o fac bine, tot ce este nevoie de schimbat voi schimba, nu as vrea sa pun chipul si apoi sa cedeze altceva. Inca ma documentez, treaba asta o sa o fac la 5000 de km iar dupa aceea puterea dezvoltata este suficienta pentru mine, si acum masina rupe in treapta a 2-a si a 3-a, iar repriza de la 30 la 160 km/h este surprinzator de rapida. Cum zicea si paul, daca puneau un plastic cauciucat in interior rupea concurenta, dar asa ma bucur ca sunt multi care nu o aleg din cauza asta si nu vad strazile pline de ele

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Joi Feb 28, 2008 10:13 am

cristi am vazut ca ai scris ca apare noul focus si ca "a fost odata lancer"sau asa ceva.Din cate stiu eu mitsubishi nu a vandut niciodata masini ca ford si VW si nici nu va vinde niciodata.Daca iti place focus, ia-ti focus, dar pot sa iti spun doar atat.La 2 luni dupa ce apare focusul, se umple romania de ele, la fel si cu golful.Eu cand mi-am luat octavia 2 in 2005 era a 2-a in turda si nici in cj nu erau prea multe.Peste tot pe unde mergeam ma intrba lumea cat am dat pe masina, zicea ca e super samd si dupa o jumatate de an a inceput sa se umple romania...Revenind la subiect.Cand trece un lancer nou pe strada isi rupe lumea gatu cand se uita dupa el.Jur.Parca ar fi ferrari.E super masina.Singura mea nemultumire la ea nu e ca motorul e diesel de la VW, e ca e pompe-duse si VW va adopta pe toate noile modele common rail.Dar oricum e un motor bun, si faza cu crapatul turbinei e de mult rezolvata, dar nu cred ca ar fi valabila si la mitsu, ca nu colaboreaza cu aceleasi firme de subansmabluri ca VW.Nici macar nu crapau turbinele la toate marcile VAG numai la VW si Skoda.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori