Ulei motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei_B
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 24, 2009 12:38 pm

Mesaj de andrei_B » Lun Sep 02, 2013 11:47 am

daca ar fi sa ne luam dupa ce ne zic astia in serviceuri ar trebui sa schimbam cate ceva la fiecare saptamana ) ....

stii cum e , fiecare trebuie sa traiasca....intr-un fel sau altul

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Oct 08, 2013 8:46 pm

Ce parere aveti de uleiurile DIVINOL? Am vazut ca fac ulei si pentru automobile.
Stiu unele persoane care folosesc ulei de la acest producator si zic ca e ok, au pus in masini ca BMW, AUDI, VW insa pe mine inca nu m-au convins.

Avatar utilizator
vamistal
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 14, 2013 4:29 pm

Mesaj de vamistal » Joi Oct 17, 2013 12:24 am

ULEI MOTOR MITSUBISHI PAJERO PININ 1,8 si 2.0 GDI
Uleiul indicat de producator pentru media climatica a Romaniei este SAE 5W40 adica 5W indica Temp scazute si 40 indica Temp ridicate. Uleiul de motor cu cifra 5W este indicat pentru temperaturi de pana la -30 grade celsius si 40 indica recomandarea temperaturilor pozitive de +40 grade celsius.
In cartea de la Mitsubishi - Uleiul recomandat este de 5W30 pentru climat cu veri nu foarte calduroase daqr nu este cazul Romaniei In Roamania pe timpul verii sunt temperaturi de cca +35 pana la +40 grade si la nivelul motorului temperaturile ajung la mai mult de 40 de grade, daca sta in soare autoturismul. In concluzie avem nevoie de un ulei cu cifra min. 40. sau mai mult....
Nu se recomanda uleiuri vascoase semisintetice sau sintetice cu cifre de vara SAE10W40 sau 15W40 etc deoarce motoarele GDI au tacheti hidraulici avand nevoie de un ulei mai subtire.
Cunoscatorii de Pinin stiu ca tachetii la motorele GDI sunt o problema si au "batai metalice - tacanit metalic":
Bataie la tachetii hidraulici poate proveni de la mai multe cauze, dar in special uleiul este pe primul loc:
1. ulei prea vascos-bat mai mult la rece pentru ca uleiul nu poate trece prin orificii, in timp se uzeaza si tachetii si axa cu came.
2 presiune de ulei prea mica- de obicei dupa ce este turat motorul se linisteste cateva clipe zgomotul pe ralanti, apoi reapare.
3 orificii infundate in tacheti- nu permit trecerea uleiului , deci nu se mai incarca.
4 uzura axa cu came si/sau tachet(de obicei nu se duc toti in acelasi timp si se aud ).
In principiu trebuie rezolvata problema pentru ca va uza prematur motorul, mersul nu va mai fi in parametri si consumul sa trece spre valori mai mari..
Atasez un document PDF cu ulei recomandat de Mitsubishi pentru PININ
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
haimi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iul 11, 2013 10:57 pm
Contact:

Mesaj de haimi » Vin Feb 21, 2014 5:44 pm

As dori sa stiu daca cineva are idee despre caracteristicile acestui ulei DIAQUEEN DL-1 5W30(este special produs de cei de la Mitsu)?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori