Tapiterii si plastice Noul Lancer
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
tapiteria plafonului la lancer X mi se pare o gluma proasta.Nu vreau sa supar pe nimeni,dar e un fel de carton dur si...e uraaat.De ce nu au putut pune pe o masina care vine cu pretentii un material cat de cat acceptabil?Nu pot sa inteleg.Se poate schimba ulterior fara interventii masive?Si as vrea sa stiu daca a incercat cineva...daca se pot imbraca intr-un material textil cotierele de pe portiere?
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
Geo...tu si altii care faceti afirmatii de genul asta...abtineti-va.
"In ritmul asta" nu e treaba ta ce topicuri se deschid...e treaba moderatorului, adminului...
Oamenii au mai avansat, gusturile s-au diversificat si pana la urma fiecare are pretentiile si pasaricile sale.
Daca ai ceva de spus, spune...nu combate persoana sau preferinta, poti combate ideea dar aici nu e cazul.
Romanii in general sunt mai snobi, unii, altii sunt doar pretentiosi sau ... zii cum vrei.
Da, poate omul piloteaza cu ochii in tavan...
Tu ce pilotezi ?
Personal nu am bagat de seama ce tapiterie e pe tavan, nu consider a fi ceva important deci nu am nimic de spus pro sau contra.
"Vorba zeului..."
Tare asta, mi-a placut... )
Bafta!
"In ritmul asta" nu e treaba ta ce topicuri se deschid...e treaba moderatorului, adminului...
Oamenii au mai avansat, gusturile s-au diversificat si pana la urma fiecare are pretentiile si pasaricile sale.
Daca ai ceva de spus, spune...nu combate persoana sau preferinta, poti combate ideea dar aici nu e cazul.
Romanii in general sunt mai snobi, unii, altii sunt doar pretentiosi sau ... zii cum vrei.
Da, poate omul piloteaza cu ochii in tavan...
Tu ce pilotezi ?
Personal nu am bagat de seama ce tapiterie e pe tavan, nu consider a fi ceva important deci nu am nimic de spus pro sau contra.
"Vorba zeului..."
Tare asta, mi-a placut... )
Bafta!
Ma refeream ca mai bine se face cate un topic dedicat pentru "probleme tapiterie". Din experienta de moderator, pe alte forumuri, stiu ca fiecare are pasaricile lui... dar daca fiecare deschide cate un topic "dedicat pasaricii", in scurt timp sectiunea se va umple de balast. Iar cine intra si intr-adevar cauta niste informatii utile, se lasa pagubas...
La fel, nu pot sa nu remarc "atingerea" dintre varsta celor care posteaza, experienta lor in domeniul auto, si "pasaricile" exprimate.
Eu pilotez masini de curse veritabile , iar pe strada incerc sa merg cat mai prudent posibil, adrenalina o descarc in cadru organizat. Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv. Si d-asta nu prea suport sa vad discutii interminabile despre plastice, tapiterii si alte chestii care n-au nici o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina, si cu target-ul ei de utilizator. Vreti calitate pe masura, sportivitate, design "cuminte", insa un pret "pe masura", luati Audi. Aveti mai putini bani, luati Golf cu suspensie sport si 1.4 Turbo. Vreti Sedan cuminte, luati Opel, Ford Mondeo, etc. Vreti banalitate si confort, luati Passat.
Fiecare are ce-si doreste, si d-asta nu vad rostul discutiilor interminabile prin care cineva vrea sa-si "construiasca" masina viselor, cu de toate pe ea, cu design frumos, cu performante bune, si confort perfect.
La fel, nu pot sa nu remarc "atingerea" dintre varsta celor care posteaza, experienta lor in domeniul auto, si "pasaricile" exprimate.
Eu pilotez masini de curse veritabile , iar pe strada incerc sa merg cat mai prudent posibil, adrenalina o descarc in cadru organizat. Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv. Si d-asta nu prea suport sa vad discutii interminabile despre plastice, tapiterii si alte chestii care n-au nici o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina, si cu target-ul ei de utilizator. Vreti calitate pe masura, sportivitate, design "cuminte", insa un pret "pe masura", luati Audi. Aveti mai putini bani, luati Golf cu suspensie sport si 1.4 Turbo. Vreti Sedan cuminte, luati Opel, Ford Mondeo, etc. Vreti banalitate si confort, luati Passat.
Fiecare are ce-si doreste, si d-asta nu vad rostul discutiilor interminabile prin care cineva vrea sa-si "construiasca" masina viselor, cu de toate pe ea, cu design frumos, cu performante bune, si confort perfect.
am inteles ce vrei sa spui dar tocmai din cauza unor afirmatii de genul "Vorba zeului, parca pilotati din portbagaj sau cu ochii in plafon..." astfel de topicuri se prelungesc la infinit in loc sa se "inchida de la sine" sau sa fie inchise de moderatori...
Da, sectiunea e plina de balast insa nu se rezolva cu anumite afirmatii...
Sa nu mai zic ca "Variante, dotari, preturi Lancer 2008" nu prea mai are nici o legatura cu , contentul sau...
Daca deocamdata, asta e genul de clienti...pe care-l atrage lancerul variantele actuale...nu e vina nimanui...insa nu e cred ca e bine ca fiecare sa faca "ordine" pe limba lui...
"Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv"
"...o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina..."
Care dintre ele ?
Te intreb din curiozitate, adica vreau sa stiu care dintre modelele actuale de lancer au putut impresiona asa de tare un pilot de curse.
"Vreti calitate pe masura, sportivitate, design "cuminte", ..."
La cine te referi ?
Eu stiu ce vreau...mai e de asteptat si voi vedea daca e ok.
Da, sectiunea e plina de balast insa nu se rezolva cu anumite afirmatii...
Sa nu mai zic ca "Variante, dotari, preturi Lancer 2008" nu prea mai are nici o legatura cu , contentul sau...
Daca deocamdata, asta e genul de clienti...pe care-l atrage lancerul variantele actuale...nu e vina nimanui...insa nu e cred ca e bine ca fiecare sa faca "ordine" pe limba lui...
"Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv"
"...o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina..."
Care dintre ele ?
Te intreb din curiozitate, adica vreau sa stiu care dintre modelele actuale de lancer au putut impresiona asa de tare un pilot de curse.
"Vreti calitate pe masura, sportivitate, design "cuminte", ..."
La cine te referi ?
Eu stiu ce vreau...mai e de asteptat si voi vedea daca e ok.
2dor, nu ma refeream la A3, asta este "low-level" pentru cei cu bani putini (adica sub sau in jur de 30.000 euro). Ma refeream la S4, RS4 mai ales, si S5. Dar cum am spus, bani multi...
Cristi, ai dreptate in ceea ce spui, exact uite cum se face off-topic, se da apa la moara si topicul va creste
QUOTE (Cristi)"Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv"
"...o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina..."
Care dintre ele ?
Nu cred ca te-am inteles exact, s-ar putea sa-ti raspund "pe langa"; eu caut acum o masina de strada, cu un pret sub 23.000 euro, care sa aiba proportiile : 60% placere la condus (1. tinuta de drum buna, caroserie rigida, rezistenta la torsiuni, suspensie tare, 2. scaune bine profilate, pozitie buna la volan), 30% design agresiv, 5% motor puternic (cu 140 CP si suspensie sport te descurci foarte bine daca stii ce sa faci), 5% plastice bune, mochete in portbagaj si alte d-astea. Pana acum, Lancer X pare sa respecte cel mai bine mixtura de mai sus.
QUOTE (Cristi)vreau sa stiu care dintre modelele actuale de lancer au putut impresiona asa de tare un pilot de curse
E foarte simplu, Evo IX Am mers cu asa ceva, as vrea asa ceva, dar e prea scumpa, si nu se justifica costul si performantele pentru o masina "de strada".
Si nu fac referire directa la nimeni, legat de ultima intrebare...
Cristi, ai dreptate in ceea ce spui, exact uite cum se face off-topic, se da apa la moara si topicul va creste
QUOTE (Cristi)"Tocmai d-asta m-ar "coafa" o masina cum e Lancerul, cu veleitati sportive, si cu un design agresiv"
"...o legatura cu feelingul pe care ti-l da masina..."
Care dintre ele ?
Nu cred ca te-am inteles exact, s-ar putea sa-ti raspund "pe langa"; eu caut acum o masina de strada, cu un pret sub 23.000 euro, care sa aiba proportiile : 60% placere la condus (1. tinuta de drum buna, caroserie rigida, rezistenta la torsiuni, suspensie tare, 2. scaune bine profilate, pozitie buna la volan), 30% design agresiv, 5% motor puternic (cu 140 CP si suspensie sport te descurci foarte bine daca stii ce sa faci), 5% plastice bune, mochete in portbagaj si alte d-astea. Pana acum, Lancer X pare sa respecte cel mai bine mixtura de mai sus.
QUOTE (Cristi)vreau sa stiu care dintre modelele actuale de lancer au putut impresiona asa de tare un pilot de curse
E foarte simplu, Evo IX Am mers cu asa ceva, as vrea asa ceva, dar e prea scumpa, si nu se justifica costul si performantele pentru o masina "de strada".
Si nu fac referire directa la nimeni, legat de ultima intrebare...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori