Motorina In Baia De Ulei - Mitsubishi Lancer 1.8 Did-mivec 2011

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Dum Aug 07, 2011 5:06 pm

QUOTE (cocolino @ Aug 7 2011, 10:49 AM) Am intrebat si eu pe cineva de la service-ul Mcar din Metalurgiei ce stie despre problema si mi-a spus ca apare din cauza AS&G si ca recomanda dezactivarea lui cel putin in Bucuresti. Cei care ati patit-o puteti confirma ?

mie mi s-a intamplat faza cu motorina desi nu am AS&G deci pica traeba...eu chiar nu inteleg echiparile astora de la mitsubishi, avand model 2011 nu pot inchide geamurile din telecomanda iar cei de la service au spus ca a fost scoasa aceasta optiune din motive de siguranta iar pe cele vechi toate si inform si invite aveau.

Avatar utilizator
lucil
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 28, 2009 8:03 pm

Mesaj de lucil » Vin Aug 12, 2011 3:44 pm

deyutzu,eu zic sa mergi la un nene de la service si sa-ti activeze functia.(eu am inform modelul 2.0 si intradevar se inchid din telecomanda).un coleg de pe forum a reusit chiar sa le si deschida din telecomanda.eu zic ca se poate!incearca in metalurgiei.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Vin Aug 12, 2011 8:23 pm

am fost a pus tester pe ea si a spus clar dupa ce a tot cautat timp de 10 minute.Citez"imi pare rau dar pe modelul 2011 la orice echipare se pare ca au scos functia asta din motive de siguranta, singura posibilitate este montarea unui modul de alarma". mersi de sfat oricum

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Sâm Aug 13, 2011 12:05 pm

QUOTE (lucil @ Aug 12 2011, 03:44 PM) un coleg de pe forum a reusit chiar sa le si deschida din telecomanda

Eu sunt colegul ala. Doamne ce buna e functia asta acum pe timp de vara

Avatar utilizator
lucil
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 28, 2009 8:03 pm

Mesaj de lucil » Sâm Aug 13, 2011 6:55 pm

dap.ms n.vasiliu pt sustinere!sorry dey.dar intradevar se poate rezolva cu un kit nou de alarma(am avut un logan mcv si kitul de alarma facea minuni-maat-sper ca nu fac publicitate,in trei ani n-a dat gres nici macar odata.pe mitsu am viper si mi-i l-au schimbat dupa 3 resoftari in 2 luni-nu la mitsu ci la o firma autorizata)

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Joi Iun 14, 2012 11:17 pm

@DeBogdan si @Vibe
eu am un lancer din 2008 2.0 Did
si are filtru de particule (este cumparat din romania, de la Mcar expozitiei)
si dupa aproape 4 ani de functionare (4 ani in care cei de la Mcar mi-au spus ca nu am filtru de particule) au inceput problemele
P2455 si P2002 (una da eroare la unul din senzorii de preseiune diferentiala "Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High " iar a 2-a eroare "P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold"
daca nu apareau codurile astea de eroare nu as fi aflat niciodata ca masina mea este doata cu filtru de particule
ca sa nu mai zic ca taxa de inmatriculare am platit-o pentru euro4(nu pentru euro5 cum ar fi cazul....doar vreo 550euro diferenta, baieti simpatici la Mcar....)

poze:
ca sa elimin discutiile
in pag 3 a topic-ului legat de turbine @alexutzu a atasat niste poze cu motorul lui
link: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3487&st=80

mai jos sunt cateva poze de la motorul meu (da, in talon scrieMOtorul Tipul: BWC... dar din pacate nu scrie si ce sistem de evacuare gaze are )
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0242.JPG
http://itbroker.ro/0243.JPG
http://itbroker.ro/0244.JPG
http://itbroker.ro/0245.JPG

SI VA ROG SA NU COMENTATI LA CUM ARATA MOTORUL (NU L-AM SPALAT NICIODATA, prea multi senzori, prea multe lucruri care o pot lua razna)


are cineva idee cat costa o regenerare manuala(fortata la mitsubishi in service)?

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Mie Noi 14, 2012 9:49 am

Buna ziua tuturor, in primul rand.

In al doilea, in ceea ce priveste problema cresterii nivelului de ulei din baie, prin adaos de motorina, va confirm teoria expusa de cei de la Mitsubishi, potrivit careia acest fenomen este rezultatul unei serii de regenerari a filtrului de particule, incepute si intrerupte de fiecare data... A intrebat cineva cum ajunge motorina in ulei; foarte simplu: procesul de regenerare la acest model (si nu numai) se realizeaza prin ceea ce se numeste "postinjectie", adica - mai pe romaneste - prin injectarea unei cantitati suplimentare de motorina, dupa ce arderea din cilindru a avut loc, in timpul procesului de evacuare a gazelor catre galeria de evacuare; astfel, cantitatea suplimentara de motorina, "spala" cilindrul de ulei si ajunge partial - dar intr-o proportie redusa - in baie, partial pe filtrul de particule incins, loc in care arde, conducand la o "descarcare" de particule a acestuia. Daca acest proces este intrerupt, el va fi reluat urmatoarea data cand filtrul de particule va ajunge la temperatura optima pentru regenerare... Astfel, intrerupand in mod repetat regenerarea, cantitatea de motorina care va ajunge in baie va creste treptat.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 14, 2012 10:17 am

@Varcolac,

Interesant. trebuiau sa vada ca e diferit. Totusi, exista atat motoare Euro 4 cat si Euro 5 cu filtre de particule. Diferentierea se face, pe langa particule, prin nivelele de emisii de HC, NOx, CO pe care le emit respectivele motoare.

@boier4ever,
Radacina reala a problemei o reprezinta legislatia europeana care obliga producatorii sa instaleze astfel de sisteme. Toate functioneaza la fel, indiferent de marca si modelul de masina pe care sunt instalate.
Fenomenul este accentuat cand filtrul se incarca si cresc substantial fluxul de gaze arse recirculate - care se intorc via egr in cilindri.
Ideea de baza - din momentul in care s-a aprins becul de regenerare, in cel mai scurt timp sa se faca regenerarea filtrului. In acest fel se reduce sansa contaminarii uleiului de motor.

Avatar utilizator
a_liverpool
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm

Mesaj de a_liverpool » Mar Dec 25, 2012 12:33 pm

Uite de asta e mai bine sa ai motorul pe benzina )))). eu am avut 2 motoare diesel un vw si un audi a4 si m-am lecuit de ele. Tot timpu trebuie urmarit joja de ulei, mers turat, si piese de proasta calitate (chiar si cele originale) de asta mi-am si schimbat tabara de la nemti la japonezi.

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Mie Dec 26, 2012 8:30 am

@ a-liverpool

Corect !!! Bine gandit !
Am avut doua Mitsubishi Pajero cu injectie clasica pe benzina, unul 3.5l V6 si unul 3.0l V6, ambele cu 24 valve si ... ghici ce ? au functionat peste 200.000km fiecare, in toate regimurile de mers, atat pe benzina cat si pe GPL, FARA NICI O PROBLEMA !!! Pe benzina consumau 15-18l/100km in Bucuresti si vreo 12-13l/100km in afara, dar pe GPL consumul crestea cu vreo 2l/100km, dar pretul combustibilului consumat scadea la jumatate, devenind mai rentabil chiar decat diesel-ul ...
Daca as fi putut opta pentru un L200 (Triton / Strada) pe benzina, l-as fi luat "cu ochii inchisi", dar cum acest model nu s-a importat in Europa, ar fi trebuit sa-l iau de pe unde s-a importat (Japonia, Australia, Noua Zeelanada, etc.) cu volan pe dreapata si cu vama... Asa ca m-am last pagubas si "m-am pricopsit" cu un common rail...
E drept ca n-am avut nici o problema cu asta, INCA, dar are abia 70.000km... pana pe la 200.000 km mai sunt destui...
Fişiere ataşate
Image0624_1307_S_Video_.jpg
Image0624_1307_S_Video_.jpg (68.68 KiB) Vizualizat de 5953 ori
Photo006.jpg
Photo006.jpg (568.27 KiB) Vizualizat de 5951 ori
Photo003.jpg
Photo003.jpg (792.28 KiB) Vizualizat de 5951 ori
Photo002.jpg
Photo002.jpg (918.17 KiB) Vizualizat de 5950 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori