Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Lun Iun 28, 2010 5:05 pm

Dupa 2 ani de Lancer, La 51.000 de km pot sa spun cu "patriotism japonez" :-), ca nu am avut nici un fel de problema majora cu modelul meu 2.0 DID, 140CP

In comparatie cu alte forumuri auto problemele tehnice pe care le-am vazut aici mi se par micute rau.
Cineva imi zicea de curand "da ma, da ai o masina de 22k eur si e normal sa nu ai probleme". Hai ca nu e chiar asa, sunt multe masini de peste 20k de eur cu o gramada de recalluri si alte probleme cronice:-)

Deci, va provoc sa scrieti aici un mic rezumat cu bune si rele pentru ca suntem suficienti posesori cu ceva experienta pe acest model cat sa tragem o linie intermediara.

So, eu am:
51.000 de km

Nemultumiri pana acum:
- Apare martor ulei cu 2000-3000 de km inainte de revizie deci e bine sa ai bidonul de ulei in portbagaj.
- Placutele pe fata se duc repede, la 15.000 de km
- Mananca lichid de racire
- Mi-as dori un dealer in Buc care sa nu ia pielea de pe tine chiar pe fata :-)
- O directie electrica era mai buna ca sa nu mai zboare volanul la orice denivelare/piatra/cand accelerezi
etc. (am zis rezumat)

Plusuri:
- Stabilitate f buna,
- 0 probleme la motor
- 0 alte probleme mecanice
- 0 probleme electronice
- am reusit din pacate sa iau adevarate cratere in iarna asta, nu gropi, si dpdv directie au fost afectate doar bucsele.
- Consum mediu de 6-7 la drum intins si 9-10 in bucuresti in functie de stilul de condus.
etc. (am zis rezumat)

Voi ce ziceti?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Iun 28, 2010 7:49 pm

Subscriu celor prezentate de tine si Doamne ajuta sa fie la fel si in viitor, cu precizarea ca nu ar trebui sa lasi sa apara martorul pentru ulei si ar trebui sa verifici nivelul de ulei odata pe luna si, daca este cazul sa completezi.

Eu, 2 ani si 2 luni / 40000km

Nemultumiri:

-Placutele de frana care se duc repede (le-am inlocuit de 2 schimburi cu ebc green stuff)
-Discuri de frana ovalizate (inlocuite cu ebc turbo groove)
-Greierii care au aparut prin bord (redusi la tacere cu material insonorizant gen burete de la Standardplast, montat aproape peste tot in zonele de imbinare ale plasticelor, inclusiv pe stalpi)
-Faptul ca nu beneficiem de harta Romaniei la nivelul la care ar trebui pentru navigatia de fabrica
-Placajul din portbagaj
-Preturile la servicii si consumabile practicate de service-urile de marca (aici este o jumatate de nemultumire pentru ca la orice marca auto se practica preturi mari in service-urile de marca)

Dupa cum se observa, nemultumirile sunt minore iar unele dintre ele reprezinta "mofturi". Despre "plusuri" nu mai spun nimic pentru ca sunt multe si primeaza in fata nemultumirilor facand ca acestea din urma sa nu mai aiba rezonanta initiala....of, greu cu exprimarea asta academica...in puii mei ))

Avatar utilizator
lucicop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 14, 2008 8:05 am

Mesaj de lucicop » Mar Iun 29, 2010 7:44 am

Dupa 2 ani de zile, si 36000 km (chiar daca am ramas fara masina), as puncta si eu fiabilitatea extraordinara a acestei masini. Nu am avut nici un fel de problema in cei 2 ani de zile, doar placerea de a conduce, de fiecare data cand puneam cheia in contact. Nu as considera preturile din reprezentanta la minusuri, pentru ca prestatia lor a fost pe masura preturilor, adica in cele 2 ori cand am reparat masina in service la ei dupa niste accidente, a iesit impecabila, si eu sunt o persoana pretentioasa. Franele inca imi tineau la cei 36000 km, ulei se pare ca avea, pentru ca nu mi s-a aprins nimic in bord....hmm.... nici nu-mi suna nimic prin bord....dar stai, mi-am dat seama ca aici e despre motorul diesel discutia...sau poate fi luat in calcul si cel pe benzina ?

A, mi-am amintit un minus pe care am vazut ca mai multi l-au mentionat: vopseaua extraordinar de proasta.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Iul 01, 2010 10:54 am

Juniorii au voie sa scrie aici?

Lancer 2.0 DI-D; 13.902 km - din 23 decembrie 2009:


- 2-3 greierasi
- bazaitul din portiere fata dat de boxe de la un anumit volum in sus.
- mi s-a ars LED-ul sau becul de la butonul ASC off.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Iul 01, 2010 12:00 pm

Sincer nu vrau sa-i fac reclama sau sa o laud pentru ca sunt pe forum Mitsu dar am avut o gramada de masini in proportie de 90% germane dar nu as mai da o japoneza cel putin Mitsubishi pe alt ceva,chiar daca unii vor fite si mai cine stie ce eu i-mi cumpar masina in primul rand pentru fiabilitate si tinuta de drum.
In 60.000 km (mai are putin)chiar m-a surprins foarte placut:
Bucsi bara stabilizatoare fata si spate
Flanse amortizoare
Schimbat frane fata la 45.000 km etrieri 8 pistonase discuri 330 mm
Ulei a consumat in primii 40.000 km cam 2l de la schimb la schimb adica 100g la 1000 km ceea ce este foarte ok
Acum 800g in 20.000 km adica mai mult de cat perfect.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Iul 01, 2010 5:23 pm

ti de pare normal sa manance ulei la 50000km?! mie sincer nu.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Iul 01, 2010 6:12 pm

Da mi se pare normal.Ori ce motor mananca ulei unele mai putin altele mai mult.

Ori ce producator scrie in carte si daca citesti in manualele tehnice ai sa vezi ca un motor in mintile lui mananca intre 100 si 300g la mie.Bine in carte la Mitsubishi scrie 1l la mie ceea ce este exagerat,asta ar insemna ca este terminat din fabrica.Cred ca este o gresala de tipar.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Joi Iul 01, 2010 7:16 pm

Pana la primii 18.000 km mi-a mancat 1 litru de ulei.Stiam tot de pe forum ca o sa manance ulei,verificat si completat.

Din auzite va spun ca mai mananca si Renault,VW,Ford,etc,modelele diesel.Din practica va spun ca si Octavia ia ulei,am colegi la serviciu cu Octavia care pe la 8000-10000 km au constatat ca s-a aprins becul de ulei.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Iul 01, 2010 9:46 pm

eu n-am mai auzit. ceva nou pt mine. ma voi interesa

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Iul 02, 2010 3:27 pm

Sa inteleg ca exista doar 4 Lancer DID pe forum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori