Lancer 2008 - aer conditionat
Salut Andrei,
Eu am motorul 1.8 benzina si nu simt diferenta intre AC pornit sau oprit. Sunt convins ca se pierd cativa caluti cu AC pornit, dar nu e sesizabil. Chiar recent eram 4 adulti in masina plus bagaje si AC pornit si am reusit sa fac destule depasiri mai sportive fara sa simt ca motorul nu ar vrea sa traga.
Intr-adevar, la mine la 22 de grade nu ingheti. Eu tin AC pe 20-21 de grade si e ok. Eu il tin tot timpul pe automat.
Eu am motorul 1.8 benzina si nu simt diferenta intre AC pornit sau oprit. Sunt convins ca se pierd cativa caluti cu AC pornit, dar nu e sesizabil. Chiar recent eram 4 adulti in masina plus bagaje si AC pornit si am reusit sa fac destule depasiri mai sportive fara sa simt ca motorul nu ar vrea sa traga.
Intr-adevar, la mine la 22 de grade nu ingheti. Eu tin AC pe 20-21 de grade si e ok. Eu il tin tot timpul pe automat.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
daca tot a fost acest topic reinviat, postez si eu o problemuta:
la relanti, cand compresorul de aer conditionat este pornit, motorul si masina incepe sa vibreze putin, tremura, nu foarte rau dar se simte.
chiar vineri am mers cu cineva in masina care a sesizat tremuratul, eu l-am simtit de anul trecut, dar nu la-m luat in seama.
aveti idee de la ca sa fie acest "tremurat"?
la relanti, cand compresorul de aer conditionat este pornit, motorul si masina incepe sa vibreze putin, tremura, nu foarte rau dar se simte.
chiar vineri am mers cu cineva in masina care a sesizat tremuratul, eu l-am simtit de anul trecut, dar nu la-m luat in seama.
aveti idee de la ca sa fie acest "tremurat"?
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
am rezolvat problema cu temperatura prea mica- schimbat modul AC. acum la 23-24 de grade e f bine.
problema cu lipsa puterii pare si aia sa fie rezolvata . completat cu ulei si freon . inca se simte la 110 km/h constant (cu pilot automat) cand cupleaza compresorul , dar nu asa de puternic.
toate bune,
am rezolvat problema cu temperatura prea mica- schimbat modul AC. acum la 23-24 de grade e f bine.
problema cu lipsa puterii pare si aia sa fie rezolvata . completat cu ulei si freon . inca se simte la 110 km/h constant (cu pilot automat) cand cupleaza compresorul , dar nu asa de puternic.
toate bune,
am descoperit sursa -nu cauza- tremuratului motorului cand este compresorul de ac pornit:
cand pornesc compresorul, initial turatia motorului creste putin dupa care coboara imediat sub turatia pe care o avea cu el oprit, si ramane acolo sau fluctueaza foarte putin insa fara a atinge nivelul de turatie la care functioneaza motorul cand compresorul este oprit.
am observat ca daca am compresorul pornit si calc foarte putin acceleratia doar cat sa ridic turatia motorului la nivelul turatie de relanti cu el oprit, motorul nu mai tremura.
la relanti cand compresorul este oprit, turatia sta pe prima linie de sub semnul de 1000 de turatii, iar cand pornesc compresorul coboara cu aproximativ 2-2,5 mm pe cadran - nu stiu cate turatii inseamna- de aceea am mentionat in mm.
cand pornesc compresorul, initial turatia motorului creste putin dupa care coboara imediat sub turatia pe care o avea cu el oprit, si ramane acolo sau fluctueaza foarte putin insa fara a atinge nivelul de turatie la care functioneaza motorul cand compresorul este oprit.
am observat ca daca am compresorul pornit si calc foarte putin acceleratia doar cat sa ridic turatia motorului la nivelul turatie de relanti cu el oprit, motorul nu mai tremura.
la relanti cand compresorul este oprit, turatia sta pe prima linie de sub semnul de 1000 de turatii, iar cand pornesc compresorul coboara cu aproximativ 2-2,5 mm pe cadran - nu stiu cate turatii inseamna- de aceea am mentionat in mm.
- florin1979
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 17, 2011 4:55 pm
Am si eu o ntrebare,ca tot ati vorbit de sunete...am si eu un lancer din 2008 benzina si am observat ca in special iarna cind se raceste afata cind dau drumul la aer se aude un rontait la ventilator dar se aude doar in trepte inferioare de viteza a aerotermei,ca atunci cind dau spre maxim nu se mai aude,iar aceasta problema,vara...cum da caldura dispare din senin si reapare cind vin frigurile.
A mai patit cineva asta sau sint unicat?
A mai patit cineva asta sau sint unicat?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori