Campania De Rechemare R301791x
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
La un numar limitat de modele New Lancer echipate cu motor de 2.0 DID cablajul de legatura cu calculatorul de motor a fost montat necorespunzator. Ca urmare a acestui fapt cablajul poate intra in contact cu dispozitivul antifurt Thatcham. Izolatia firelor se poate uza si se produce un scurt circuit.
A corectat cineva acest defect ?
A corectat cineva acest defect ?
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Am fost astazi in service! Din pacate nu am avut acces sa vad ce schimba. Insa au umblat undeva in spatele barii frontale zona far stanga. In deviz apare schimbat senzor impact frontal si placuta protectie cablaj.
Stiu ca in acea zona sunt 2 senzori unul chiar deasupra coolerului mic si unul pe traseul de la coller.
Stiu ca in acea zona sunt 2 senzori unul chiar deasupra coolerului mic si unul pe traseul de la coller.
- Fişiere ataşate
-
- senzor_frontal_stanga.jpg (114.98 KiB) Vizualizat de 7648 ori
-
- senzor_frontal_fata.jpg (129.59 KiB) Vizualizat de 7661 ori
Am fost si eu ieri la service metalurgiei pentru a schimba un bec de pozitie spate care s-a ars. Si uite asa am auzit ca ar fi trebuit sa fiu chemat in service pentru a se schimba senzorii de impact si ceva protectie pentru cablajul motor.
Din pacate nu m-a sunat nimeni (banuiesc ca era datoria celor de la Mit Motors, de unde am luat masina) ... am aflat prin pura coincidenta. Totul a durat in jur de o ora jumatate.
Din pacate nu m-a sunat nimeni (banuiesc ca era datoria celor de la Mit Motors, de unde am luat masina) ... am aflat prin pura coincidenta. Totul a durat in jur de o ora jumatate.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Din nu stiu exact care motiv, dealer-ii Mitsubishi nu anunta pe nimeni pe o cale oficiala de aceste probleme. Se rezolva doar daca ai intamplator drum prin service. Explicatia pare-se ca ar fi una de genul: nu sunt probleme grave, le remediem cand treceti pe la noi... dar nu se gandesc si ei ca poate unii nu vor sa treaca deloc pe la reprezentante. Mie unul mi se pare incorect modul asta de lucru; ar fi fost normal sa fim anuntati printr-un mail/telefon, si eventual sa se precizeze ca nu e graba cu schimbatul, dar macar sa stim de probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori