Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?
Asa cred si eu ca 1.5 nu e o masina de pensionari :!: In schimb am o nedumerire...se gaseste undeva lancer 1.5 mt cu ;livrare imediata ? caci la oradea miau spus ca reb asteptat :twisted: in o saptamana ma intorc in tara si daca ma amana dealerii merg afara sal iau. stie cineva ceva de taxe daca l iau de afara ? Multumesc !
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
Pai am avut ocazia sa merg cu 4 pasageri si portbagajul plin la un drum de vreo 170km
Trage mai greut la sub 3000 de ture dar peste, pentru mine cel putin, diferenta a fost foarte greu de sesizat, am avut o depasire la care a trebuit sa o calc mai puternic si s-a comportat exact cum ma asteptam sa o faca, restul drumului m-am domolit si am fost mai prudent si poate de asta mi-a venit mai greu sa sesizez vreo diferenta.
Trage mai greut la sub 3000 de ture dar peste, pentru mine cel putin, diferenta a fost foarte greu de sesizat, am avut o depasire la care a trebuit sa o calc mai puternic si s-a comportat exact cum ma asteptam sa o faca, restul drumului m-am domolit si am fost mai prudent si poate de asta mi-a venit mai greu sa sesizez vreo diferenta.
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
Daca se merita sau nu motorul de 1,5 ?
Eu zic ca asta tine de buget nu de altceva.
Daca ai bani de dat pe benzina , motorina si pe motorul de 2.0 respectiv 1,8 , zic ca nu te mai intereseaza cel de 1,5.
Cel de 1,5 este varianta entry level si automat daca nu ai bani de celelalte , o sa spui ca nu ai nevoie de mai mult de 110 cai. ( intodeauna e nevoie de mai mult , sa stii tu ca sunt acolo sub capota in caz de nevoie ) .
Deci intrebarea daca se merita sau nu , e relativa.
Eu de exemplu o sa imi iau 1,5 invite (sper). As fi dorit mai mult , pt rivali de pe sosea, dar tinand cont de buget inca o data, o sa fie satisfacatori cei 110 cp in conditiile de acum.
De ce sa iau un motor mare si s-o tin pe liber ca nu am bani de carburant ? Pt impresii ?
Eu zic ca asta tine de buget nu de altceva.
Daca ai bani de dat pe benzina , motorina si pe motorul de 2.0 respectiv 1,8 , zic ca nu te mai intereseaza cel de 1,5.
Cel de 1,5 este varianta entry level si automat daca nu ai bani de celelalte , o sa spui ca nu ai nevoie de mai mult de 110 cai. ( intodeauna e nevoie de mai mult , sa stii tu ca sunt acolo sub capota in caz de nevoie ) .
Deci intrebarea daca se merita sau nu , e relativa.
Eu de exemplu o sa imi iau 1,5 invite (sper). As fi dorit mai mult , pt rivali de pe sosea, dar tinand cont de buget inca o data, o sa fie satisfacatori cei 110 cp in conditiile de acum.
De ce sa iau un motor mare si s-o tin pe liber ca nu am bani de carburant ? Pt impresii ?
Desi sunt nou (chiar foarte nou pe forum) sper ca in curand sa devin fericitul proprietar al unui Lancer. problema este ca desi initial eram convins ca voi lua un 1.5 Invite, acum nu mai sunt foarte sigur. Odata cu aparitia 1.8, diferenta de pret este destul de mica, pe la 600 de EUR. dar nu trebuie in acelasi timp sa uit de unde am plecat: am vrut sa-mi iau o masina care sa-mi ofere o rezerva de putere la nevoie (am un Logan acum), dar cu costuri cat de cat reduse. asa incat, daca iau in calcul un CASCO la 1.8, impozitul, RCA si alte cheltuieli, se vede ca deja imi depasescd bugetul programat. Asa ca cred ca voi ramane la 1.5. Pana la urma cred ca de la ideea asta a plecat topicul, nu? astept in continuare opinii ale posesorilor de 1.5.
Pe de alta parte, de ce mi-as lua un diesel de 2 sau 2.2? parca am vrut o masina sport, nu?
Ah, sa nu uit...am anual cam 40K de km de facut si tot prefer benzina...
Pe de alta parte, de ce mi-as lua un diesel de 2 sau 2.2? parca am vrut o masina sport, nu?
Ah, sa nu uit...am anual cam 40K de km de facut si tot prefer benzina...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 48 vizitatori