Lancer Nou Pe Drumuri Mai Grele
Loganul e una, Dusterul alta. Daca primul este o masina care merita luata prin prisma raportului pret/calitate(pana la maxim versiunea Laureate-parerea mea..deoarece peste sunt destule optiuni de luat in considerare) al doilea nu isi merita banii... E mult prea scump pentru ce ofera. Eu am si un Logan, deci nu spun asta pentru ca as fi anti-dacia. Dimpotriva, sunt multumit de masina. Din gama Dacia, imbatabil la spatiu este MCV-ul, care ar putea fi luat in considerare. Are aceeasi garda generoasa la sol si spatiu de-a dreptul nesimtit.
Sincer sa fiu nu prea sunt genul care sa suflu pe langa masina. Merg cu masina la spalatorie doar cand este plina de noroi sau daca nu, nu mai des de o data la 2-3 luni.
Insa daca ma hotarasc pe Lancer, asta va fi masina sotiei in general si masina de drum lung in excursii. Asa ca probabil ea va avea mai multa grija.
Tot ma gandesc, pentru mine sa imi dau Clio si sa imi iau ceva "spartan" (o Vitara probabil).
Insa, ca sa ne pastram on topic, in afara de drumul naveta spre casa unde merg 500m pe drum "de tara", de obicei cand merg la mare la intoarcere mai bat si ceva carari de munte. Mie imi este drag muntele si la mare merg mai mult de dragul copiilor. Aceste drumuri de munte nu sunt chiar cele mai grele.
Insa, o data pe an mai merg la Bistra-Bicaz unde, urcand pana la o ora de Dochia, mi-am cam lovit scutul intr-unul din drumuri. Cum insa Bistra este aproape as putea merge tot cu Clio.
Si totusi ... este o nebunie sa ai 4x4 si sa bati coclaurile. Huh ....
Multumesc tuturor de comentarii si mai compilez. Mai am si Mazda 3 ca varianta unde costurile de achizitie ma duc cu vre-o 700EUR mai jos datorita motorului EUR5. Lancerul este totusi ....
Insa daca ma hotarasc pe Lancer, asta va fi masina sotiei in general si masina de drum lung in excursii. Asa ca probabil ea va avea mai multa grija.
Tot ma gandesc, pentru mine sa imi dau Clio si sa imi iau ceva "spartan" (o Vitara probabil).
Insa, ca sa ne pastram on topic, in afara de drumul naveta spre casa unde merg 500m pe drum "de tara", de obicei cand merg la mare la intoarcere mai bat si ceva carari de munte. Mie imi este drag muntele si la mare merg mai mult de dragul copiilor. Aceste drumuri de munte nu sunt chiar cele mai grele.
Insa, o data pe an mai merg la Bistra-Bicaz unde, urcand pana la o ora de Dochia, mi-am cam lovit scutul intr-unul din drumuri. Cum insa Bistra este aproape as putea merge tot cu Clio.
Si totusi ... este o nebunie sa ai 4x4 si sa bati coclaurile. Huh ....
Multumesc tuturor de comentarii si mai compilez. Mai am si Mazda 3 ca varianta unde costurile de achizitie ma duc cu vre-o 700EUR mai jos datorita motorului EUR5. Lancerul este totusi ....
eu unul l-am testat cand au fost portile deschise.
dusteru iti da anumite impresii in functie de masina cu care il compari. pentru dacia mie mi s-a parut un mare pas inainte dpdv al insonorizarii si a tinutei de drum. normal, nu o sa te dai cu el pe curbe, dar la folosinta normala e ok. zgomotul mi s-a parut mult diminuat fata de logan si mcv....si parca e mai inchegata.
mazda3...o masina frumoasa, buna, fiabila, dar mai mica decat lancerul si sedan si sb.....
dusteru iti da anumite impresii in functie de masina cu care il compari. pentru dacia mie mi s-a parut un mare pas inainte dpdv al insonorizarii si a tinutei de drum. normal, nu o sa te dai cu el pe curbe, dar la folosinta normala e ok. zgomotul mi s-a parut mult diminuat fata de logan si mcv....si parca e mai inchegata.
mazda3...o masina frumoasa, buna, fiabila, dar mai mica decat lancerul si sedan si sb.....
Dusterul este un relativ pas inainte pentru Dacia, dar dimensiunea pasului este mult mai mica decat cresterea pretului. Practic, interiorul este de Logan(acelasi confort + aceeasi ergnomie), de asemenea, pana si basculele fata sunt de Logan, cu mici bricolaje... Cutia de viteza in sase trepte de pe versiunea 4x4 este extrem de scurta. In treapta a 6-a viteza la 3000rpm este de 128-129 km/h pe ceas si de 120km/h reali(vorbesc de versiunea diesel, la cea cu motor pe benzina situatia e mai rea din punctul asta de vedere...)... Asta se reflecta in zgomot interior destul de accentuat, ca sa nu spun mai mult, si consum mare de combustibil. Practic este tinut in aproape acelasi regim de turatie ca un benzinar. Treptele intermediare extrem de scurte combinate cu plaja redusa in care motorul trage duc la schimbari de trepte chiar si in timpul depasirii(de exemplu o depasire pornita din treapta 3). Scaunele sunt mai inconfortabile si mai prost facute decat la Logan phase 1(scartaiau deja desi masina avea cateva sute de km...)... Tabla este aceeasi cu a Loganului, deci din punctul asta de vedere nici cel mai mic pas inainte(si asta era unele dintre marile probleme ale Daciei)Problema cea mai mare mie mi se pare pretul... 17685EUR ptr versiunea de top(atentie, ca toti care am facut drive test l-am facut pe versiunea asta, de aici si impresia ca e un pas mai semnificativ inainte pentru Dacia, insonorizare mai buna, etc..) este enorm. Poate un 15500EUR pentru versiunea de top ar fi fost mai realist, si bineinteles, toate preturile versiunilor sa fie rearanjate corespunzator. Eu am si un Logan 1.6 8v de care sunt foarte multumit(dupa ce l-am insonorizat eu complet), dar a costat 8200EUR in contextul preturilor de pe piata auto din 2006. Ideea e ca o lista de neajunsuri la o masina de 8000EUR(neajunsuri pe care le analizezi si eventual le accepti tinand cont de pretul masinii...) nu e normal sa se regasesca la un produs de 14000-15000EUR(sa nu comparam cu versiunea de top) in conditiile in care pe piata auto s-au inregistrat scaderi destul de serioase de preturi...
Eu numai ce m-am intors cu Lancerul din Rep. Moldova, de pe drumuri cu adevarat grele, pe alocuri sunt atat de multe plombe in asfalt de zici ca mergi pe piatra cubica.
Ce sa zic... daca-ti iei Lancer te obisnuiesti cu el, cei 400KM pe care i-am facut acum 2 zile au fost destul de relaxati. Pe drumuri proaste senzatia intr-o masina de pina-n 20.000E e oarecum aceeasi. Pe acelasi traseu din MD am condus si un Passat si nu era mare diferenta, pe portiunile foarte proaste zgomotele si hurducaturile se simteau la fel in masina, ba chiar Passatul avea niste scartieli prin bord mai enervante ca drumul in sine.
Singurul loc unde Lancerul ar putea pierde niste puncte in fata altor masini e pe portiunile cu pietris.
Pina acum acum am facut 4 drumuri (800KM) prin MD cu Lancerul si sunt multumit, cum am trecut de vama la noi si am dat de asfalt impecabil nu se auzea nici cel mai anemic greieras.
Ce sa zic... daca-ti iei Lancer te obisnuiesti cu el, cei 400KM pe care i-am facut acum 2 zile au fost destul de relaxati. Pe drumuri proaste senzatia intr-o masina de pina-n 20.000E e oarecum aceeasi. Pe acelasi traseu din MD am condus si un Passat si nu era mare diferenta, pe portiunile foarte proaste zgomotele si hurducaturile se simteau la fel in masina, ba chiar Passatul avea niste scartieli prin bord mai enervante ca drumul in sine.
Singurul loc unde Lancerul ar putea pierde niste puncte in fata altor masini e pe portiunile cu pietris.
Pina acum acum am facut 4 drumuri (800KM) prin MD cu Lancerul si sunt multumit, cum am trecut de vama la noi si am dat de asfalt impecabil nu se auzea nici cel mai anemic greieras.
) nu vreau sa denigrez masinile nemtesti, insa cand mi-am luat clasicul, un var mare fan vw imi zicea ca o sa imi simt rinichii in gura. de revelion am fost in ungaria cu el (are un passat variant) si dupa vreo 200 de km pe autostrada ma intreaba: auzi....da masina ta scutura pe autostrada in zonele in care is dale de beton? zic...nu, trece foarte fain peste ele. nu m-a crezut si am facut schimb de masini. dupa 100 de km ne-am oprit intr-o parcare si a inceput sa injure passatu lui ). m-a pufnit rasu:))
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori