Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
sal
in 2 ani si 73 de mii de km nici o problema ( in afara de consumul de ulei = intre 1,5 si 2 l intre revizii, lichid de racire aprox 200 ml pana acuma ).
acum incepe sa se auda din cand in cand un greieras in zona mmc-ului.
si la mine mai nou se simte un usor tremurat la franare (de la motor) se intampla foarte rar de regula dupa ce masina sta la ralanti mai mult timp si apoi merg pe o distanta scurta ( dar pana nu se intampla repetat nu imi fac griji mai ales ca motorul merge la fel de bine ).
17,1 sec masurate la drag racing targu secuiesc pe ploaie.
in 2 ani si 73 de mii de km nici o problema ( in afara de consumul de ulei = intre 1,5 si 2 l intre revizii, lichid de racire aprox 200 ml pana acuma ).
acum incepe sa se auda din cand in cand un greieras in zona mmc-ului.
si la mine mai nou se simte un usor tremurat la franare (de la motor) se intampla foarte rar de regula dupa ce masina sta la ralanti mai mult timp si apoi merg pe o distanta scurta ( dar pana nu se intampla repetat nu imi fac griji mai ales ca motorul merge la fel de bine ).
17,1 sec masurate la drag racing targu secuiesc pe ploaie.
da pe 402 m si timpul e masurat cu un aparat cu fotocelule.
in categoria in care eram eu erau motaoare de la 1,5 la 2,5 litri turbo diesel.
primele 3 locuri au fost luate de masini gen golf 3 si 4 cu mot de 1,9 modificate masiv ( treceau de 230 cp ) cu timpi de 15 sec
si din pacate nu era categorie profii si non profii, eram toti la gramada, eu cu masina copleta iar ceilalti in interior nu aveau nimic in afara de scaunul soferului, si de parca asta nu era destul erau maisini cu intreaga caroserie din fibra de sticla si geamuri din plexi glas, adica nu era destul ca masina avea 240 de cp mai si avea 700 sau 800 de kg.
cel mai apropiat de mine era un audi a3 de 1,9 dus in 170 de cp, dupa spusele proprietarului, ( dar el nu avea 1500 de kg ci 1300 de kg ) si daca bine tin minte el a scos 16 sec.
oricum, am fost, am facut, am vazut despre ce e vb, ...daca mai merg? ... cu siguranta dar nu sa concurez ci doar ca spectator , pt ca chiar daca se fac separat categorii de profii si amatori cu masina stoc nu ai ce sa faci acolo, doar atat ca vezi ce timp ai scos si sti ca timpul scos e masurat cu aparatura profi .
in categoria in care eram eu erau motaoare de la 1,5 la 2,5 litri turbo diesel.
primele 3 locuri au fost luate de masini gen golf 3 si 4 cu mot de 1,9 modificate masiv ( treceau de 230 cp ) cu timpi de 15 sec
si din pacate nu era categorie profii si non profii, eram toti la gramada, eu cu masina copleta iar ceilalti in interior nu aveau nimic in afara de scaunul soferului, si de parca asta nu era destul erau maisini cu intreaga caroserie din fibra de sticla si geamuri din plexi glas, adica nu era destul ca masina avea 240 de cp mai si avea 700 sau 800 de kg.
cel mai apropiat de mine era un audi a3 de 1,9 dus in 170 de cp, dupa spusele proprietarului, ( dar el nu avea 1500 de kg ci 1300 de kg ) si daca bine tin minte el a scos 16 sec.
oricum, am fost, am facut, am vazut despre ce e vb, ...daca mai merg? ... cu siguranta dar nu sa concurez ci doar ca spectator , pt ca chiar daca se fac separat categorii de profii si amatori cu masina stoc nu ai ce sa faci acolo, doar atat ca vezi ce timp ai scos si sti ca timpul scos e masurat cu aparatura profi .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori