Scris: Vin Noi 04, 2011 8:12 pm
Salutari!
Acum 3 saptamani nici prin cap nu-mi trecea ca voi asterne aceste randuri. Sunt un fan inrait mitsu si sofer de mitsu de 6 ani. Pe 15 oct am cumparat un lancer 1,8d care acum are aprox 1500km.
Sa incepem: Masina la garaj timp de 3 zile. Azi pe la 3:30 plec si merg cca 60km drum intins. Opresc pt 10 min. Plec din nou si merg 200m. SOC SI GROAZA!!! Sensibil motorul parca nu trage...parca as fi trecut dintr-a doua intr-a cincea si nu a treia. Ma mir un pic si intru din nou intr-a doua. Brusc se aprinde bordul ca un pom de craciun: ledul motorului, esp on, esp off plus afisajul principal care imi cere imperativ vizita la service imediat. Dau sa opresc si de sub capota incepe sa se auda un suierat nenatural. Opresc.
Fiind in Constanta si cunoscand pe cineva la Nippon Car (reprez.) sun cu teama si mirare. Imi cere sa verific nivelul uleiului(???!!???!?!??). Il verific si e ok. Apoi sunt intrebat daca nu cumva vreun soricel si-a facut apartitia pe sub capota....ii spun ca tocmai am mers 60km si nu a avut nimic masina.
Ma intreaba daca pot veni la service pe roti. Incerc dar suieratul e acolo. Acum nu mai am decat ledul motorului aprins dar parca mi-e teama. Sun din nou la Nippon.
"Suna la map". Sun la ei si un tip care raspunde CULMEA!!!! ma intreaba aceleasi lucruri....sunt iritat dezamagit si aproape fara replica. Intr-un final imi spune ca-mi trimite o platforma in max 1/2 ore sa ma duca la service.
Platforma a ajuns in cca 20min ce sa zic dar deja era cam 5 seara si service-ul a inchis asa ca report pe maine dimineata cand sper sa vad ce are masina.
La ce ma pot astepta???
Masina are 1400km, 10 zile si e mearsa numai cu 100-125km/ora pe A2.
Nici nu mai spun ca am un outlander de cativa ani la care nu am batut un cui fara motiv si ca lancerul e al sotiei cu care cand voi da ochii va trebui sa rapund la intrebari dure si probabil voi primi pedepse aprige (mai si glumim ca altfel .... )
Cine ma poate ajuta cu un sfat il rog sa nu ma ocoleasca!!!
Seara buna tuturor!
Acum 3 saptamani nici prin cap nu-mi trecea ca voi asterne aceste randuri. Sunt un fan inrait mitsu si sofer de mitsu de 6 ani. Pe 15 oct am cumparat un lancer 1,8d care acum are aprox 1500km.
Sa incepem: Masina la garaj timp de 3 zile. Azi pe la 3:30 plec si merg cca 60km drum intins. Opresc pt 10 min. Plec din nou si merg 200m. SOC SI GROAZA!!! Sensibil motorul parca nu trage...parca as fi trecut dintr-a doua intr-a cincea si nu a treia. Ma mir un pic si intru din nou intr-a doua. Brusc se aprinde bordul ca un pom de craciun: ledul motorului, esp on, esp off plus afisajul principal care imi cere imperativ vizita la service imediat. Dau sa opresc si de sub capota incepe sa se auda un suierat nenatural. Opresc.
Fiind in Constanta si cunoscand pe cineva la Nippon Car (reprez.) sun cu teama si mirare. Imi cere sa verific nivelul uleiului(???!!???!?!??). Il verific si e ok. Apoi sunt intrebat daca nu cumva vreun soricel si-a facut apartitia pe sub capota....ii spun ca tocmai am mers 60km si nu a avut nimic masina.
Ma intreaba daca pot veni la service pe roti. Incerc dar suieratul e acolo. Acum nu mai am decat ledul motorului aprins dar parca mi-e teama. Sun din nou la Nippon.
"Suna la map". Sun la ei si un tip care raspunde CULMEA!!!! ma intreaba aceleasi lucruri....sunt iritat dezamagit si aproape fara replica. Intr-un final imi spune ca-mi trimite o platforma in max 1/2 ore sa ma duca la service.
Platforma a ajuns in cca 20min ce sa zic dar deja era cam 5 seara si service-ul a inchis asa ca report pe maine dimineata cand sper sa vad ce are masina.
La ce ma pot astepta???
Masina are 1400km, 10 zile si e mearsa numai cu 100-125km/ora pe A2.
Nici nu mai spun ca am un outlander de cativa ani la care nu am batut un cui fara motiv si ca lancerul e al sotiei cu care cand voi da ochii va trebui sa rapund la intrebari dure si probabil voi primi pedepse aprige (mai si glumim ca altfel .... )
Cine ma poate ajuta cu un sfat il rog sa nu ma ocoleasca!!!
Seara buna tuturor!