Sonda Lambda Mitsu Lancer 2008
Salutare, cine poate sa ma ajute sa imi spuna unde gasesc o sonda lambda ("cea din spate", mi-au zis la service, probabil cea de dupa catalizator sau "senzor de oxigen".) pentru un Mitsubishi Lancer model 2008, 1.5 benzina, 109 CP. Am fost la service mitsubishi pentru problema "check engine aprins", si se pare ca respectiva sonda este de vina, insa nu vreau sa o cumpar de la ei pentru k este foarte scumpa.
mi-a apart si mie aseara check engine, am fost azi la tester si mi-a spus ca eroarea este de la senzorul de oxigen spate 9sonda lambda).
tot pe tester a verificat si a vazut ca sonda lambda functiona normal.
este posibil ca eroarea sa fi aparut din cauza carburantului - din diferite motive amestecul nu sa format corespunzator - , sau ca sistemu;l de esapamanet sa aibe o mica fisura, sau sa nu fie bine etansat.
deocamdata eroarea a fost stearsa astept sa vad daca mai apare, oricum am vazut pe tester ca sonda lambda functiona.
tu ai vazut pe tester ca sonda nu mai functiona, sau asa ti-au spus mecanicii?
inca ceva: mecanicul care a facut testarea mi-a spus ca daca sonda lambda era stricata, eroarea nu putea fi stearsa din calculatorul masinii si de pe bord.
tot pe tester a verificat si a vazut ca sonda lambda functiona normal.
este posibil ca eroarea sa fi aparut din cauza carburantului - din diferite motive amestecul nu sa format corespunzator - , sau ca sistemu;l de esapamanet sa aibe o mica fisura, sau sa nu fie bine etansat.
deocamdata eroarea a fost stearsa astept sa vad daca mai apare, oricum am vazut pe tester ca sonda lambda functiona.
tu ai vazut pe tester ca sonda nu mai functiona, sau asa ti-au spus mecanicii?
inca ceva: mecanicul care a facut testarea mi-a spus ca daca sonda lambda era stricata, eroarea nu putea fi stearsa din calculatorul masinii si de pe bord.
QUOTE (nini @ Oct 2 2011, 06:01 PM) mi-a apart si mie aseara check engine, am fost azi la tester si mi-a spus ca eroarea este de la senzorul de oxigen spate 9sonda lambda).
tot pe tester a verificat si a vazut ca sonda lambda functiona normal.
este posibil ca eroarea sa fi aparut din cauza carburantului - din diferite motive amestecul nu sa format corespunzator - , sau ca sistemu;l de esapamanet sa aibe o mica fisura, sau sa nu fie bine etansat.
deocamdata eroarea a fost stearsa astept sa vad daca mai apare, oricum am vazut pe tester ca sonda lambda functiona.
tu ai vazut pe tester ca sonda nu mai functiona, sau asa ti-au spus mecanicii?
inca ceva: mecanicul care a facut testarea mi-a spus ca daca sonda lambda era stricata, eroarea nu putea fi stearsa din calculatorul masinii si de pe bord.
Foarte bine zis, intr-adevar, eroarea check engine a disparut si de la mine in vreo 3,4 zile. Nu am vazut nimic pe tester, asa au zis cei de la mitsubishi ca este stricata sonda. Deci (dupa cum am si banuit pana la urma) sonda s-ar putea si in cazul meu sa nu aiba nimic ci doar sa fi fost ce ai zis tu. Din pacate, pare sa fie "interes mare" pt mitsubishi ca sa isi vanda ei piesele...
Oricum pentru cine chiar are aceasta problema, gasisem ceva aici: la 90 euro
"tel . 0722 500 560
AUTOPARCLEONARD SRL- dezmembrari si piese noi pt. 260 tipuri auto.
Reclama mascata - te rog foloseste rubrica Bursa pentru mesaje comerciale
andrei
tot pe tester a verificat si a vazut ca sonda lambda functiona normal.
este posibil ca eroarea sa fi aparut din cauza carburantului - din diferite motive amestecul nu sa format corespunzator - , sau ca sistemu;l de esapamanet sa aibe o mica fisura, sau sa nu fie bine etansat.
deocamdata eroarea a fost stearsa astept sa vad daca mai apare, oricum am vazut pe tester ca sonda lambda functiona.
tu ai vazut pe tester ca sonda nu mai functiona, sau asa ti-au spus mecanicii?
inca ceva: mecanicul care a facut testarea mi-a spus ca daca sonda lambda era stricata, eroarea nu putea fi stearsa din calculatorul masinii si de pe bord.
Foarte bine zis, intr-adevar, eroarea check engine a disparut si de la mine in vreo 3,4 zile. Nu am vazut nimic pe tester, asa au zis cei de la mitsubishi ca este stricata sonda. Deci (dupa cum am si banuit pana la urma) sonda s-ar putea si in cazul meu sa nu aiba nimic ci doar sa fi fost ce ai zis tu. Din pacate, pare sa fie "interes mare" pt mitsubishi ca sa isi vanda ei piesele...
Oricum pentru cine chiar are aceasta problema, gasisem ceva aici: la 90 euro
"tel . 0722 500 560
AUTOPARCLEONARD SRL- dezmembrari si piese noi pt. 260 tipuri auto.
Reclama mascata - te rog foloseste rubrica Bursa pentru mesaje comerciale
andrei
Mi s-a aprins si mie martorul de check engine, am fost ieri la Mit Motors Baneasa (pentru ca la Mcar am sunat la 3 serviceuri dar la doua nu a raspuns nimeni iar la al treilea au zis ca revin ei - au revenit peste 7 ore, chiar cand plecam de la Mit...).
Anyway, tot 1.5 benzina am si eu, tot sonda Lamda "spate" mi-au gasit si mie, sa inteleg ca doar la 1.5 se intampla treaba asta? Deocamdata dupa diagnosticare s-a stins martorul si nu s-a mai aprins pana acum in cele cateva drumuri pe care le-am facut.
Care ar putea fi motivele pentru care s-ar putea defecta sonda Lamda? Spunea cineva de carburant, eu alimentez de la OMV si de la Lukoil. La Lukoil ar trebui sa renunt, dar am ramas cu obiceiul de cand alimentam cu cardul de carburant de firma...
Anyway, tot 1.5 benzina am si eu, tot sonda Lamda "spate" mi-au gasit si mie, sa inteleg ca doar la 1.5 se intampla treaba asta? Deocamdata dupa diagnosticare s-a stins martorul si nu s-a mai aprins pana acum in cele cateva drumuri pe care le-am facut.
Care ar putea fi motivele pentru care s-ar putea defecta sonda Lamda? Spunea cineva de carburant, eu alimentez de la OMV si de la Lukoil. La Lukoil ar trebui sa renunt, dar am ramas cu obiceiul de cand alimentam cu cardul de carburant de firma...
Daca se stinge singur becul dupa 5 reporniri ale motorului, a fost doar un glitch, n-ai de ce sa te apuci sa dai banii pe sonda. Daca ramane stocata si activa eroarea, si becul nu se mai stinge, atunci o poti schimba.
Dar nu e foarte urgent, sonda 2 e de diagnoza/control, ea nu are rol in formarea amestecului, deci nu influenteaza bunul mers al masinii (nu apar modificari de consum/performanta). Insa daca apar alte probleme/erori pe partea de motor nu vei mai avea de unde sa stii, pt ca becul era deja aprins.
Deci e bine sa o schimbi, dar nu te simti presat sa o schimbi la mitsu, mergi acasa, cauti pe net cel mai bun pret si o schimbi apoi in ce service e mai ieftin, ti-o desurubeaza pe cea veche si o baga pe asta noua, nu e vreo inginerie, poti sa faci si singur asta.
Daca iei universala, vor trebui taiate firele si legate dupa schema ce o primesti cu sonda, daca iei OEM e plug-and-play.
Dar nu e foarte urgent, sonda 2 e de diagnoza/control, ea nu are rol in formarea amestecului, deci nu influenteaza bunul mers al masinii (nu apar modificari de consum/performanta). Insa daca apar alte probleme/erori pe partea de motor nu vei mai avea de unde sa stii, pt ca becul era deja aprins.
Deci e bine sa o schimbi, dar nu te simti presat sa o schimbi la mitsu, mergi acasa, cauti pe net cel mai bun pret si o schimbi apoi in ce service e mai ieftin, ti-o desurubeaza pe cea veche si o baga pe asta noua, nu e vreo inginerie, poti sa faci si singur asta.
Daca iei universala, vor trebui taiate firele si legate dupa schema ce o primesti cu sonda, daca iei OEM e plug-and-play.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 52 vizitatori