Diferenta Cauciucuri New Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
valentin neagu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm

Mesaj de valentin neagu » Lun Oct 10, 2011 5:17 pm

Salut baieti , am deschis acest topic in speranta ca ma veti ajuta cu parerile dvs vis-a-vis de tipurile de cauciucuri care se pot monta pe un mitsubishi new lancer sedan 2011 daca este bine sau nu este bine ceea ce vreau sa fac .
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.

Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .


In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Oct 10, 2011 5:28 pm

O sa dea eroare la ESP...
De recomandat ca toate anvelopele sa fie de aceeasi dimensiune.
Nu stiu de ce cauti mai multe stabilitate pe puntea spate, din punctul meu de vedere Lancerul este una dintre cele mai stabile masini din clasa sa.

Avatar utilizator
valentin neagu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm

Mesaj de valentin neagu » Lun Oct 10, 2011 5:38 pm

Multumesc , treaba cu esp -ul nu stiam ) dar o sa tin cont

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Oct 10, 2011 5:45 pm

225/55R16 sunt perfecte pt spate daca pe fata pastrezi 205/60R16. Diferenta de diametru este 1.5mm, total insesizabila. Mai toate masinile care au suspensia mai tare pe spate sau o bara antiruliu mai teapana tind sa supravireze daca le dezechilibrezi ridicand brusc piciorul de pe acceleratie sau franezi in mijlocul curbei. Si eu am pus (ce-i drept nu am lancer) pe spate cauciucuri mai late decat pe fata, pt acelasi motiv. Era ca un titirez, daca luam o curba stransa tare si ridicam piciorul de pe accelratie, se usura spatele si pana inta ESP-ul ma intorceam aproape 90 de grade fata de directia de mers.

Cu 215/60R16 diferenta diametrului e deja de 12mm, ca si cand ai avea pe fata cauciucurile tocite de tot si pe spate noi noute. Nu este deci exclus ca la viteze foarte mari ESP-ul sa vada diferenta de viteza dintre cele 2 roti (una fiind un pic mai mica se invarte un pic mai repede) si sa creada ca fata pierde tractiunea si sa intre controlul tractiunii sa iti taie puterea sau sa iti franeze roata. La mine diferenta e de 8.6mm (175/65R14 fata si 215/45R15 spate) si pana la 150km/h ESPul nu simte nimic. Mai tare nu am mers, dar si daca ar intra la 180, prea putin mi-ar pasa pt ca nu merg niciodata cu viteze dintr-astea.

Iar cand vrei sa te dai mai serios cu masina, asigura-te ca sunt bine bine umflate, tine in ele presiunea recomandata pt cand masina e plina. Eu tin in spate cand ma dau cu ea 2.8atm (in loc de 2.2 cum ar fi normal cand e goala si merg neturbat).

Avatar utilizator
valentin neagu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm

Mesaj de valentin neagu » Lun Oct 10, 2011 5:57 pm

Multumesc de raspuns , asa cum i-am spus si lui malakai nu stiam de treaba cu esp-ul , dar o sa tin cont , prin urmare tu imi spui ca ar fi ok 225/55/r16 pe spate si nu ar intra esp-ul sa regleze el automat .

Mersi de raspuns .Stima

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Oct 10, 2011 8:25 pm

nu ai nevoie ......nu te complica si oricum diferenta este f f mica , insa pretul ?

Avatar utilizator
valentin neagu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm

Mesaj de valentin neagu » Lun Oct 10, 2011 8:45 pm

da da am vazut 205 60 r16 sunt cam 550 ron maxim , iar 225/55/r16 sunt cam 750 ron si nu se prea gasesc + montaj + echilibarari etc , dar chiar asa nu se simte deloc diferenta ?
Am vazut ca ai un 2.0 did lancer , chiar nu se simte deloc ?


Multumesc pt raspuns stima

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Oct 12, 2011 11:05 pm

din cate stiu eu anvelopele de fabrica sunt fie 205/60r16 sau 215/45r18.
Si este bine ca toate 4 anvelope sa aiba aceeasi dimensiune.

Daca vrei stabilitate si masina ta a venit cu cauciucuri de 205/60r16 ai putea incerca cu cele de 18, sa vezi cam cum e.

Avatar utilizator
predaflorincristian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm

Mesaj de predaflorincristian » Joi Oct 13, 2011 9:41 am

QUOTE (valentin neagu @ Oct 10 2011, 05:17 PM) Salut baieti , am deschis acest topic in speranta ca ma veti ajuta cu parerile dvs vis-a-vis de tipurile de cauciucuri care se pot monta pe un mitsubishi new lancer sedan 2011 daca este bine sau nu este bine ceea ce vreau sa fac .
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.

Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .


In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]
cauta pe net calculator echivalente anvelope si vezi acolo daca ai diferente mari
eu am pe a mea 235/40/18

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Oct 13, 2011 10:54 pm

Stabilitatea nu o obtii din cauciucuri cu mult mai late. In plus o sa ai si cresteri de consum.
Daca vrei stabilitate, asa cum cred eu ca intelegi tu acest lucru, trebuie s lucrezi la alte elemente.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori