New Lancer 2008 - Tinuta drum si stabilitate

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
DACOS
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 09, 2011 11:05 pm

Mesaj de DACOS » Mie Feb 09, 2011 11:17 pm

Posed un mitsu de 2 did, dar cu parere de rau, fratii cu 170 cp diesel sunt mai rapizi... Passatul TDI era se 105 cp. Cel de 2TDI si 140 fuge ca si lancerul. Imi pare rau ca Lancer nu e mai agil...passatul are 1550kg si tot fuge.Mitsu-1420. Ce as fi dorit in plis la mitsu: dimensiuni sensibil mai mari...din cauza lor, fiind destul de reduse, se simt vibratii si pe curbe nu sta ca passat sau macar skoda...am mers cu 90% din masinile diesel. Are un motor de vw intradevar, dar ma asteptam la mai mult...Dar la banii pe care i-am dat, e super ok. Consuma f bn!! E putin zgomotoasa fata de subaru boxer diesel sau HDI. Nu este atat de bine izolata fonic cred...s-au cam zgarcit cei de la mitsu. Daca aveti intrebari referitoare la comparatii, va stau la dispozitie. Drum bun!!!

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Feb 10, 2011 9:10 am

QUOTE (DACOS @ Feb 9 2011, 11:17 PM) Imi pare rau ca Lancer nu e mai agil...passatul are 1550kg si tot fuge.Mitsu-1420. Ce as fi dorit in plis la mitsu: dimensiuni sensibil mai mari...din cauza lor, fiind destul de reduse, se simt vibratii si pe curbe nu sta ca passat sau macar skoda...

Da , ai dreptate , nu sta ca passatul sau skoda pe curbe, sta mai bine , si nu spun asta din vorbe , am mers si cu passat si cu Lancer si cu vw am avut mari emotii pe curbe stranse si luate mai in forta .

Avatar utilizator
DACOS
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 09, 2011 11:05 pm

Mesaj de DACOS » Joi Feb 10, 2011 9:38 am

Stai linistit, ca nu este chiar asa. Mitsu are latimea de 1.77 . Passat de 1.82. Se simte fiecare centimetru!!! Ai tu impresia ca nu sta passat pe curbe, pentru ca are o mica tendinta de inclinare din cauza dimensiunii.Dar masina nici nu simte , numiai soferul. Am mers 2 ani pe passat la serviciu. Crede-ma, stiu ce spun.Asa em crezut si eu. Mitsu nu se inclina, dar daca este fortat,iese de pe sosea cu tot, ca e rigid si ingust fata de cealalta. Nu-mi place passatul pentru ca are motorul defectuos, apar probleme fata de mitsu, dar la tinuta de drum...e alta clasa. Mitsu este in clasa cu Jetta daca vrei neaparat sa sti. Cum spunea cineva mai sus, Mitsu este doar o masina decenta, sa nu o preaslavim, caci vor ramane la stadiul asta de dezvoltare daca nu apar critici si te multumesti cu atat.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Feb 10, 2011 10:42 am

Un ultim offtopic :
Nu preaslavesc Lancerul , stai calm , doar spun ca sta mai bine ca un Passat pe curbe . Ca este mai silentios ,ca te simti mai bine in el pe drum , nu contesta nimeni pe forum , dar ca sta mai bine pe curbe un Passat decat Lancer ... Si nu sunt un fan inrait al Mitsubishi sau VW
Eu am condus 3 motorizari de Passat : 1.8 TFSI , 2.0 TSI si 2.0 TDI . Echiparile highline si sportline nu au suspensie moale deloc , se inclina masina exact cat un Lancer .
Si sa revenim ontopic , aici discutam despre altceva , nu despre performantele pe curbe ale Lancerului .

Avatar utilizator
DACOS
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 09, 2011 11:05 pm

Mesaj de DACOS » Joi Feb 10, 2011 2:02 pm

Nu stiu cat ai condus passat...eu 2 ani pe 2tdi. Daca Lancer sta mai bine...Inseamna ca o compari direct spre audi. Ceea ce...sa fim seriosi. Lancer e putin mai rapid(9.6) deact 9,8 datorita greutatii(mai usor cu 150kg). Dar e un fel de copie :ex skoda -passat. Asa si lancer: cu acelasi motor, dar la tinuta, ma scuzati... Am fost pilot de incercari la peugeot si pot spune ca HDI este mai lenes dar mai silentios decat tdi. Dar performante are (-).

De fugi, fuge!! nam ce zice. Dar nu e la fel de rafinat ca a4 sau vw. Si stiti ca aste 2 sunt mai scumpe. La confort pot lauda avensis. Mergeti si cu el si o sa vedeti...

Modificat, normal ca lancer zboara. Dar nu uitati ca si tdi de 170 rupe...8.7 sec. Eu la al meu am pus o husa noua sub capota sa mai tina din sunet. Vreu sa bag si in portiere infonizare

Eu vreu sa il vand pentru 1.8

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Feb 10, 2011 3:34 pm

Infonizare = insonorizare ?

Avatar utilizator
DACOS
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 09, 2011 11:05 pm

Mesaj de DACOS » Joi Feb 10, 2011 4:47 pm

Mda...infonizarea tine vibratiile si zgomotul produs de motor...e din fabrica cu materialele lor de sub capota si din usi...insonorizarea se refera la sunetul audio pe cere poti s-o faci apoi..Dar au legatura, pt ca atunci cand urla motorul e normal sa nu mai sune bine audio... Deci daca faci oricare din ele, e bine.

Am facut rost de niste membrane pentru usi. Sunt ca un cauciuc mai gros. Cica ar face minuni, mai infunda zgomotul exterior. Se pune si sub bord, dar nu prea am incredere in service...poate dau de altele

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Feb 10, 2011 8:16 pm

De ce nu ne prezinti si noua masina la sectiunea "jurnal de bord"?Vad ca ai experienta ca si pilot.Ce preferi o barca care se inclina pe fiecare viraj sau o masina care nu se inclina?

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Joi Feb 10, 2011 9:23 pm

Daca barca ia virajul ori cum as intra eu in el e super.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Joi Feb 10, 2011 10:02 pm

la toti cu 2.0tdi (did) va spun ca o sa aveti probleme cu turbina si cu volanta 100% dc va dati la ele frecvent. iar vis-a-vis de stabilitate passat ul chiar sta exceptional pe viraje raportat ca dimensiuni. suspensia la lancer este dura si va face sa credeti ca e un mic evo...atat va zic , nu v-ati intalnit inca cu un sofer pus pe nebunii la bordul unui passat 2.0tdi ...

vedeti ca multe passaturi au 205 55 16 + suspensie drumuri grele . astea sunt trendline majoritatea. daca nimeriti o echipare superioara cu 225 45 17 si suspensii sport s-a terminat tot, am condus asa ceva si este incomparabil cu lancer din orice punct de vedere. motorul este acelasi 2.0 tdi 140cp dar legat la o cutie mai buna..culmea si pe reprize si la top speed ! iar stabilitatea de vis pentru o masina din clasa ei si peste lancer.

Parerea mea ca la Lancer este setata foarte prost distributia maselor si suspensia, foarte rigida + jante pe 18 cu talon mic , cum prinzi 2-3 damburi micute intr-o curba cum sare spatele spre exterior, plus ca la intrarea brutala pe viraje supravireaza extraordinar .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori