Pagina 1 din 6

Scris: Vin Iul 01, 2011 7:15 pm
de deyutzu
Salut,
Am si eu un mitsubishi lancer 1.8 DID-MIVEC 2011 instyle si tin sa va spun ca sunt putin speriat de faptul ca la 7.500 de km am fost nevoit sa schimb uleiul pentru ca masina a luat 1.5 litri de motorina in baia de ulei, iar explicatia celor de M CAR a fost ca avand DPF periodic masina isi face o regenerare si daca este oprita in momentul procesului motorina ajunge in baia de ulei. Ma gandesc ca poate stiti cumva o solutie sa o putem adapta la masina sa ne arate si noua in momentul in care ea isi face acest proces ca sa nu mai se ajunga in situatia asta. mersi

Scris: Vin Iul 01, 2011 10:01 pm
de wall
Credeam ca se aprinde un bec la bord cand se face regenerarea ca sa stii sa nu opresti. Unii zic ca se aude un zgomot distinct.

Scris: Sâm Iul 02, 2011 8:15 am
de speed29
Zgomotul distinct este pornirea electroventilatorului la turatie foarte mare.

Scris: Sâm Iul 02, 2011 12:21 pm
de Flipper
Problema asta au semnalato mai multi colegi pe forum care detin motorul de 1.8 DID fie pe ASX, fie pe Lancer.
Ma gandesc poate totusi e ceva normal sau poate e o greseala de proiectare a celor de la mitsubishi si ar trebui facut un recall.
Se pare totusi ca desi este un motor aparent reusit(cilindree mica, putere mare, zgomot redus) are totusi hibele lui.
Uleiul ti-a fost schimbat gratuit pe garantie sau te-au pus sa il platesti?

Felicitari pentru achizite, sa o stapanesti cu placere si fara incidente.

Scris: Dum Iul 03, 2011 3:57 am
de modelino
Salut deyutzu! Sa o stapanesti sanatos!
Cum ai facut sa iti dai seama ca este necesara schimbarea uleiului? Daca nu-ti dadeai seama si mergeai cu masina fara sa-i schimbi uleiul? S-a aprins un martor luminos pe bordul masinii? Intreb deoarece am si eu 1.8 DID si poate am patit si eu la fel dar nu stiu!
Cat despre shimbarea uleiului banuiesc ca ai facut-o pe banii service-ului si ca ai primit si "despagubiri". Glumesc!!! Eu nu am mai auzit de asa ceva pana sa cumpar masina asta. Sunt chiar speriat. Daca patesi asa ceva la "mare departare de casa si service" cum trebuie procedat?
In principiu nu trebuie sa ne speriem! Masina "merita"! Are suspensii (amortizoare) inexizistente pe spate, vopsea din coaja de ou (se sparge cate putin la fiecare drum), iar acum mai aflam si ca intra motorina in baia de ulei. Foarte tare! A mai ramas sa aflam ca nu sunt din tabla de otel ci sunt facute din materiale reciclate, gen carton sau hartie igienica si ca la iarna trebuie sa le bagam in casa ca sa nu raceasca.
Imi pare sincer rau pentru ce patesti cu masina, cred ca stiu la ce te gandesti. Si eu sunt dezamagit de alegerea facuta. Nu ma gandeam ca am cumparat o masina de razboi, tip tanc, tab, Jeep sau ceva asemanator insa nici la un "fluture" nu m-am gandit. Cred ca trebuie sa postezi in continuare pe forum atat bune si rele astfel incat cei ce doresc sa achizitioneze "scule" ca ale noastre sa inteleaga ce ii asteapta.
Diseara trebuie sa plec la un drum ceva mai lung. Cred ca o sa inchiriez o masina pana o sa postezi raspunsul. Te salut si sper sa auzim doar de bine. Sanatate!!!

Scris: Dum Iul 03, 2011 9:50 am
de Flipper
Ca sa iti poti da seama daca ai patit si tu la fel scoate joja si verifica nivelul uleiului, daca este peste nivelul maxim si miroase puternic a motorina atunci e cazul sa faci o vizita in service.

Scris: Dum Iul 03, 2011 9:51 am
de alc2
@deyutzu , probabil drumurile tale sunt preponderent urbane , si conditiile ca DPF sa si faca curatarea frotata nu se indeplinesc ( mers cu motorul rece , pe drumuri scurte , rpm scazut , etc )
Un "indicator" al DPF care nu se regenereaza este si consumul crescut (cu 1-1.5 l in general la 100 km )
Asta e bola dieselelor moderne cu DPF , nu numai Mitsu .

Scris: Lun Iul 04, 2011 12:57 pm
de DeBogdan
Cred ca pentru cei cu masini cu motoare de 1.8 DiD, echipate cu DPF, fie ASX fie Lancer, este de foarte important sa-si verifice periodic nivelul de ulei in baia de ulei.
In principiu, atat timp cat nivelul nu trece de "x"-ul marcat pe joja, deasupra celor doua indicatoare de nivel normal, in perioada dintre doua revizii, totul poate fi considerat normal.
Daca nivelul creste este bine sa mergeti la service sa vedeti ce se poate face - sfaturi de utilizare, schimbare ulei, soft nou la motor, etc.

Drum bun si vacante placute.

Scris: Lun Iul 04, 2011 1:57 pm
de Lancerro
Nu sunt un "specialist", dar problema mi se pare foarte grava. Prezenta motorinei in ulei chiar si in cantitati mici afecteaza mult proprietatile de ungere. Intr-un motor modern in care tolerantele sunt foarte mici, frecarea mare, uleiul este esential. Dar probabil ca asta este o boala "de tinerete" pe care o manifesta multe motoare. Ganditi-va numai la 2.0 TDI. Care spre surprinderea mea pe masina din posesie nu a avut nicio problema

Scris: Lun Iul 04, 2011 3:22 pm
de DeBogdan
problema uleiului in motoarele cu euro5 este regenerarea filtrului inchis de particule. si asa cum se spune si in manual atat timp cat nu se depaseste marcajul "X" de pe joja sau nu apare mesaj de diluare a uleiului pe tabloul de bord situatia este in conditii normale de utilizare.