Accident Mitsubishi Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Iun 24, 2010 6:05 pm

QUOTE (COObra)m-am oprit langa el sa-l intreb daca vrea sa guste volanul



@ lucicop, cred ca am facut eu mici greseli in Jurnalul meu de Bord, coincidentele sunt prea mari (retin pozitiile masinilor si daunele aproximative); stiam ca e un Renault dar parca asa tineam minte ca e Megane... in ceea ce priveste locatia, am gresit eu...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 24, 2010 9:50 pm

QUOTE (lucicop @ Jun 24 2010, 03:48 PM) ....Dar sa mergi cu maxim 100/h pe drumurile expres si nationale din Romania, cu un Mitsubishi Lancer, nu e posibil... sau cel putin nu e posibil pentru mine.
Te pazesti sa nu iti pice unghiile? Sau de ce nu e posibil?

Ce figuri is astea ma? Toate Lancerele care is pe aici pe forum is masini cat se poate de normale, ca multe alte europene. Da, are un design mai spotiv, mai inspira una alta, dar e doar o alta masina. Ce atatea figuri de masina speciala pe capu' vostru? Chiar zilele astea vedeam pe un alt topic figuri la unii ca Lancer iti rupe rinichii pe drumuri proaste, ca nu e pretabila la drumuri desfundate, sau mai putin decat multe masini gen Octavia, cand in realitate s-a putea ca Lancer X sa aiba garda la sol mai mare decat multe masini. Dar noah....uite ce face imaginea si marketingu' din oameni. Vorbesc prostii mai mari decat ei si nici macar nu isi dau seama.......

Avatar utilizator
ronin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 14, 2009 11:40 am
Contact:

Mesaj de ronin » Joi Iun 24, 2010 10:55 pm

[quote name='lucicop' date='Jun 24 2010, 03:48 PM' post='65784']
Dar sa mergi cu maxim 100/h pe drumurile expres si nationale din Romania, cu un Mitsubishi Lancer,
Atunci suporta consecintele si nu te mai plinge pt ca ai cel putin 30% din vina

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Joi Iun 24, 2010 11:31 pm

QUOTE (COObra @ Jun 24 2010, 04:29 PM) de ce crede toata lumea ca daca semnalizeaza insemna ca ARE VOIE sa si faca ceva?
mie mi-a iesit unu din peco direct pe bada a doua pe iuliu maniu (insulita de verdeata pe mijloc - inainte de metro militari), eu vreo 60-70, noroc ca erau caucioacele calde si l-am vazut din timp ca berbecu se baga (presimtire).
m-am oprit langa el sa-l intreb daca vrea sa guste volanul si mi-a zis cu tupeu - da ce domne n-ai vazut ca am semnalizat? am ramas interzis.

ontopic - imi pare rau de ce ai patit si imi pare bine ca sunteti ok.
Uneori ii inteleg pe cei care semnalizeaza si se baga. Uneori, atentie! De exemplu cand vor sa se bage undeva unde sunt minim 2 benzi pe sens si circulatie minima si niiiiimeni nu ar elibera prima banda ca sa intre in trafic persoana care a dat semnal. In tarile civilizate asa se procedeaza.

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Iun 24, 2010 11:40 pm

Eu unu stiu lectia de la insctructor, in RO daca dai semnal nu ai prioritate, afara sta altfel treaba, asiguratu de 2 ori e sfant ca nu stii cine vine din spate si nu e atent sau pur si simplu nu te vede, mai ales cei cu stopurile vopsite, sunt frumoase dar ... tre sa te gandesti ca ala din spate te vede mai greu.
Am si un exemplu, o cunostinta a imprumutat o masina de la cineva, nu stia ca are stopurile vopsite, si la o schimbare de banda, a dat semnal si sa bagat, ala din spate nu a vazut ( se vedea destul de slab semnalu ) a franat si altu sa infipt in el. Concluzia se trage de la sine. Si ca fapt divers, propietaru masinii sia curatat stopurile a doua zi


LE. imi pare rau sa aud de accident ..

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Iun 25, 2010 12:56 am

Unii tineti cu ursul... Vreau sa vad cine din Romania cu varsta de pana in 50 de ani, circula cu intotdeauna cu viteza legala. Va spun eu, mai nimeni. E imposibil sa mergi pe E85 (de ex), pe drum de aproape 4 benzi, prin sate fara nici o caruta sau om pe marginea drumului, cu cel mult 60 kmh. Tot sari la un 65-70. Dar in afara ? Sa mergi cu 100 ? Sa fim seriosi... Nici eu care nu am masina sport de nici un fel, tot o mai calc cu Pajero la un 110-120.

Am patit si eu un accident similar, insa masina mea nu a suferit deloc, doar bara origina (acu 2 ani), am indoit-o cu vreo 10 cm mai in interior, dar am indreptat-o cu o sufa prinsa de copac, si apoi dat cu spatele pana a revenit la normal totul. Treaba a fost aproape identic. Mergeam prin oras pe o strada cu 1 banda pe sens, cam cu 60 - 65 kmh. In fata, pe banda mea, un peugeot 307 alb stationa cu avariile pornite. Nu am incetinit deoarece, nu am considerat necesar, avand in vedere ca deseori se opreste asa pe portiunea aia de drum, ca este nusht ce rahat de magazin fara locuri de parcare. Cu vreo 30 de metri, cand eu eram deja pe contrasens in depasire, opreste avariile, porneste semnal stanga. Atunci am luat piciorul de pe acc, am incetinit putin si am aprins proiectoarele sa ma bag in seama. Cu vreo cel mult 10 metri, a virat in loc stanga sa intoarca masina, eu am franat brusc si am virat dreapta sperind sa pot sa ocolesc, dar impactul a fost cam inevitabil. Am intrat cu bara fata in roata pejo`ului din stanga spate, iar cu bullbarul in portiera st spate si in aripa stana spate. Nasol de masina dansei (da, era o femeie la volan), dar s-a imprastiat ca o floare inflorita, inclusiv caroseria era haita. Estimes ca in momentul impactului nu aveam mai mult de 30 kmh. Daca mergeam regulamentar, probabil daunele erau cu foarte putin mai mici pt ea, dar tot nu aveam cum sa evit, avand in vedere gabaritul masini mele. A venit politia, ea sustinea sus si tare ca a semnalizat din timp si ca eu am vazut-o si i-am facut semn ca o las sa intoarca (vaca nu poate estima viteza mea de deplasare, daca credea ca eu pe contrasens in depasire, am aprins proiectoarele ca sa ii dau prioritate). Politaiul era nite indecis pana au sarit si niste pietoni care au fost martori si mi-au sustinut mie faptele. Pejo-ul a iesit dauna totala intrucat era stramb sasiul/caroseria...

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Iun 25, 2010 7:10 am

Klez , sa nu mai iesi cu tancul , ca lasi lumea fara masini , ce naiba . Auzi dauna totala ...
De ce " nu suporti si tu consecintele " ?

p.s.

Si sa mergi cu viteza legala , ca sigur aveai limitare la 20 km/h , dar nu ai observat tu ...
De aceea a zis gagica/baba sa intoarca brusc , ca asta daca e cu tancul si mai are si limitare , se misca ca melcul , si e timp destul de manevre suicidale .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Iun 25, 2010 8:27 am

QUOTE (BUGHY @ Jun 25 2010, 12:45 AM) ...
Deci prietene , viteza legala , o respecti cand ai infrastructura adecvata timpului in care traim .
Unii spre surprinderea ta , trebuie sa ajunga la timp din punctul A in B , fara prea mari exagerari , gen 150 in localitate .

Fix gandirea asta ne plaseaza pe ultimul loc in Europa. Aici avem cele mai multe accidente, cele mai multe carnagii. Dintr-o data romanasul nostru are timpul super fucking pretios. E dispus sa dezvolte cele mai bolnave logici sa isi justifice tampeniile care le face.

Baaaaaa....cand n-ai infrastructura, te adaptezi (ca iti place sau nu) cat de cat la ce ai. Nu te pui sa ii fortezi limitele si mai tare.....

Am venit de la Bucuresti....pe Valea Oltului. Nu zic ca am mers legal, dar nici vitezele de care tot pomeniti voi pe aici cu atata non-salalanta. Trebuie sa fortezi rau ca sa poti zice ca ai castigat ceva notabil.....nu 20-40 minute la un drum care normal il cam faci in 7 ore. E bullshit. Bullshit total sa zici ca conteaza cele 20-40 minute pentru tine. Dca chiar esti convins ca conteaza, poate e timpul sa iti reevaluezi sistemul de valori.

Avatar utilizator
lucicop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 14, 2008 8:05 am

Mesaj de lucicop » Vin Iun 25, 2010 8:29 am

Imi pare rau sa constat ca pe aici unii sunt frustrati. De curiozitate, ati condus un Lancer ca sa fiti mai avizati sa va dati cu parerea ?

In alta ordine de idei, eu ma refeream la faptul ca daca mi-am luat Lancer l-am luat pentru ca imi inspira sentimente mai sportive, iar la cei 143CP nu era chiar lenes. Si nu l-am luat pentru a merge cu 100 in afara, pe un drum drept pe 2km, in care singurele masini eram eu si Clio. Chiar nu ma simt vinovat ca aveam viteza aia, mai pe la inceput mergeam cu 160-180 pe astfel de portiuni de drum, 130 era o viteza chiar decenta in acele conditii.

@driverx: Timpul nu era un target pentru mine. Am observat ca si daca merg cu 100-120, fac doar cu cateva zeci de minute mai mult, nesemnificativ. Dar cred ca in cazul asta se insista pe un amanunt neesential. Nu era obligatia mea sa pot sa-l evit, in schimb era obligatia lui sa se asigure cand intoarce.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Iun 25, 2010 10:29 am

Nenea....avem in posesie Lancer si conducem Lancer zilnic....

Da, nu era obligatia ta. Cred ca nimeni de aici nu incearca sa iti imputa tie asta. Dar din pacate esti doar o statistica. Sau altfel spus, accidentul tau doar creste statistica Romaniei. Daca aveai viteza adaptata pentru drumuletul ala (ii spun asa pentru ca din punctul meu de vedere ala NU e drum de peste 100-110 la ora nici de departe) probabil statistica acum era alta. De aceea atac vehement idei precum cele emise de BUGHY. Sunt sigur ca o sa apara unii si o sa zica: "Pai ce imi e 110 sau 130. Tot aia ii" Dar n-ar face altceva decat sa arate cat de habarnisti sunt, nerealizand diferentele reale intre cele doua viteze....

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori