Pagina 1 din 1

Scris: Mie Apr 11, 2012 9:27 pm
de Syber
salut,

http://www.youtube.com/watch?v=9gB5nnxj ... re=related

oare va fi de vanzare si la noi??
4X4 ar fi chiar interesant...

voi ce ziceti?

Scris: Mie Apr 11, 2012 9:48 pm
de sabin.b
Motor de 2,4 si doar 168 hp? Iar consumul....in acel review vorbesc de 18,2 mpg consum mixt, adica aprox. 12,9 l/100 km.
Pai mai bine era cu Ralliart:
- motor mai mic, deci impozit mai mic
- cp mai multi, deci performante mai bune
Deci, din punctul meu de vedere, nu e ok. Poate daca eram in anii 80...atunci nu m-ar fi deranjat consumul (bineinteles, nu in Romania, unde era rationalizat combustibilul, ci intr-o tara ca SUA). Dar, sunt sigur ca vor fi si iubitori ai acestei motorizari.

Scris: Mie Apr 11, 2012 9:52 pm
de Syber
pai sa zicem impozit mai mare...corect.
consum cam identic
pret cam cu cateva mii de euro sub Ralliart

eu zic ca s`ar vinde bine si la noi...

Scris: Mie Apr 11, 2012 10:06 pm
de Master4Mariners
Sunt de acord cu sabin.b , prea putini cai dintr-un asemenea motor . De ex , Honda Accord cu motor de 2.4 are 201 CP si cred ca si un consum mai mic . Si asta la o caroserie mai grea ( 1680 kg ) , deoarece este o clasa mai sus . Dupa parerea mea , si nu numai , Ralliart-ul este alegerea corecta in cazul de fata . Motor mai mic , taxe mai mici , turbina , cuplu mai mare , mai devreme si reprize mai bune la un consum rezonabil . Cred ca viitorul motoarelor pe benzina este cel cu turbina pe benzina . Avantajele sunt pe toata linia .

Scris: Vin Apr 13, 2012 11:13 am
de 2dor
Are motorul de la fostul Ralliart din State. pentru ei e bun, la noi cam te doare la buzunar la impozit.

Scris: Mie Apr 18, 2012 9:08 am
de HarryE
E Outlander-ul meu cu caroserie de Lancer.