Pagina 1 din 3
Scris: Mie Mar 16, 2011 4:07 pm
de laudia1975
La un numar limitat de modele New Lancer echipate cu motor de 2.0 DID cablajul de legatura cu calculatorul de motor a fost montat necorespunzator. Ca urmare a acestui fapt cablajul poate intra in contact cu dispozitivul antifurt Thatcham. Izolatia firelor se poate uza si se produce un scurt circuit.
A corectat cineva acest defect ?
Scris: Mie Mar 16, 2011 6:04 pm
de alexutzu
Moro spunea ceva de aceasta problema. Nu mai stiu exact !
Scris: Mie Mar 16, 2011 8:22 pm
de Стрелок
Ceva de genul asta a fost la masina mea. Outlander 2008 2.0 Did. Din ce am inteles este vorba de un manson suplimentar peste cablaj intr-o zona de langa o piesa metalica. Nu am intrat in detalii. Foarte bine ca le fac!
Scris: Joi Mar 17, 2011 4:51 pm
de laudia1975
Am fost astazi in service! Din pacate nu am avut acces sa vad ce schimba. Insa au umblat undeva in spatele barii frontale zona far stanga. In deviz apare schimbat senzor impact frontal si placuta protectie cablaj.
Stiu ca in acea zona sunt 2 senzori unul chiar deasupra coolerului mic si unul pe traseul de la coller.
Scris: Joi Mar 17, 2011 5:29 pm
de adysss
Daca masina a iesit din garantie, care este procedura pentru a beneficia de schimbul acestor senzori de impact si de asemenea a placutiei de protectie cablaj ? Mi se parea normal sa fiu anuntat sa ma prezint cu masina la service in momentul in care a fost anuntat de catre Mitsubishi, acest recall.
Scris: Joi Mar 17, 2011 5:34 pm
de shocs
Am fost si eu ieri la service metalurgiei pentru a schimba un bec de pozitie spate care s-a ars. Si uite asa am auzit ca ar fi trebuit sa fiu chemat in service pentru a se schimba senzorii de impact si ceva protectie pentru cablajul motor.
Din pacate nu m-a sunat nimeni (banuiesc ca era datoria celor de la Mit Motors, de unde am luat masina) ... am aflat prin pura coincidenta. Totul a durat in jur de o ora jumatate.
Scris: Joi Mar 17, 2011 5:39 pm
de Vibe
Am fost azi cu masina in service pentru alte probleme si mi s-a spus ca mi s-au schimbat si mie cele doua chestii precizate mai sus.
Scris: Joi Mar 17, 2011 6:16 pm
de diablo_666
Din nu stiu exact care motiv, dealer-ii Mitsubishi nu anunta pe nimeni pe o cale oficiala de aceste probleme. Se rezolva doar daca ai intamplator drum prin service. Explicatia pare-se ca ar fi una de genul: nu sunt probleme grave, le remediem cand treceti pe la noi... dar nu se gandesc si ei ca poate unii nu vor sa treaca deloc pe la reprezentante. Mie unul mi se pare incorect modul asta de lucru; ar fi fost normal sa fim anuntati printr-un mail/telefon, si eventual sa se precizeze ca nu e graba cu schimbatul, dar macar sa stim de probleme.
Scris: Vin Mar 18, 2011 1:08 pm
de predaflorincristian
da...l-am corectat eu!
Scris: Sâm Mar 19, 2011 12:04 am
de sobolanu'
Azi am primit o scrisoare de la importator privind rechemarea in discutie. Asta da surpriza !