Ulei motor
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare.
@nini- saru'mana colegu.8100 X-clean 5W-30. Acest ulei am vazut si eu ca indeplineste cerintele pt motorul meu.Am pus in fata Mobil1 si Motul si codul acesta il au in comun. PSA B71 2290
M am uitat aseara pe cartea masinii. In primul rand coperta este alba si nu este gri ca pana acum. Foile din carte sunt acum folii lucioase si nu folii normale care pana acum. Ca o stire banala.....
VEHICULE PE MOTORINA
CLASIFICARE ACEA: PT UTILIZARE C1,C2,C3,C4
SPECIFICATIE JASO: PT SERVICE DL-1
In carte mai apare o poza cu un termometru in care scrie SAE 0W-30,5W-30.
PS: In alta ordine de idei. Tot in carte am vazut ceva interesant.
SCRIE: FISA TEHNICA-DIMENSIUNI VEHICUL- GARDA LA SOL-
FARA GARDA LA SOL marita(140mm masini cu jante pe 16" si 150mm masini cu jante pe 18".
Garda la sol (descarcat) CU GARDA LA SOL MARITA (165MM masini pe 16" si --- masini cu jante pe 18".
Adika Lancer-ul singur are 165MM?
@nini- saru'mana colegu.8100 X-clean 5W-30. Acest ulei am vazut si eu ca indeplineste cerintele pt motorul meu.Am pus in fata Mobil1 si Motul si codul acesta il au in comun. PSA B71 2290
M am uitat aseara pe cartea masinii. In primul rand coperta este alba si nu este gri ca pana acum. Foile din carte sunt acum folii lucioase si nu folii normale care pana acum. Ca o stire banala.....
VEHICULE PE MOTORINA
CLASIFICARE ACEA: PT UTILIZARE C1,C2,C3,C4
SPECIFICATIE JASO: PT SERVICE DL-1
In carte mai apare o poza cu un termometru in care scrie SAE 0W-30,5W-30.
PS: In alta ordine de idei. Tot in carte am vazut ceva interesant.
SCRIE: FISA TEHNICA-DIMENSIUNI VEHICUL- GARDA LA SOL-
FARA GARDA LA SOL marita(140mm masini cu jante pe 16" si 150mm masini cu jante pe 18".
Garda la sol (descarcat) CU GARDA LA SOL MARITA (165MM masini pe 16" si --- masini cu jante pe 18".
Adika Lancer-ul singur are 165MM?
QUOTE (radu-lancer @ Feb 15 2013, 07:40 AM) SPECIFICATIE JASO: PT SERVICE DL-1
Deci un ulei LOW SAPS. 8100 X-clean 5W-30 are 0.79%, 5w30 ESP are 0.6% iar 8100 X-clean 5W-30+ (PLUS) are 0.43%, adica e C1. Pe acesta l-as pune eu, sau orice alt ulei ACEEA C1, mai ales daca sufar de regenrari dese ale DPF-ului, nivel ulei crescut in baie, etc. (Castrol 5w30 Professional, Shell Helix Diesel Ultra AF-L 5W-30, exista si Valvoline, si Agip, si probabil si altele pe piata)
Un mail la Mitsubishi sa fii sigur ca pui ce trebuie?
Deci un ulei LOW SAPS. 8100 X-clean 5W-30 are 0.79%, 5w30 ESP are 0.6% iar 8100 X-clean 5W-30+ (PLUS) are 0.43%, adica e C1. Pe acesta l-as pune eu, sau orice alt ulei ACEEA C1, mai ales daca sufar de regenrari dese ale DPF-ului, nivel ulei crescut in baie, etc. (Castrol 5w30 Professional, Shell Helix Diesel Ultra AF-L 5W-30, exista si Valvoline, si Agip, si probabil si altele pe piata)
Un mail la Mitsubishi sa fii sigur ca pui ce trebuie?
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Pai de ce sa consume ulei o masina noua? Esti sigur ca nivelul a fost verificat pe teren drept, si cu motorul cald? Nu ti-au scris in carte, nici nu au lasat vreun cartonas pe la motor cu nr de km la care s-a facut revizia, data pt urmatoarea revizie si consumabilele schimbate? Sunt mai slabi decat orice service de la colt, eu mi le schimb singur si tot pun cartonas si notez.
Mergi la ei si pune-i sa vada de ce iti consuma ulei, il arzi sau il pierzi? Daca il arzi e grav, in curand o sa infunzi catalizatorul, strici sondele lambda si e clar ca si motorul are o problema, segmenti decaliti sau altceva. Daca il pierzi, poate s-au zgarcit si nu au schimbat saiba de la busonul de golire si iti pica pe acolo, vezi urme sub masina dupa ce sta parcata mai mult?
Mergi la ei si pune-i sa vada de ce iti consuma ulei, il arzi sau il pierzi? Daca il arzi e grav, in curand o sa infunzi catalizatorul, strici sondele lambda si e clar ca si motorul are o problema, segmenti decaliti sau altceva. Daca il pierzi, poate s-au zgarcit si nu au schimbat saiba de la busonul de golire si iti pica pe acolo, vezi urme sub masina dupa ce sta parcata mai mult?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori