Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
N-am avut cand sa-ti dau seria, dar vad ca ti-au dat alti colegi. In concluzie : care ar fi cele mai bune discuri pentru lancer diesel? si nu ma refer aici doar la franare, ca am inteles ca turbogroove fac o treaba buna, dar din pacate zgomotul face si el treaba chiar si la rulare. Oare sunt 100% compatibile?
Ca e Lancer diesel, 1.5i sau 1.8i, discurile sunt identice! Acum depinde ce-ti doresti sa fac: iti doresti o masina normala care sa frineze decent sau iti doresti o masina cu discuri perforate, zgomotoase la frinare si care sa arate sexy stind pe loc?
Problema sta asa:
1. Trebuie sa te hotarasti ce fel de placute vrei. Poti opta pentru placute quiet, low dust sau best performance. Niciodata nu vei reusi sa combini toate cele 3 tipuri la un loc. Ori frineaza bine da-ti cad urechile cind folosesti frina, ori sunt linistite, da-ti umplu' rotile de praf si nici prea bine nu frineaza, ori ai roti curate si niste frine slabe.
2. Dupa ce te-ai hotarit asupra discurilor si placutelor, in functie de alegerea ta, lasi sau schimbi lichidul de frina. Daca ai renuntat la confort si ai trecut la frinare agresiva/sport, neaparat trebuie sa schimbi si lichidul de frina, 5.1 fiind absolut necesar, deoarece temperatura frinelor va creste considerabil. Daca treci de pe DOT 3 sau 4, pe DOT 5.1 mai trebuie sa tii cont de faptul ca lichidul 5.1, desi cu o temperatura de fierbere mai ridicata decit celelalte lichide de frina, este si mult mai higroscopic, de aici rezultind necesitatea aerisirii frinelor si a schimbarii totale a lichidului mult mai des. Oricum, daca patesti ce a patit un onor co-forumist (incandescenta frinelor), e cazul sa ai o ancora prin masina si s-o arunci repede pe geam, ca frine nu mai ai. Din incandescenta asta pot rezulta mai multe chestii, care de care mai neplacuta: incingerea rulmentilor & planetarelor si evident bulirea lor, topirea garniturilor din etrier, topirea furtunelor de frina, defectarea/topirea senzorului de ABS, etc.
Hai bafta maxima!
Problema sta asa:
1. Trebuie sa te hotarasti ce fel de placute vrei. Poti opta pentru placute quiet, low dust sau best performance. Niciodata nu vei reusi sa combini toate cele 3 tipuri la un loc. Ori frineaza bine da-ti cad urechile cind folosesti frina, ori sunt linistite, da-ti umplu' rotile de praf si nici prea bine nu frineaza, ori ai roti curate si niste frine slabe.
2. Dupa ce te-ai hotarit asupra discurilor si placutelor, in functie de alegerea ta, lasi sau schimbi lichidul de frina. Daca ai renuntat la confort si ai trecut la frinare agresiva/sport, neaparat trebuie sa schimbi si lichidul de frina, 5.1 fiind absolut necesar, deoarece temperatura frinelor va creste considerabil. Daca treci de pe DOT 3 sau 4, pe DOT 5.1 mai trebuie sa tii cont de faptul ca lichidul 5.1, desi cu o temperatura de fierbere mai ridicata decit celelalte lichide de frina, este si mult mai higroscopic, de aici rezultind necesitatea aerisirii frinelor si a schimbarii totale a lichidului mult mai des. Oricum, daca patesti ce a patit un onor co-forumist (incandescenta frinelor), e cazul sa ai o ancora prin masina si s-o arunci repede pe geam, ca frine nu mai ai. Din incandescenta asta pot rezulta mai multe chestii, care de care mai neplacuta: incingerea rulmentilor & planetarelor si evident bulirea lor, topirea garniturilor din etrier, topirea furtunelor de frina, defectarea/topirea senzorului de ABS, etc.
Hai bafta maxima!
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
QUOTE (speed29 @ Jul 1 2010, 11:00 AM) Sincer nu vrau sa-i fac reclama sau sa o laud pentru ca sunt pe forum Mitsu dar am avut o gramada de masini in proportie de 90% germane dar nu as mai da o japoneza cel putin Mitsubishi pe alt ceva,chiar daca unii vor fite si mai cine stie ce eu i-mi cumpar masina in primul rand pentru fiabilitate si tinuta de drum.
In 60.000 km (mai are putin)chiar m-a surprins foarte placut:
Bucsi bara stabilizatoare fata si spate
Flanse amortizoare
Schimbat frane fata la 45.000 km etrieri 8 pistonase discuri 330 mm
Ulei a consumat in primii 40.000 km cam 2l de la schimb la schimb adica 100g la 1000 km ceea ce este foarte ok
Acum 800g in 20.000 km adica mai mult de cat perfect.
sal1 imi spui si mie de unde ai luat discurile si etrierii?
In 60.000 km (mai are putin)chiar m-a surprins foarte placut:
Bucsi bara stabilizatoare fata si spate
Flanse amortizoare
Schimbat frane fata la 45.000 km etrieri 8 pistonase discuri 330 mm
Ulei a consumat in primii 40.000 km cam 2l de la schimb la schimb adica 100g la 1000 km ceea ce este foarte ok
Acum 800g in 20.000 km adica mai mult de cat perfect.
sal1 imi spui si mie de unde ai luat discurile si etrierii?
- andi_frincu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 22, 2010 3:19 pm
salut...
sunt (destul de) nou pe aici...
ma bate gandul spre un lancer din 2008 (2.0 DI-D INSTYLE ) care se pare ca are doar 70mii...
spun doar gandindu-ma ca la 2.0 diesel nici nu se pune problema sa faci sub 50mii/an ... dar se pare ca cei care isi cumpara lancer (nu generalizez si nu zic ca e de rau...) fac mult mai putin...
legat de faptul ca motorul este unul VAG , cel de 140 cai, de care se plang toti passat-arii (e adevarat, alte kilometre) nu zice nimeni (in afara de ulei, care da, stim , asa o vrut domnul... de la VW, care a facut cateva facultati in plus fata de mine cel putin)...?... injectia? (ca avem o motorina la pompe mai ceva ca aia de la canistra din vest...) ...si altele?
sincer , am cam zambit tot timpul cat am citit posturile de mai sus..., toate pana-ntr-o suta de mii km!!! pana acolo faci rodaju' (vorba vine)
ma gandeam serios la lancer dar , chiar daca nu e on-topic o sa imi permit sa va "spun" o mica poveste auzita de cateva zile legata de un A4 din 2005 1.9- 131 Cai... se zice ca a venit din germania cu vre-o 300mii si, ca la noi , a ajuns imediat la vre-o suta... de unde a crescut (in timp de 2 ani, manat de propetarul cel viteaz ) pana la 300 si ceva...de mii, apoi dat spre vanzare unui samsar ... din nou s-a ajuns la 100 si ceva de mii...
masina nu s-a vandut repede si propetarul (cel care o adusese si ...) a luat-o din nou la "munca"... si iar spre 300 si ceva...si iar samsarului data i-a fost spre intinerire si vanzare benefica... dar... probleme cutie (automata) ...deci... la nea jijel care pune testerul pe calculatorul cutiei si zice: pai, la 800 de mii normal sa se duca si rulmentii astia (80 euro) ... si masina a revenit la vanzare (acu doi ani) unde a fost data cu media pretului pietii, fara probleme majore ... za end...
deci ... io ce naiba aleg , ca de aia ma tot interesez de lancerul cel neumblat (cel gasit la vanzare)...
pana azi (2013) banuiesc ca au mai trecut km de asfalt pe sub ale domniilor voastre (aspectuoase si totusi japoneze= fiabile!?!) jucarii... (in sensul bun)
scuzat sa-mi fie limbajul si excesul de ... (in caz ca nu v-a amuzat, asa cum as fi dorit)
andi frincu
sunt (destul de) nou pe aici...
ma bate gandul spre un lancer din 2008 (2.0 DI-D INSTYLE ) care se pare ca are doar 70mii...
spun doar gandindu-ma ca la 2.0 diesel nici nu se pune problema sa faci sub 50mii/an ... dar se pare ca cei care isi cumpara lancer (nu generalizez si nu zic ca e de rau...) fac mult mai putin...
legat de faptul ca motorul este unul VAG , cel de 140 cai, de care se plang toti passat-arii (e adevarat, alte kilometre) nu zice nimeni (in afara de ulei, care da, stim , asa o vrut domnul... de la VW, care a facut cateva facultati in plus fata de mine cel putin)...?... injectia? (ca avem o motorina la pompe mai ceva ca aia de la canistra din vest...) ...si altele?
sincer , am cam zambit tot timpul cat am citit posturile de mai sus..., toate pana-ntr-o suta de mii km!!! pana acolo faci rodaju' (vorba vine)
ma gandeam serios la lancer dar , chiar daca nu e on-topic o sa imi permit sa va "spun" o mica poveste auzita de cateva zile legata de un A4 din 2005 1.9- 131 Cai... se zice ca a venit din germania cu vre-o 300mii si, ca la noi , a ajuns imediat la vre-o suta... de unde a crescut (in timp de 2 ani, manat de propetarul cel viteaz ) pana la 300 si ceva...de mii, apoi dat spre vanzare unui samsar ... din nou s-a ajuns la 100 si ceva de mii...
masina nu s-a vandut repede si propetarul (cel care o adusese si ...) a luat-o din nou la "munca"... si iar spre 300 si ceva...si iar samsarului data i-a fost spre intinerire si vanzare benefica... dar... probleme cutie (automata) ...deci... la nea jijel care pune testerul pe calculatorul cutiei si zice: pai, la 800 de mii normal sa se duca si rulmentii astia (80 euro) ... si masina a revenit la vanzare (acu doi ani) unde a fost data cu media pretului pietii, fara probleme majore ... za end...
deci ... io ce naiba aleg , ca de aia ma tot interesez de lancerul cel neumblat (cel gasit la vanzare)...
pana azi (2013) banuiesc ca au mai trecut km de asfalt pe sub ale domniilor voastre (aspectuoase si totusi japoneze= fiabile!?!) jucarii... (in sensul bun)
scuzat sa-mi fie limbajul si excesul de ... (in caz ca nu v-a amuzat, asa cum as fi dorit)
andi frincu
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (Devik aka Alex @ Jul 13 2010, 10:31 AM) La 402 m, aproximativ o masina si jumatate in fata are RS-ul.
Treapta 1 - plec in fata.
Treapta 2 - am un bot de masina in fata.
Treapta 3 - are el un bot de masina in fata.
Treapta 4 - o masina si jumatate in fata.
De peste 10 ori ne-am dat si rezultatul este aproximativ la fel, iar ce am zis mai sus este rezultatul general.
Am uitat sa spun ca pe langa isonorizare ( care dupa mine este cel mai mare incovenient ), calitatea lacului este una medie. Am umblat cateva zile cu alta masina si Lancer-ul l-am lasat sub niste cabluri electrice, apoi sa constat dupa 2 zile la spalatorie niste pete albe din cauza gainatului de gugustiuc/porumbel/vrabie. In comparatie cu Octavia RS care este neagra, sta des sub un copac , eu o vad plina de gainat cateva zile si nu are nici pe naiba....
Si nu vrei sa rezisti mai mult in fata?
Treapta 1 - plec in fata.
Treapta 2 - am un bot de masina in fata.
Treapta 3 - are el un bot de masina in fata.
Treapta 4 - o masina si jumatate in fata.
De peste 10 ori ne-am dat si rezultatul este aproximativ la fel, iar ce am zis mai sus este rezultatul general.
Am uitat sa spun ca pe langa isonorizare ( care dupa mine este cel mai mare incovenient ), calitatea lacului este una medie. Am umblat cateva zile cu alta masina si Lancer-ul l-am lasat sub niste cabluri electrice, apoi sa constat dupa 2 zile la spalatorie niste pete albe din cauza gainatului de gugustiuc/porumbel/vrabie. In comparatie cu Octavia RS care este neagra, sta des sub un copac , eu o vad plina de gainat cateva zile si nu are nici pe naiba....
Si nu vrei sa rezisti mai mult in fata?
Pana saptamana trecuta am avut un Lancer 2008 2.0 DID (Intense). Iata ce am schimbat la el in cei 76,000km:
-Placute fata - cam la 25,000 - 30,000km
-Ulei - cam 1L la 15,000km
-la revizia de 75,000km s-au schimbat: discurile fata (inclusiv placutele), bucsi bara stabilizatoare spate, garnituri etrieri, o bieleta, un bec + consumabilele normale de la revizie.
Masina nu a avut nicio problema tehnica in cei 76,000km in care am mers cu ea - unul dintre motivele pentru care am ramas la aceasta marca. Desigur, insonorizarea nu este asa buna, vopseaua nici ea, avea niste 'greieri', insa consider ca acestea sunt cele mai mici neajunsuri la o masina. Mitsubishi nu este o marca premium, trebuie sa te astepti la astfel de mici probleme estetice - insa cel putin pentru mine Lancer-ul a fost o masina foarte fiabila.
-Placute fata - cam la 25,000 - 30,000km
-Ulei - cam 1L la 15,000km
-la revizia de 75,000km s-au schimbat: discurile fata (inclusiv placutele), bucsi bara stabilizatoare spate, garnituri etrieri, o bieleta, un bec + consumabilele normale de la revizie.
Masina nu a avut nicio problema tehnica in cei 76,000km in care am mers cu ea - unul dintre motivele pentru care am ramas la aceasta marca. Desigur, insonorizarea nu este asa buna, vopseaua nici ea, avea niste 'greieri', insa consider ca acestea sunt cele mai mici neajunsuri la o masina. Mitsubishi nu este o marca premium, trebuie sa te astepti la astfel de mici probleme estetice - insa cel putin pentru mine Lancer-ul a fost o masina foarte fiabila.
Eu am un Lancer 2.0 DID Intense. Am aproape 100.000km si sunt foarte multumit de masina si de acest motor, este foarte fiabil.
Costuri de intretinere (piese aftermarket):
- set discuri fata 300RON, placute fata 200 RON (tin mai mult decat cele stock)
- filtre 260 RON, ulei Mobil 1 5W-30 ESP Formula 240 RON)
Pana acum am schimbat decat bucsele de la bara stabilizatoare, capetele de bara, anvelopele si niste becuri.
Completarea cu ulei 1l/15.000-20.000km (in functie de stilul de condus) de cand a fost masina noua.
Consum l/100km:
- extraurban 5.5 (autonomie 1000km)
- urban 7.5 (autonomie 650km)
Costuri de intretinere (piese aftermarket):
- set discuri fata 300RON, placute fata 200 RON (tin mai mult decat cele stock)
- filtre 260 RON, ulei Mobil 1 5W-30 ESP Formula 240 RON)
Pana acum am schimbat decat bucsele de la bara stabilizatoare, capetele de bara, anvelopele si niste becuri.
Completarea cu ulei 1l/15.000-20.000km (in functie de stilul de condus) de cand a fost masina noua.
Consum l/100km:
- extraurban 5.5 (autonomie 1000km)
- urban 7.5 (autonomie 650km)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori