Pareri Despre 1.8 Did Mivec Mt
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Motorul de 1.6 pare sa fie putin mai sensibil daca nu respecti regulile manualului: adica in anumite situatii, ajunge motorina in baia de ulei, asta la condus subturat prelung si daca nu iti termina procesul de regenerare DPF. Se gasesc discutii pe forum despre acest subiect.
In rest, mai silentios si modern decat motorul de 2.0 TDI care era anterior pe Lancer.
In rest, mai silentios si modern decat motorul de 2.0 TDI care era anterior pe Lancer.
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
M-ar interesa:
- fiabilitatea motorul
- stabilitate la viraje
- zgomote la rulaj
- costurile de intretinere (am citit despre problema cu placutele de frana, banui ca se pot pune si alte marci pe care sa nu le schimbi anual)
- etc
Incerc oarecum sa gasesc atuuri pentru Mitsu deoarece am fost la un test drive si chiar mi-a placut, dar nu prea mi-am putut da seama de lucrurile enumerate mai sus.
- fiabilitatea motorul
- stabilitate la viraje
- zgomote la rulaj
- costurile de intretinere (am citit despre problema cu placutele de frana, banui ca se pot pune si alte marci pe care sa nu le schimbi anual)
- etc
Incerc oarecum sa gasesc atuuri pentru Mitsu deoarece am fost la un test drive si chiar mi-a placut, dar nu prea mi-am putut da seama de lucrurile enumerate mai sus.
Daca nu faci cel putin 30.000km anual nu are rost sa iti iei diesel.
La diesel este acel inconvenient cu regenerare filtrului de particule dar daca schimbi peste 2500rpm si nu mergi numai in oras ar trebui sa nu ai probleme.
Motoarele sunt fiabile fie diesel fie benzina.
E foarte stabila pe viraje mai ales daca are suspensii sport si jante pe 18"(versiunile intens si instyle).
Zgomotul de rulaj e cam maricel dar motorul diesel de 1.8 e mult mai silentios fata de dieselurile de pe alte masini noi.
Costurile de intretinere sunt acceptabile dar se pot diminua cu pana la 50% daca nu folosesti consumabile luate din reprezentanta.
Placutele de frana se duc infuctie de stilul de condus. Eu am 15.000km si placutele sunt uzate cam 1/3 si am un stil de condus combinat(cand batraneste, cand sport). POti pune placute after market sutn si mai ieftine si unele sunt si mai bune.
Eu unul iti recomand masina iar daca nu faci km anuali de mai sus iti recomand motorul de 1.6 benzina 117CP, e economic(8 urban, 6 extraurban), revizii la 20.000km sau 1 an, sunet placut auzului la turatii inalte, distributie pe lant, e cel mai bun raport calitate-performanta-pret pentru lancer sau asx, viteza maxima in carte 191km/h, viteza maxima prinsa de mine 195km/h.
La diesel este acel inconvenient cu regenerare filtrului de particule dar daca schimbi peste 2500rpm si nu mergi numai in oras ar trebui sa nu ai probleme.
Motoarele sunt fiabile fie diesel fie benzina.
E foarte stabila pe viraje mai ales daca are suspensii sport si jante pe 18"(versiunile intens si instyle).
Zgomotul de rulaj e cam maricel dar motorul diesel de 1.8 e mult mai silentios fata de dieselurile de pe alte masini noi.
Costurile de intretinere sunt acceptabile dar se pot diminua cu pana la 50% daca nu folosesti consumabile luate din reprezentanta.
Placutele de frana se duc infuctie de stilul de condus. Eu am 15.000km si placutele sunt uzate cam 1/3 si am un stil de condus combinat(cand batraneste, cand sport). POti pune placute after market sutn si mai ieftine si unele sunt si mai bune.
Eu unul iti recomand masina iar daca nu faci km anuali de mai sus iti recomand motorul de 1.6 benzina 117CP, e economic(8 urban, 6 extraurban), revizii la 20.000km sau 1 an, sunet placut auzului la turatii inalte, distributie pe lant, e cel mai bun raport calitate-performanta-pret pentru lancer sau asx, viteza maxima in carte 191km/h, viteza maxima prinsa de mine 195km/h.
Fiabilitatea nu cred ca o sa dezamageasca e totusi Mitsu, Stabilitatea in viraje mult imbunatatita fata de Lancerul de 2.0 pe care il aveam inainte. Zgomotul de rulaj e acceptabil pt mine (asta depinde si de pe ce masina vii). Costuri de intretinere mai mari la Mitsu. Dar ai garantie 5 ani si 3 ani Map gratuit, ai consilier de daune si alte cateva facilitati oricum eu iti doresc sa nu fii nevoit sa apelezi niciodata la ele. Eu zic sa mai ceri un test drive daca se poate pe o distanta mai mare cu ambele masini. Ca si confort depinde putin si de gradul de echipare. Daca ai familie cu un copil mic iti recomand totusi fordul pt ca are reglaj mai finut la aerul conditionat dar daca esti inca tanar... .
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Mersi de feedback baieti !
Voi face anual cam 15-20.000km.
E ok varianta 1.6 117cp, dar as vrea o masina cu cel putin 150cp. (Momentan ma chinui in depasiri cu una de 75cp )
Masina as vrea sa fie si de familie, nu am copii dar vor veni in scurt timp.
Ca si dotari focusul ar sta mai bine(e varianta titanium) si mitsu e varianta intense + cateva optiuni sa fie cam la acelasi nivel cu focusul (pretul e acelasi pt amandoua)
Voi face anual cam 15-20.000km.
E ok varianta 1.6 117cp, dar as vrea o masina cu cel putin 150cp. (Momentan ma chinui in depasiri cu una de 75cp )
Masina as vrea sa fie si de familie, nu am copii dar vor veni in scurt timp.
Ca si dotari focusul ar sta mai bine(e varianta titanium) si mitsu e varianta intense + cateva optiuni sa fie cam la acelasi nivel cu focusul (pretul e acelasi pt amandoua)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori