Diferenta Cauciucuri New Lancer
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
Salut baieti , am deschis acest topic in speranta ca ma veti ajuta cu parerile dvs vis-a-vis de tipurile de cauciucuri care se pot monta pe un mitsubishi new lancer sedan 2011 daca este bine sau nu este bine ceea ce vreau sa fac .
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.
Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.
Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
225/55R16 sunt perfecte pt spate daca pe fata pastrezi 205/60R16. Diferenta de diametru este 1.5mm, total insesizabila. Mai toate masinile care au suspensia mai tare pe spate sau o bara antiruliu mai teapana tind sa supravireze daca le dezechilibrezi ridicand brusc piciorul de pe acceleratie sau franezi in mijlocul curbei. Si eu am pus (ce-i drept nu am lancer) pe spate cauciucuri mai late decat pe fata, pt acelasi motiv. Era ca un titirez, daca luam o curba stransa tare si ridicam piciorul de pe accelratie, se usura spatele si pana inta ESP-ul ma intorceam aproape 90 de grade fata de directia de mers.
Cu 215/60R16 diferenta diametrului e deja de 12mm, ca si cand ai avea pe fata cauciucurile tocite de tot si pe spate noi noute. Nu este deci exclus ca la viteze foarte mari ESP-ul sa vada diferenta de viteza dintre cele 2 roti (una fiind un pic mai mica se invarte un pic mai repede) si sa creada ca fata pierde tractiunea si sa intre controlul tractiunii sa iti taie puterea sau sa iti franeze roata. La mine diferenta e de 8.6mm (175/65R14 fata si 215/45R15 spate) si pana la 150km/h ESPul nu simte nimic. Mai tare nu am mers, dar si daca ar intra la 180, prea putin mi-ar pasa pt ca nu merg niciodata cu viteze dintr-astea.
Iar cand vrei sa te dai mai serios cu masina, asigura-te ca sunt bine bine umflate, tine in ele presiunea recomandata pt cand masina e plina. Eu tin in spate cand ma dau cu ea 2.8atm (in loc de 2.2 cum ar fi normal cand e goala si merg neturbat).
Cu 215/60R16 diferenta diametrului e deja de 12mm, ca si cand ai avea pe fata cauciucurile tocite de tot si pe spate noi noute. Nu este deci exclus ca la viteze foarte mari ESP-ul sa vada diferenta de viteza dintre cele 2 roti (una fiind un pic mai mica se invarte un pic mai repede) si sa creada ca fata pierde tractiunea si sa intre controlul tractiunii sa iti taie puterea sau sa iti franeze roata. La mine diferenta e de 8.6mm (175/65R14 fata si 215/45R15 spate) si pana la 150km/h ESPul nu simte nimic. Mai tare nu am mers, dar si daca ar intra la 180, prea putin mi-ar pasa pt ca nu merg niciodata cu viteze dintr-astea.
Iar cand vrei sa te dai mai serios cu masina, asigura-te ca sunt bine bine umflate, tine in ele presiunea recomandata pt cand masina e plina. Eu tin in spate cand ma dau cu ea 2.8atm (in loc de 2.2 cum ar fi normal cand e goala si merg neturbat).
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
QUOTE (valentin neagu @ Oct 10 2011, 05:17 PM) Salut baieti , am deschis acest topic in speranta ca ma veti ajuta cu parerile dvs vis-a-vis de tipurile de cauciucuri care se pot monta pe un mitsubishi new lancer sedan 2011 daca este bine sau nu este bine ceea ce vreau sa fac .
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.
Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]
cauta pe net calculator echivalente anvelope si vezi acolo daca ai diferente mari
eu am pe a mea 235/40/18
Initial am cauciucurile de serie yokohama 205/60/r16 de vara , am achizitionat vara aceasta 2 cauciucuri de iarna DUNLOP SPORT 3 D 205/60/R16 , iar in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez si restul de 2 de preferat tot dunlop.
Dar intrebarea este : pot sa montez pe spate 215/60/r16
sau 225/55/r16? vvvv de ce doresc lucrul acesta , pt simplu motiv --- necesitatea de stabilitate pe partea de spate .
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni multumesc mult anticipat celor care vor sa-mi raspunda .[/b]
cauta pe net calculator echivalente anvelope si vezi acolo daca ai diferente mari
eu am pe a mea 235/40/18
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 59 vizitatori