Un Lancer 2.0 Did Izbit De Stalp. Poze

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 18, 2012 7:24 pm

De ce la o asemenea izbitura nu a sarit nici un airbag?

Am Lancer 2.0 DID iar cu ceva vreme in urma am fost la reprezentanta pentru a schimba un senzor sau cevade genul pentru airbag. Am fost cand au chemat toate DID din Romania.

Voi ati patit asa ceva? Sa nu se deschida nici un airbag?
Fişiere ataşate
Imagine490.jpg
Imagine490.jpg (924.45 KiB) Vizualizat de 6181 ori
Imagine489.jpg
Imagine489.jpg (1023.47 KiB) Vizualizat de 6103 ori
Imagine488.jpg
Imagine488.jpg (905.42 KiB) Vizualizat de 6090 ori
Imagine487.jpg
Imagine487.jpg (768.1 KiB) Vizualizat de 6072 ori
Imagine486.jpg
Imagine486.jpg (692.83 KiB) Vizualizat de 6131 ori
Imagine485.jpg
Imagine485.jpg (632.36 KiB) Vizualizat de 6243 ori
Imagine484.jpg
Imagine484.jpg (746.68 KiB) Vizualizat de 6141 ori
Imagine483.jpg
Imagine483.jpg (690.2 KiB) Vizualizat de 6288 ori

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Apr 19, 2012 12:11 am

Deci... Imi pare rau nespus pentru ce ti s-a intamplat. As fi curios sa ne descrii putin sirul evenimentelor, daca esti dispus. In ceea ce priveste problema airbagurilor, nu vreau sa pun sare pe rana, dar lucrurile pur si simplu nu trebuie sa ramana asa. Puteai sa crapi si aia era. Masina era asigurata?

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Joi Apr 19, 2012 9:26 am

In primul rand imi pare rau de eveniment . In alta ordine de idei , tu in situatia data poti cere si despagubiri de la ei pt ca ti-au pus viata in pericol . Mai ales ca s-a umblat la un senzor de airbag din cate ai spus tu . De obicei , la multe masini , pirotehnicul care declanseaza airbagul are durata de viata 10 ani , dar la tine nu este cazul , deoarece masina este mult mai noua , nu ti-am citit jurnalul sa vad exact de cand o ai . Pt problema ta , eu te sfatuiesc sa scrii direct in Japonia , ca sa nu fii mintit de ai nostri ca la colt de strada . Eu am avut o problema mai grava ( defect din fabrica ) la un Megane din 2007 si am sunat direct in Franta la sediul general si le-am explicat ca masina la 29000 km si 2 ani nu mai merge si pace . Imediat cineva a sunat la reprezentanta , au tractat masina speriati si au facut-o pe banii lor . Asa trebuie sa procedezi si tu . Japonezul este corect , isi asuma vina mai bine decat romanul , si poate iti recuperezi din pierdere . Nu ai precizat daca masina este asigurata sau nu . Sper sa o repari curand , am avut si eu accident si stiu cum e sa iti lovesti masina pe care o ingrijesti zilnic .

Avatar utilizator
DaFabolous
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:19 pm

Mesaj de DaFabolous » Joi Apr 19, 2012 10:45 am

QUOTE (radu-lancer @ Apr 18 2012, 07:24 PM) De ce la o asemenea izbitura nu a sarit nici un airbag?

Am Lancer 2.0 DID iar cu ceva vreme in urma am fost la reprezentanta pentru a schimba un senzor sau cevade genul pentru airbag. Am fost cand au chemat toate DID din Romania.

Voi ati patit asa ceva? Sa nu se deschida nici un airbag?


Naspa rau. Sper ca nu ati patit ceva.. Eu zic sa ii dai in judecata sa iti plateasca daune..
Daca nu o mai repari (dauna totala) si vrei sa o dezmembrezi ma intereseaza si pe mine niste piese.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Apr 19, 2012 11:10 am

Socul a fost in contul din stanga si desii la prima vedere masina pare sifonata serios totusi hablitaclu e intact parca nici parbrizl nu pare crapat. Probabil acceleratia negativa atat frontala cat si laterala nu a fsot suficient de mare incat computerul sa comande deschiderea airbagurilor. Ai luat stalpul cu zona dintre lonjeron si aripa si acolo nu mi este nici un elemet de dur tocmai deaia s-a indoit asa, zic eu ca nici viteza in momentul impactului nu era mai mare de 40-50km/h, daca luai stalpul cu capul lonjeronului masina nu se mai deforma atat de tare si rezulta si o decelerare mai puternica si atunci probabil ca sareau si airbagurile frontale.

Parerea mea dupa cat de deformata e masina si dupa zona in care a primit lovitura e ca nu necesita deschiderea airbagurilor.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Apr 19, 2012 11:13 am

customerletters@mitsubishi-motors-euro.com


Aici trebuie trimisa orice reclamatie si chiar se raspunde.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Apr 19, 2012 11:34 am

Daca avea 40-50 sigur sareau airbag-urile. Eu as zice maxim 30. Si asa si tot ar fi facut pagube mai mari daciei.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Apr 19, 2012 12:38 pm

Pe mine ma enerveaza deja cand oamenii una doua decid ei cand trebuie sa se deschida un airbag. Se fac foarte multe studii, se analizeaza CAND trebuie sa se deschida un airbag, CAND sa nu sa deschida (DA...am scris bine), CUM sa se deschida, CARE sa fie gradul de umplere, CAT sa stea umflat si cat de repede sa inceapa sa elibereze din presiune pentru a nu rani omul. MULTE variabile, multe cazuri, aspecte complexe. Dar omul din ziua de azi, tot mai atehnic, dar tot mai expert in a decide ce e bine si ce nu e bine.

Nu spun ca toate merg perfect la toti fabricantii auto cand vine vorba de airbaguri, dar vad mai mult zgomot de 2 lei decat probleme reale (unele se mai rezolva prin rechemari).

Acuma ce sa zic.....sa raspund si la intrebarea ta "De ce....?". Nu exista "Pentru ca....", "De aia...". Calculatorul a luat niste decizii. Un mod simplist (REPET .... SIMPLIST) de a trage cat de cat o concluzie daca decizia calculatorului a fost buna sau nu este sa vezi daca gasesti sange pe volan, bord si apoi sa te uiti la radiografiile soferului. Daca astea nu arata nimic traumatizant, atunci cel mai probabil calculatorul a luat cea mai buna decizie de a NU actiona airbagurile. Daca nu stiati, astea pot face ele rau in sine, in rare cazuri chiar sa omoare oameni.

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Joi Apr 19, 2012 1:12 pm

Iar pe mine ma enerveaza cel ce face pe desteptu dar in schimb nu demonstreze altceva decat contrar ... aviz amatorilor ( a se citi driverX )

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Apr 19, 2012 1:31 pm

Salut. In primul rand vreau sa va multumesc pentru raspunsuri. Cum s-a intamplat evenimentul. Ma deplasam dinspre Armeneasca spre Vasile Lascar pe banda 1, mergeam incet, ploua afara, nimeni nu era afara, masina, pieton , tramvai, nici un caine nu era, mergeam eu spre serviciu, cand dintr-o data dintr-o straduta laterala, care culemea avea si cedeaza trecerea a vrut sa traverseze unu cu o masina mica. Eu am vazut doar ca iese unu dintr-o straduta laterala. Am pus frana moment in care el a demarat si dupa 2 metri a ramas pe loc in mijlocul drumului. Nu mai aveam ce sa fac. Si ca sa ma opresc am vazut stalpul si aoclo m am dus. Daca as fi intrat cu masina in ei, erau praf. Era un Fiat punto mic, si cred ca avea 10 ani, cel putin. Si am zis ca, decat sa iasa cu victime mai bine intru in stalp. Astea s-au intamplat ieri 18 aprilire 2012.

Asa ca unu mic a taiat calea unui Lancer iar rezultatul in vedeti in poze.

Azi am fost la service Mitsu pentru a veni evaluatorul de la GroupAma sa vada ce si cum.Mentionez ca am dus masina de ieri in service la Expozitiei. A notat el pe acolo si a ramas sa ne auzim zilele astea, iar baietii de la Mitsubishi, sa desfaca masina si pe dedesubt sa vada ce si cum.

Oricum in mare planetara si lonjderonul sunt duse. Trebuiesc schimbate. Vazand mai multi prieteni de ai mei masina, toti au intrebat de ce nu s-a deschis nici un airbag. La un asmenea impact trebuia sa se deschida. Impulsionat de toti, mai ales ca este japoneza, ca nu fac masini bune ca, etc. am pus masina pe tester, iar baiatul de la service a zis ca airbag urile sunt ok, nu s-a stricat nimik la structura de rezistenta si ca eu nu am lovit nici un sensor pentru a se declansa airbag ul. Trebuia sa lovesc fie la jumatatea capotei fie sa ajunga lovitura pana la usa. Dar usa stanga fata, a soferului se deschide fara probleme. Merge ok. Baiatul de acolo mi a spus ca impactul fie nu a fost sufficient de puternic pentru declansarea airbag urilor fie nu am dat in senzorii de impact.

Cert este ca, fata masinii ati vazut-o in poze, in interior nu este stricat nimik toate sunt la locul lor,iar eu nu am nici o zgarietura. Per total , japoneza pe care o iubesc nu m-a lasat la greu. Prietenea mea are Colt, ca, de, familia Mitsubishi si cand a vazut masina ieri o rodea gandul, ca numai eu am impins-o sa si ia Colt si ca daca Lancer ul nu are airbag uri sarite la asa ceva, la masinuta ei ,daca face asa accident este pa. Iar azi, cand a vazut, ca testerul arata ok la toate 7 airbag urile de Lancer si ca structura nu s-a deformat rau i-a venit inima la loc si s-a convins ca japoneaza mea nu m-a lasat la greu.


Eu nu am patit nimik,am iesit din masina asa cum am plecat de acasa. Ba si cetura este ok, se retrage ca si cum nu ar fi nici o problema. AM casco la Group Ama si Rca la Asirom. PT ca langa stalpul de beton era asezata si o Solenaza pe care am facut -o arsice. Masina o a fac pe Casco iar Solenza pe care am avariat-o Pe Asirom.
Dintr-o lovitura am lovit si stalpul si Solenaza. Ce sa zic.......

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori