New Lancer 2008 - Tinuta drum si stabilitate

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
ra2marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 16, 2009 8:04 pm

Mesaj de ra2marian » Mar Feb 15, 2011 7:42 pm

eu chiar asi vrea sa vad niste poze daca ai..............cu volanta bineinteles.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Feb 15, 2011 7:45 pm

baga niste poze cu ce ai zis si ce te face sa crezi ca vor pica chiar asa ...

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Feb 15, 2011 7:50 pm

QUOTE (Dennis_TL @ Feb 15 2011, 06:03 PM) speed29 am condus lancer 1.5, 1.8 manual si cvt, 2.0tdi , evo 9 mr, evo x manual si sst cu mult inainte sa faci tu macar un testdrive...bafta cu masina. si vezi ca ai volanta dubla la 2.0 tdi , vrei sa iti pun niste poze si cum se manifesta volanta aia a ta de pe 2.0 dc abuzezi de masina? iar vis a vis de turbina, eu am una de 2 ori mai mare decat ce ai tu pe masina... nu mai fi asa infumurat ..bafta
Nu este nimeni infumurat dar bati campii si nu mai fi tu asa de sigur pe tine ca te cam faci de kk.Asa este cand mergeai tu cu. ..... eu nici nu stiam sa schimb vitezele la dacie

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Feb 15, 2011 7:57 pm

Stiu si eu cateva cunostinte cu motoare 2.0 TDI (DID pt lancer) si care au avut probleme cu ambreiajul si mai ales cu turbina. Se stie ca motoarele TDI au problme cu ambreiajul si turbina mai ales cele 2.0. Acum depinde cum iti e nororul si cum ingrijesti masina poate sa iti cada dupa 200.000km sau poate sa iti cada si de mai multe ori in 100.000km. O cunostinta cu un passat din 2004 sau 2005 a schimbat 2 turbine in 130.000km, altcineva a cumparat un passat sh cu 90.000km in bord si la 120.000km si ceva la lasat turbina, a reconditionato si peste 10.000km iar a picat si apoi a inlocuito cu una noua.
Unele motoare au bubele lor: turbina la TDI, pompa si injectoarele la DCI(renault, dacia), tot pompa si injectoarele la motoarele ford mai vechi TDCI si mai sunt si alte probleme care tind sa se generalizeze la mai multe marci dar nu sunt chiar asa costisitoare ca cele de mai sus.

Eu va doresc sa nu aveti probleme cu motoarele 2.0 DID desi daca imi aduc aminte parca erau mai demult vreo 2 colegi pe forum care au avut astfel de probleme sau ceva foarte asemanator.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Feb 15, 2011 8:09 pm

Poate incercam sa folosim un limbaj care sa ne reprezinte inainte sa inceapa sa ploua cu averismente. Ar fi o idee buna, nu?

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Feb 15, 2011 11:14 pm

Vorbim de motoare DIESEL. Pentru cineva obisnuit cu benzinare ( cum eram si eu pina la Lancerul DID de acum) sau pentru pilotii de teste de pe diferite navete spatiale franceze sau nemtesti este greu de priceput ca stilul de utilizare a acestor motoare este putin diferit de ..."pedala la fund moshule" chiar imediat dupa pornire , cu motorul rece, doar pentru faptul ca asa e "normal".Da, din pacate, au si aceste DID problemele lor dar ce motoare sunt perfecte ?! Pentru cine a dorit o masina de incredere care sa mearga mii de k fara teama de a ramine pe marginea drumului injurind marunt din buze... e o masina OK. Pentru cei care viseaza la un supersonic la bani de planor ... o singura intrebare - de ce, daca priceperea voastra in ale autosportului este atit de mare cum s-a facut ca, dupa drive-testul pe care orice om (care tine la banii si la parerea lui ) il face cind isi cumpara o masina, v-ati mai luat-o? NU E PERFECTA! Nimeni nu spune asta ! Dar fiecare a avut un moment in care a bagat mina in buzunar ( destul de adinc cred eu ) si a decartat o suma. Daca in acel moment nu ati realizat ca suma cheltuita nu se justifica de ce ati continuat? Inseamna ca nu v-ati dat seama ca aceasta masina nu-si merita banii si asta inseamna ca toate "aerele" de cunoscatori de acum sunt dovada faptului ca asa-zisa voastra pricepere e doar de fatada si v-ati pacalit ori va place sa fiti Gica-Contra. Pina sa iau "tractorasul" asta am avut numai benzinare cu motoare relativ potente. Faptul ca m-am decis la un Lancer diesel a fost dintr-un calcul strict economic KM-cheltuieli. Dupa 80 k m-am lamurit ca alegerea a fost corecta - n-am racheta da pot face 2000 de km intr-o zi fara sa am nici o problema.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Feb 16, 2011 11:01 am

Este ultimul Offtopic pe care il fac.

Stie careva din domniile voastre de ce codul motor de la D-ID este BWC si nu BKD ca la 2.0 TDI?
Care sunt diferentele dintre aceste doua motoare?
De ce este volanta cu masa dubla pe acest motor?
Ce rol are aceasta?
Aveti habar ca nu este ambreiajul de pe TDI?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 24, 2011 5:05 pm

Salut la toata lumea.

Am citit cu interes ceea ce ati scris voi despre did . Eu am un Lancer 2.0 did 140 CP 2009 sedan.

Poate ma lamuriti voi . Am ceva intrebari

1) Daca sunteti din Bucuresti stiti AUTOTEST2000 DIN Vitan , ceilalti din afara Bucurestiului , poate ati facut un test DYNO. Am auzit ca motoarele diesel de la LANCER SUN CELE DE PE VW. Si am dat fuga sa vad cati cai are masina . Desi masina oficial are 140cp la tester ea are 154 CP. Insa credeam ca are initial in jur de 170 CP , pt ca tot pe net citisem ca un alt coleg cu Lancer DID a facut test la masina si are 170cp. Ce vreau sa va intreb, puterea poate fi in functie de motor? ca am inteles ca si motoarele de la vw sunt diferte ? sau cei de la test , unde am facut au bagat in calc alt program? pt ca pe foaie desi apare poza cu masina mea , la rubrica motor scrie WV TDI. si atat. Voi ce stiti?




2) masina are 36 .000 km. Pana acuma am facut reviziile la ei la Mit. la 15 000 si 30 000. Eu i am adaugat , ce am adus extra , , ce am vrut sa completez. PLACUTE AFTER MARKET TEXTAR FATA SPATE ////// ULEI MOTOR MOTUL ///LICHID FRANE DOT5.1 MOTUL .. insa cei care au facut testul au zis ceva legat de volanta. Eu nu prea ma pricep , insa daca masina are 36 000 km ce ar putea sa fie. cica bate cevsa sau nu tine bine. Oricum , inaine de revizia de 50 000 vreau sa ma dac sa verifice toata masina sa vad ce si cum .

Cam astea erau intrebarile, sper ca nu v am zapacit,

Cu multumiri,

Radu

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori