Pareri Despre 1.8 Did Mivec Mt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Oct 05, 2011 5:25 pm

QUOTE (PaulAC @ Oct 4 2011, 12:22 AM) Stabilitatea in viraje mult imbunatatita fata de Lancerul de 2.0 pe care il aveam inainte.


Da-ne te rog niste detalii. Credeam ca sunt identice.

Avatar utilizator
PaulAC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 01, 2009 1:46 pm

Mesaj de PaulAC » Mar Oct 11, 2011 11:16 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Oct 5 2011, 05:25 PM) Da-ne te rog niste detalii. Credeam ca sunt identice.a
La mine se simtea ca fuge putin de fund, nu grav, dar asta nu m-a oprit sa fac accindent cu cel vechi ( mi-a fugit de spate pe carosabil umed, cam la 100 intr-un sant si pe urma intr-un cap de pod). La Lancerul din 2008 am avut impresia ca fuge de spate inca din primele zile(oricum nu e grav trebuie doar mai multa atentie decat am avut eu sau cauciucuri mai bune pt ca motorul de 2.0 merita sacrificiul). Sportback-ul nu imi lasa aceeasi impresie de aceea am si ramas in familia mitsubishi. Nu stiu ce sistem e responsabil de faptul ca nu mi se mai pare ca fuge dar ideea e ca, din puctul meu de vedere, este o diferenta vizibila intre 2008-ul meu doar cu asc si 2011 sportback cu ceva mai multe sisteme.Poate sa fie doar in capul meu, dar de asta se numeste opinie personala.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Oct 12, 2011 9:14 am

Mersi de reply.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Apr 27, 2012 1:28 pm

Salut

Se vede vre o diferenta intre 117 cp si 150 cp? Motorul fiind 1.8 DID

La carte scrie ca 117 CP are 300 Nm/1750-2250 rot/min.
150 CP are 300Nm/2000-3000 rot/min.

La prima vedere sunt apropiate datele. Dar in realitate cum sunt? Cum se misca masina?

Mersi

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Apr 27, 2012 3:01 pm

Am mers si cu 1.6 117 cp (Lancer) si cu 1.8 150 cp (ASX).
Ce pot sa-ti zic este ca exista o diferenta.
Motorasul de 1.8 150 cp e mult mai distractiv strict comparativ cu 1.6 117 cp si chiar daca e diesel, imi pare foarte silentios. Are suficient zvac incat sa iti dea acea senzatie de "bagat in scaun" cam in toate treptele pe cand senzatia asta la motorul de 1.6 este prezenta indeosebi la turatii mari. Invit posesorii sa ma contrazica. Am avut un 1.6 pe mana timp de ~ o saptamana pe cand cu ASX'ul test drive'ul a fost de vreo jumatate de ora.

Alta comparatie, insa e posibil insa sa fiu putin subiectiv cand zic ca intre 1.5 109cp si 1.6 117cp diferenta e putin, foarte putin sesizabila, si asta in turatii joase (masina pare ca trage mai bine de la o turatie mai mica decat motorul de 1.5)

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Apr 27, 2012 3:56 pm

In primul rand 1.8 diesel are si mai multi cai si cuplu mai mare si e normal sa traga mai bine deci e diferenta sesizabila. Mie unu imi place mai mult un diesel dar mai conteaza si celelalte aspecte(cost de achizitie, costuri de intretinere, nr de km anuali parcursi, etc). Eu am facut test drive cu 2.0 diesel si fata de al meu fuge mult mai bine.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Vin Apr 27, 2012 5:36 pm

QUOTE (radu-lancer @ Apr 27 2012, 01:28 PM) Salut

Se vede vre o diferenta intre 117 cp si 150 cp? Motorul fiind 1.8 DID

La carte scrie ca 117 CP are 300 Nm/1750-2250 rot/min.
150 CP are 300Nm/2000-3000 rot/min.

La prima vedere sunt apropiate datele. Dar in realitate cum sunt? Cum se misca masina?

Mersi
Cred ca faci o confuzie cand spui ca motorul de 117 CP are un cuplu de 300 NM/1750-2250 RPM. Sau exista diesel 1.8 de 117 CP si nu stiu eu? Pe site-ul Mitsubishi nu am gasit aceasta motorizare.
Motorul de 117 cp este un benzinar de 1.6, cu un cuplu de 154 NM /4000 RPM. De aici si diferenta de forta fata de dieselul care este 1.8, are un cuplu dublu, adica 300 NM, atins la turatii mult mai joase decat benzinarul. In plus, diferenta de cai de la 117 la 150 este semnificativa (28%).
Deci, este evident ca motorul de 1.8 diesel 150 CP este mult mai puternic si are performante mai bune.
Si eu am mers si cu 1.6 117 CP, si cu 1.8 140 CP, dar si cu ASX 1.8 diesel 150 CP. Dintre cele 3, dieselul de 1.8 150 CP este cel mai puternic si mai performant.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Apr 27, 2012 9:02 pm

Salut SABIN.B


Eu am in fata doua oferte de la Mitsu de 1.8 DID de 117 CP si de 150 CP.

1.8 DID M/T SEDAN SPORT 117 CP INTENSE AS&G 117 CP are 300 Nm/1750-2250 rot/min 19906 EURO

1.8 DID M/T SEDAN SPORT 150CP INTESNE 150 CP are 300Nm/2000-3000 rot/min 19 742 EURO

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Vin Apr 27, 2012 9:11 pm

Sincer, nu am stiut ca exista motor diesel de 1.8 cu 117 cp. Nu am vazut pe nimeni sa aiba pe forum (poate nu am citit eu destul de atent) si nici pe site-ul lor nu apare. In plus, anul trecut am primit o oferta de la Mitsubishi si nu aparea aceasta motorizare. Scuze, dar chiar nu am stiut de ea. Eu am crezut ca vorbesti de benzinarul de 117 cai.
Oricum, dintre 117 si 150 cai eu as alege varianta 2.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 27, 2012 9:21 pm

http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...st&p=106491

Repet: nu stiu ce oferta ai tu, insa nu exista pe lancer motorizare diesel de 117CP, ci doar de 150CP!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori