Achizitie Lancer 2009

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
demetzeu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 13, 2012 3:12 pm

Mesaj de demetzeu » Dum Mai 13, 2012 3:26 pm

Salut, ma numesc Razvan, sunt nou pe forum - primul post, dar asta se va schimba rapid
de ce spun asta ?
sunt in procesul de achizitie al unui Lancer din 2009, 115.000km la bord, motor 1.8L, cutie CVT, dotare full
1. vreau sa va intreb pe cei care detineti un Lancer similar ce impresii generale aveti despre masina, mai ales pe cei care au una cu 100k+ km la bord
2. apoi sunt curios care sunt costurile cu reviziile, mai ales dupa acest numar de km
3. problemele obisnuite din ce am vazut sunt legate de zgomot interior, vopsea si design interior (mici sunete) - astea le cunosc, nu ma deranjeaza - sunt si alte probleme notabile ?
4. unitatea MMCS are probleme de soft, de fiabilitate ?
5. AC-ul este suficient, are randament bun (stiu ca nu e o intrebare normala, dar sunt patit)
6. observatii, atentionari, etc. ?
Multumesc anticipat de raspunsuri
Le astept cat mai rapid, saptamana viitoare pun banii jos

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Dum Mai 13, 2012 4:10 pm

La ce pret il iei?

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Mai 13, 2012 4:11 pm

Salut! Eu iti voi raspunde doar la cateva din intrebarile tale, deoarece eu am Lancer 1.8 CVT doar de 6 luni si am facut doar 19.000 km cu ea (masina a fost noua).
1. Impresia pe care mi-o lasa masina este una buna. Bineinteles, in limita celor 19.000 km pe care ii are. E o masina foarte ok la condus. Eu m-am indragostit de ea
3. Problema legata de zgomotul interior nu este foarte mare la 1.8 CVT, intrucat masina nu sta prea mult timp turata. Intr-adevar, la viteze mari (peste 110 km/h) incepe sa se auda cam tare zgomotul de rulaj (vantul si anvelopele), insa motorul nu il prea auzi. Bineinteles, daca vei face manevre sportive sau vei conduce in modul manual, atunci vei putea asculta si motorul. Vopseaua insa.....
5. AC este mai mult decat suficient. Eu am masina neagra. Daca o las in soare chiar si numai cateva minute, se incinge foarte tare. Insa, odata ce pornesc AC, in scurt timp totul revine la normal.
6. Nu stiu ce masini ai mai condus inainte, dar pentru mine cel putin a fost un soc sa constat ca Lancerul 1.8 CVT nu are deloc frana de motor in modul auto. Bineinteles, in scurt timp m-am obisnuit. Totusi, colegii care au mai multi km cu masini cu CVT spun ca se consuma mai repede placutele de frana.

Pentru mai multe informatii, citeste si topicurile acestea:

Despre CVT - Succes sau esec pentru Mitsubishi ?

Revizie 100mii Cvt 1.8

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Dum Mai 13, 2012 6:38 pm

Salut!

In primul rand te sfatuiesc sa te interesezi daca pana la acest numar de km a fost schimbat uleiul cutiei de viteze. Stiu ca m-am interesat pentru fosta mea masina, tot un Lancer 1.8 CVT si ma costa undeva la 1000 - 1200 lei. Acum nu mai stiu daca trebuie schimbat la 90.000 km si atunci operatiunea ar trebui sa fie facuta sau la 120.000 si atunci urmeaza o cheltuiala pentru tine. Reviziile normale pe mine m-au costat in jur de 700 lei/revizia, dar eu am tinut masina pana la 59.000 km asa ca nu te pot ajuta cu raspunsuri la intrebarea ta exacta.
Nu as vrea sa vorbesc aiurea, dar eu stiu ca distributia este pe lant, asa ca mai scapi de o cheltuiala.
Pe de alta parte, poate pentru tine nu este o problema consumul, insa iti pot spune ca aceasta masina consuma in regim urban intre 10 -12 l/100km, in functie de stilul de condus si de oras, putand urca spre 14l pana te obisnuiesti cu masina, daca o folosesti intr-un mod sportiv si daca vorbim de Bucuresti.

Pentru orice alte informatii, iti stau la dispozitie. Succes in achizitie!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Mai 13, 2012 7:44 pm

QUOTE (66RRR @ May 13 2012, 06:38 PM) dar eu stiu ca distributia este pe lant, asa ca mai scapi de o cheltuiala.

Motorul 1.5 benzina are disributia pe lant, cel de 1.8 pe curea..

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Lun Mai 14, 2012 5:50 am

QUOTE (Tanaka @ May 13 2012, 06:44 PM) Motorul 1.5 benzina are disributia pe lant, cel de 1.8 pe curea.. E tocmai pe dos!

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Mai 14, 2012 8:58 am

'neata!

Il ametim pe colegul cel nou.

Sa posteze cineva un pasaj din manual sau din specificatii, unde sa scrie clar ce tip de distributie are motorul de 1.8 cu CVT.
Eu am mai intrebat, cand aveam masina, despre distributie si imi amintesc ca am primit raspuns faptul ca e este pe lant.

Legat de placutele de frana, pot sa iti spun ca pe mine m-au tinut destul de bine. Le-am schimbat la 50.000 km pe cele pe fata, iar la acel moment cele de pe spate ma mai tinueau in jur de 15.000 km, asa ca le-am mai lasat si urma sa le schimb anul viitor. Stilul meu de mers a fost unul normal, rareori sportiv si in general in mod automat.

AC-ul pentru mine a fost mai mult decat satisfacator, mai ales ca aveam pornire pe telecomanda si fie vara sau iarna, o porneam din casa si in cateva minute gaseam ce doream rece sau cald.

Pornirea pe telecomanda ti-o recomand ca optiune dupa achizitie si pot sa iti mai recomand un scut metalic pentru motor si cutie, asta in cazul in care masina nu detine asa ceva. Ambele optionale iti vor aduce un plus de confort si de siguranta, iar eu m-am bucurat de amandoua.

Ca fapt divers iti trimit pe privat pretul cu care am vandut eu acum o luna si jumatate, Lancer-ul meu Invite, poate te va ajuta cu ceva.

Multa bafta!

Avatar utilizator
demetzeu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 13, 2012 3:12 pm

Mesaj de demetzeu » Lun Mai 14, 2012 11:08 am

Multumesc de raspunsuri

Nu sunt incurcat, distributia e pe lant, e sigur, deci da, o cheltuiala in minus
Primul lucru de verificat e clar, sa vad daca a fost schimbat uleiul in cutie - o intrebare legata ar fi: Daca sa zicem ca trebuia schimbat la 100k km sau 80k si nu a fost schimbat, iar masina are acum deja 115k ce se intampla cu cutia ? oricum nu cred sa fie cazul, sunt sigur ca a fost schimbat conform specificatiilor din cartea tehnica

Sper sa primesc niste opinii de la posesori de Lancer cu peste 100k km la bord
Vad ca nu a zis nimeni, nimic de unitatea MMCS, dar nici acolo nu ma astept la probleme

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Mai 14, 2012 12:27 pm

Imi permit sa iti ofer parerea mea despre MMCS, dar este strict din auzite, pentru ca nu am avut pe masina asa ceva.
Intelesesem ca hartile navigatiei nu sunt foarte detaliate, iar la nivelul anului 2010 chiar nu existau decat orasele mari si cateva bulevarde si strazi principale descrise in harti. Stiu asta pentru ca la un moment data m-a tentat si pe mine achizitia unei navigatii OEM si cei din reprezentanta imi spuneau ca nu sunt aratate decat Bucurestiul, Brasovul si Timisoara (cu strazi si bulevarde principale) si DN-urile. Poate ca intre timp au iesit update-uri cu harti in detalii si toate orasele, insa ar fi bine sa intrebi la o reprezentanta la ce nivel se gaseste in prezent soft-ul. Iti spun asta pentru ca in privat erai foarte incantat de MMCS si nu as vrea sa te bucuri degeaba...

Poate un coleg care detine asa ceva sa ne lamureasca, daca nu dealer-ul.

Verificarea calitatilor uleiului de cutie se face la fiecare intrare in service, pentru ca in bord nu exista un martor care sa iti indice faptul ca necesita schimbarea. Astfel, daca s-a impus acest lucru pana acum, poate doar din rea credinta sa nu se fi schimbat, insa daca spui ca masina a fost intretinuta, probabil operatiunea a fost facuta.

Uite, am gasit un post mai vechi de al meu care citeaza dealer-ul:

"Pentru motorul de 1.8 benzina, de pe Lancer 2008, tot ce se face la aceasta cutie este sa i se schimbe uleiul.
Primul schimb se face la 80.000 km si apoi se merge in continuare din 80 - 80 mii.
Un litru de ulei special pentru ea, costa astazi (16 noiembrie 2011) 17 euro fara tva si sunt necesari 8 litri pentru un schimb.
Manopera de schimb se ridica undeva la 2 ore, respectiv 200 lei, la dealer."

Ulterior, in 29 martie anul acesta, am vorbit iar la dealer si mi-au spus asta:

"Ca si pret, schimbul de ulei + filtru ajunge undeva la 1000 lei, suma compusa din ~ 70 euro pretul filtrului, ~ 300 lei pretul a 8 litri de ulei (7.1 litri intra in cutie) si restul manopera."

Avatar utilizator
devision
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 11:04 am

Mesaj de devision » Mar Mai 15, 2012 3:40 pm

Salut, eu am un Lancer 2008 CVT cu 76.000km pana acum...
Punctual ar fi cam asa:
1. Foarte multumit de masina, fara probleme pana acum.
2. Reviziile in jur de 900lei (la reprezentanta) folosind consumabilele lor(fara placute de frana) sau 450 lei consumabile cumparate de pe piata + manopera 150 lei la reprezentanta (la reprezentanta, ca sa nu-mi mai bat capul cu resetarea intervalului de service in bord) E bine sa mergi din cand in cand la reprezentanta pentru ca e posibil sa apara ceva recall-uri sau update-uri de soft de care nu ai cum sa stii daca nu treci pe la ei(mai ales daca ai cumparat masina sh)
3. Zgomot da, vopsea proasta da, (si asta e valabil si la alte modele japoneze...de, ecologia asta...) Zgomote la interior...eu nu am probleme cu plasticele.
4. MMCS nu am...
5. AC-ul ok
6. FOARTE IMPORTANT !!! Mergi si intreaba la reprezentanta daca s-au inlocuit senzorii de impact ( a fost o campanie de recall pe tema asta...cauta pe forum)

P.S Cat ai dat pe masina? (sunt curios pentru ca vreau si eu sa o schimb....cu una identica de fabricatie noua)

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori