Imbunatatiri Lancer My2011
Foarte mare idiotenie!!! Ma intreb daca la o viitoare modificare ("imbunatatire") a Lancerului vor ajunge sa puna manivela la geamul din dreapta. Nu de alta, dar sa fie o deosebire clara intre sofer si pasager, ca sa nu mai fie discutii... )
Apropo, oare in service nu s-ar putea activa acea functiune si la geamul dreapta?
Apropo, oare in service nu s-ar putea activa acea functiune si la geamul dreapta?
am mers eu doua saptamani cu lancerul asta nou. Ce am remarcat diferit, fata de al meu:
1. geamurile. Am uitat geamurile deschise intr-o noapte, pentru ca nu sunt automate si nici nu se inchid din telecomanda. Ma obisnuisem sa apas butonul si sa se ridice. Groaznic.
2. Sunt inversate ceasurile de bord (parca) si iti arata la temperatura, deasupra, iti arata cand sa schimbi viteza cu doua sageti si scris (shift up/dows). Cat am condus-o nu mi-am dat seama pe ce sistem, uneori arata la 1700 ture, uneori la 2500.
3. Plastice mai dubioase un pic in interior. La cateva grade afara, scartaiau destul de dubios. Ca sa nu mai zic la geamuri, cand le urcai, daca le opreai la jumatea cursei, auzeai un scartait in usa de cel putin juma de secunda.
4. sistem audio mai slab un pic. Mi s-a parut ca nici radio-ul nu receptiona asa bine. Parere impartasita si de la pasagerul constant din dreapta
5. Ambreiaj mult mai moale si intarziere la acceleratie (discutabil)
Per total, faza cu geamurile e de rahat si m-am bucurat cand mi-am luat masina inapoi din service.
1. geamurile. Am uitat geamurile deschise intr-o noapte, pentru ca nu sunt automate si nici nu se inchid din telecomanda. Ma obisnuisem sa apas butonul si sa se ridice. Groaznic.
2. Sunt inversate ceasurile de bord (parca) si iti arata la temperatura, deasupra, iti arata cand sa schimbi viteza cu doua sageti si scris (shift up/dows). Cat am condus-o nu mi-am dat seama pe ce sistem, uneori arata la 1700 ture, uneori la 2500.
3. Plastice mai dubioase un pic in interior. La cateva grade afara, scartaiau destul de dubios. Ca sa nu mai zic la geamuri, cand le urcai, daca le opreai la jumatea cursei, auzeai un scartait in usa de cel putin juma de secunda.
4. sistem audio mai slab un pic. Mi s-a parut ca nici radio-ul nu receptiona asa bine. Parere impartasita si de la pasagerul constant din dreapta
5. Ambreiaj mult mai moale si intarziere la acceleratie (discutabil)
Per total, faza cu geamurile e de rahat si m-am bucurat cand mi-am luat masina inapoi din service.
Treaba cu geamurile e nasoala...ai mare dreptate
Nu am prea multi km cu lancerul dar am vazut si eu ca turatia la care masina cere schimarea vitezei este "variabila"
Probabil tine de cat de tare apesi acceleratia in prima treapta...nu-mi dau inca seama.
Despre plastice si ambreiaj nu cred ca ai dreptate.
Nu am prea multi km cu lancerul dar am vazut si eu ca turatia la care masina cere schimarea vitezei este "variabila"
Probabil tine de cat de tare apesi acceleratia in prima treapta...nu-mi dau inca seama.
Despre plastice si ambreiaj nu cred ca ai dreptate.
Treaba cu "Shift up/down" este, intr-adevar, variabila. Daca doar mangai acceleratia, iti va indica pe la 1700 de turatii sa schimbi in treapta superioare. Daca accelerezi mai hotarat, atunci iti arata dupa 2500 de turatii. De altfel, se poate verifica: daca esti la 1700 de turatii si apare "shift up", accelereaza brusc pana la podea si vei vedea ca dispare acel "shift up" si reapare abia dupa ce treci de 2500 de ture (chestie care se va intampla foarte repede daca te infigi in acceleratie hotarat )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 57 vizitatori