Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
carstos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 1:12 am

Mesaj de carstos » Lun Feb 18, 2008 12:20 am

Un comentariu foarte interesant. La stabilitate nu stiu ce masina din clasa ei o poate intrece. Tinuta de drum este excelenta.
Daca mai bagau un 110 CP diesel si un 120-140 CP benzina era excelent. Dar asta e, mai asteptam sa vedem ce se intampla.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 18, 2008 12:31 am

pai 1.8 144Cp este anuntat deja...nu mai retin, martie sau aprilie o sa fie disponibil la drive-test.

Avatar utilizator
westerdam
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 6:08 pm

Mesaj de westerdam » Lun Mar 10, 2008 6:17 pm

Asa cred si eu ca 1.5 nu e o masina de pensionari :!: In schimb am o nedumerire...se gaseste undeva lancer 1.5 mt cu ;livrare imediata ? caci la oradea miau spus ca reb asteptat :twisted: in o saptamana ma intorc in tara si daca ma amana dealerii merg afara sal iau. stie cineva ceva de taxe daca l iau de afara ? Multumesc !

Avatar utilizator
westerdam
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 6:08 pm

Mesaj de westerdam » Lun Mar 10, 2008 6:28 pm

de acord cu goangaus...o idee despre cat treb asteptat acum pt 1.5 mt invite ? sau se poate cumpara direct ? si la plata pe loc se acorda ceva discount ? merci !

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Mar 10, 2008 6:44 pm

as fi luat Lancerul cu motor de 1,5....dar....nu se produce in varianta Intense.....

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Vin Apr 04, 2008 10:04 am

Este vreun posesor de Lancer 1.5 care ne poate spune cum se comporta motorul cu masina incarcata (5 oameni + bagaje)? Vi s-a intamplat vreodata sa va lase la greu?

Avatar utilizator
Mau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 4:56 pm

Mesaj de Mau » Vin Apr 04, 2008 9:20 pm

Pai am avut ocazia sa merg cu 4 pasageri si portbagajul plin la un drum de vreo 170km

Trage mai greut la sub 3000 de ture dar peste, pentru mine cel putin, diferenta a fost foarte greu de sesizat, am avut o depasire la care a trebuit sa o calc mai puternic si s-a comportat exact cum ma asteptam sa o faca, restul drumului m-am domolit si am fost mai prudent si poate de asta mi-a venit mai greu sa sesizez vreo diferenta.

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Vin Apr 04, 2008 9:30 pm

Sa inteleg ca te poti baza pe ea si in situatia in care e plina? Eu am exemplul Octavia2 1.6 115cp care atunci cand e plina devine destul de puturoasa si trebuie s-o turezi calumea ca sa poti scoate ceva de la ea.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Apr 19, 2008 10:27 am

Daca se merita sau nu motorul de 1,5 ?
Eu zic ca asta tine de buget nu de altceva.
Daca ai bani de dat pe benzina , motorina si pe motorul de 2.0 respectiv 1,8 , zic ca nu te mai intereseaza cel de 1,5.
Cel de 1,5 este varianta entry level si automat daca nu ai bani de celelalte , o sa spui ca nu ai nevoie de mai mult de 110 cai. ( intodeauna e nevoie de mai mult , sa stii tu ca sunt acolo sub capota in caz de nevoie ) .
Deci intrebarea daca se merita sau nu , e relativa.
Eu de exemplu o sa imi iau 1,5 invite (sper). As fi dorit mai mult , pt rivali de pe sosea, dar tinand cont de buget inca o data, o sa fie satisfacatori cei 110 cp in conditiile de acum.
De ce sa iau un motor mare si s-o tin pe liber ca nu am bani de carburant ? Pt impresii ?

Avatar utilizator
Stefan_t
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 28, 2008 10:03 am

Mesaj de Stefan_t » Mar Apr 29, 2008 1:08 pm

Desi sunt nou (chiar foarte nou pe forum) sper ca in curand sa devin fericitul proprietar al unui Lancer. problema este ca desi initial eram convins ca voi lua un 1.5 Invite, acum nu mai sunt foarte sigur. Odata cu aparitia 1.8, diferenta de pret este destul de mica, pe la 600 de EUR. dar nu trebuie in acelasi timp sa uit de unde am plecat: am vrut sa-mi iau o masina care sa-mi ofere o rezerva de putere la nevoie (am un Logan acum), dar cu costuri cat de cat reduse. asa incat, daca iau in calcul un CASCO la 1.8, impozitul, RCA si alte cheltuieli, se vede ca deja imi depasescd bugetul programat. Asa ca cred ca voi ramane la 1.5. Pana la urma cred ca de la ideea asta a plecat topicul, nu? astept in continuare opinii ale posesorilor de 1.5.
Pe de alta parte, de ce mi-as lua un diesel de 2 sau 2.2? parca am vrut o masina sport, nu?
Ah, sa nu uit...am anual cam 40K de km de facut si tot prefer benzina...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori