Mitsu Lancer 2008
Da , eu unul personal nu mam agitat sa caut manualul , o fi pe siteuri straine. Eu unul mam jucat pe acolo,si de ce am fost interesat am aflat. Da in Setting Menu intri tzinand apasat butonul din stanga cand pe bord itzi este afisat SEttting..In submeniu vei gasi posibilitati de schimbare a limbi meniului , din km in mile, din C in F si alte nebunueli.. Sper ca vei pune si tu un post pe la "jurnal" cu "rechinu " tau.. cu poze si ce mai vrei..ce mai poti..Oricum pe negru e super agresiva.
Salutare
Pentru ca este primul meu post vreau sa va spun "Bine v-am gasit"
Ma bate gandul sa imi achizitionez un Lancer Invite 1.5 (momentan conduc un Astra H)
Am fost la showroom, masina ne-a placut la nebunie (mie si sotiei).
Am citit toate topicele despre Lancer dar totusi as mai avea niste intrabari, la care nu am gasit raspunsul :oops: (sper sa nu fi citit aiurea)
1. versiunea Invite 1.5 vine cu sistem audio cu 6 boxe sau 4? (am gasit info contradictorii prin pliante)
2. ce turatie a motorului am la 100 km/h, treapta a 5-a (poate o sa radeti de mine dar este un piticutz al meu )
3. Computer-ul de bord afiseaza 1 singur consum mediu sau 2? (la Astra sunt 2 BC-uri, care se pot reseta separat -eu lasasem pe unul neresetat de cand e masina si celalalt il resetam de fiecare data cand puneam benzina)
4. BC-ul are si optiune de afisare a consumului instantaneu? Daca da cam ce consum instant arata la 100 km/h
5. Pentru colegii cu motorul de 1.5 (109 cp) daca mergi oarecum normal (maxim 5000 rpm si 160km/h) mananca ulei?
6. exista indicator de temperatura a lichidului de racire?
7. banuiesc ca are indicator de temperatura exterioara, da
8. cam ce poti vizualiza si seta din computerul de bord? (in afara de viteza medie, consum mediu, distanta parcursa si consumul efectiv de benzina in litri)
9. AC-ul este pe AUTO - daca motorul este rece ventilatorul merge la viteza mare, sau creste viteza dupa ce temperatura motorului creste?
10. daca compresorul de AC este cuplat si afara este frig, va baga aer cald?
Va multumesc mult pentru raspunsuri
Deocamdata cam atat, cu siguranta ca vor mai veni altele pe parcurs :oops:
La multi ani 2008!
Pentru ca este primul meu post vreau sa va spun "Bine v-am gasit"
Ma bate gandul sa imi achizitionez un Lancer Invite 1.5 (momentan conduc un Astra H)
Am fost la showroom, masina ne-a placut la nebunie (mie si sotiei).
Am citit toate topicele despre Lancer dar totusi as mai avea niste intrabari, la care nu am gasit raspunsul :oops: (sper sa nu fi citit aiurea)
1. versiunea Invite 1.5 vine cu sistem audio cu 6 boxe sau 4? (am gasit info contradictorii prin pliante)
2. ce turatie a motorului am la 100 km/h, treapta a 5-a (poate o sa radeti de mine dar este un piticutz al meu )
3. Computer-ul de bord afiseaza 1 singur consum mediu sau 2? (la Astra sunt 2 BC-uri, care se pot reseta separat -eu lasasem pe unul neresetat de cand e masina si celalalt il resetam de fiecare data cand puneam benzina)
4. BC-ul are si optiune de afisare a consumului instantaneu? Daca da cam ce consum instant arata la 100 km/h
5. Pentru colegii cu motorul de 1.5 (109 cp) daca mergi oarecum normal (maxim 5000 rpm si 160km/h) mananca ulei?
6. exista indicator de temperatura a lichidului de racire?
7. banuiesc ca are indicator de temperatura exterioara, da
8. cam ce poti vizualiza si seta din computerul de bord? (in afara de viteza medie, consum mediu, distanta parcursa si consumul efectiv de benzina in litri)
9. AC-ul este pe AUTO - daca motorul este rece ventilatorul merge la viteza mare, sau creste viteza dupa ce temperatura motorului creste?
10. daca compresorul de AC este cuplat si afara este frig, va baga aer cald?
Va multumesc mult pentru raspunsuri
Deocamdata cam atat, cu siguranta ca vor mai veni altele pe parcurs :oops:
La multi ani 2008!
hot multumesc. E logic ca baga rece pana se incalzeste motorul. Ce voiam eu sa intreb e daca e ok sa merg cu AC-ul cuplat si cand e frig afara iar instalatia de climatizare sa bage cald - cred ca nu am fost foarte explicit :oops:
Mai am o nelamurire: in staga volanului sunt 2 butoane: ASC -> asta e omologul ESP-ului si il poti dezactiva.
Mai este insa si un buton AFS off -> acesta ce este? ce dezactiveaza? :?
Astept raspunsuri si la celelalte intrebari
Mai am o nelamurire: in staga volanului sunt 2 butoane: ASC -> asta e omologul ESP-ului si il poti dezactiva.
Mai este insa si un buton AFS off -> acesta ce este? ce dezactiveaza? :?
Astept raspunsuri si la celelalte intrebari
fara suparare dar punctul 5 cam suna ajignire. Da' ce e motor diesel de vw? Ala papa ulei si la vag si la outlander si la lancer probabil. Dar motoarele de mitsu pe benzina... totusi sunt motoare mitsu.
daca ai ventilarea pe auto ventilatorul merge foarte incet pana se incalzeste motorul apoi porneste la max (pe lancerul vechi)
daca ai ventilarea pe auto ventilatorul merge foarte incet pana se incalzeste motorul apoi porneste la max (pe lancerul vechi)
Din ce am citit pe net in ultimele zile am inteles ca motoarele diesel au common rail(este bagat common rail si pe motoarele de la vag cu 140 cp de 2,0)deci istorie cu completat uleiul.Nu va mai trebui completat cu asa mult ulei cum era pana acuma.
Vvede..de ce sa mergi iarna cu compresorul pornit nu o inteleg(nu-i vad logica la treaba asta,doar daca vrei sa consume masina si mai mult)
AFS off=dezactivate farurile adaptive(nu mai urmaresc farurile curba ci vad doar in fata)
ASC mi se pare ca e controlul tractiunii nu al stabilitatii(e posibil sa ma insel sa ma corecteze cei care stiu sigur treaba asta :roll: )
Vvede..de ce sa mergi iarna cu compresorul pornit nu o inteleg(nu-i vad logica la treaba asta,doar daca vrei sa consume masina si mai mult)
AFS off=dezactivate farurile adaptive(nu mai urmaresc farurile curba ci vad doar in fata)
ASC mi se pare ca e controlul tractiunii nu al stabilitatii(e posibil sa ma insel sa ma corecteze cei care stiu sigur treaba asta :roll: )
QUOTE (hot)Vvede..de ce sa mergi iarna cu compresorul pornit nu o inteleg(nu-i vad logica la treaba asta,doar daca vrei sa consume masina si mai mult)
Pai in primul rand ca sa nu se abureasca geamurile. In al doilea rand pentru a facilita garniturilor sa se unga din timp in timp. Teoretic in carte ar trebui sa scrie ca cel putin la 2 saptamani sa se porneasca compresorul pentru a se unge toate garniturile.
Pai in primul rand ca sa nu se abureasca geamurile. In al doilea rand pentru a facilita garniturilor sa se unga din timp in timp. Teoretic in carte ar trebui sa scrie ca cel putin la 2 saptamani sa se porneasca compresorul pentru a se unge toate garniturile.
QUOTE (vvede)Salutare
Pentru ca este primul meu post vreau sa va spun "Bine v-am gasit"
Ma bate gandul sa imi achizitionez un Lancer Invite 1.5 (momentan conduc un Astra H)
Am fost la showroom, masina ne-a placut la nebunie (mie si sotiei).
Am citit toate topicele despre Lancer dar totusi as mai avea niste intrabari, la care nu am gasit raspunsul :oops: (sper sa nu fi citit aiurea)
1. versiunea Invite 1.5 vine cu sistem audio cu 6 boxe sau 4? (am gasit info contradictorii prin pliante)
2. ce turatie a motorului am la 100 km/h, treapta a 5-a (poate o sa radeti de mine dar este un piticutz al meu )
3. Computer-ul de bord afiseaza 1 singur consum mediu sau 2? (la Astra sunt 2 BC-uri, care se pot reseta separat -eu lasasem pe unul neresetat de cand e masina si celalalt il resetam de fiecare data cand puneam benzina)
4. BC-ul are si optiune de afisare a consumului instantaneu? Daca da cam ce consum instant arata la 100 km/h
5. Pentru colegii cu motorul de 1.5 (109 cp) daca mergi oarecum normal (maxim 5000 rpm si 160km/h) mananca ulei?
6. exista indicator de temperatura a lichidului de racire?
7. banuiesc ca are indicator de temperatura exterioara, da
8. cam ce poti vizualiza si seta din computerul de bord? (in afara de viteza medie, consum mediu, distanta parcursa si consumul efectiv de benzina in litri)
9. AC-ul este pe AUTO - daca motorul este rece ventilatorul merge la viteza mare, sau creste viteza dupa ce temperatura motorului creste?
10. daca compresorul de AC este cuplat si afara este frig, va baga aer cald?
Va multumesc mult pentru raspunsuri
Deocamdata cam atat, cu siguranta ca vor mai veni altele pe parcurs :oops:
La multi ani 2008!
Ca si proaspat proprietar de Lancer 1.5, si cu un anumit nivel de cunostiinte auto, voi incerca sa-ti raspund la intrebari:
1. are 4 boxe si 2 tweetere in fata.
2. 2800 rpm
3. are functii pentru 2 consumuri
4. consumul instantaneu nu este afisat propriu-zis. Este o bara cu trei scal 0 - 10 - 20 care oscileaza intre 0 si 20 in functie de cum mergi. Deci poate fi doar aproximat. Acest consum la 100km/h nu il stiu din pacate.
5. eu am masina de 3 zile asa ca nu pot sa spun daca mananca sau nu.
6. da exista, este una din functiile care iti apar pe computerul de bord cand apesi INFO
7. da
8. cum am zis computerul de bord iti arata temp lichid de racire, distanta ce o mai poti parcurge cu combustibilul ramas, consumul, chilometri, viteza medie si cam atat imi aduc eu aminte acum.
9. merge pe minim si creste viteza odata cu incalzirea motorului.
10. s-a raspuns deja
Sper ca ti-am fost de folos!
Pentru ca este primul meu post vreau sa va spun "Bine v-am gasit"
Ma bate gandul sa imi achizitionez un Lancer Invite 1.5 (momentan conduc un Astra H)
Am fost la showroom, masina ne-a placut la nebunie (mie si sotiei).
Am citit toate topicele despre Lancer dar totusi as mai avea niste intrabari, la care nu am gasit raspunsul :oops: (sper sa nu fi citit aiurea)
1. versiunea Invite 1.5 vine cu sistem audio cu 6 boxe sau 4? (am gasit info contradictorii prin pliante)
2. ce turatie a motorului am la 100 km/h, treapta a 5-a (poate o sa radeti de mine dar este un piticutz al meu )
3. Computer-ul de bord afiseaza 1 singur consum mediu sau 2? (la Astra sunt 2 BC-uri, care se pot reseta separat -eu lasasem pe unul neresetat de cand e masina si celalalt il resetam de fiecare data cand puneam benzina)
4. BC-ul are si optiune de afisare a consumului instantaneu? Daca da cam ce consum instant arata la 100 km/h
5. Pentru colegii cu motorul de 1.5 (109 cp) daca mergi oarecum normal (maxim 5000 rpm si 160km/h) mananca ulei?
6. exista indicator de temperatura a lichidului de racire?
7. banuiesc ca are indicator de temperatura exterioara, da
8. cam ce poti vizualiza si seta din computerul de bord? (in afara de viteza medie, consum mediu, distanta parcursa si consumul efectiv de benzina in litri)
9. AC-ul este pe AUTO - daca motorul este rece ventilatorul merge la viteza mare, sau creste viteza dupa ce temperatura motorului creste?
10. daca compresorul de AC este cuplat si afara este frig, va baga aer cald?
Va multumesc mult pentru raspunsuri
Deocamdata cam atat, cu siguranta ca vor mai veni altele pe parcurs :oops:
La multi ani 2008!
Ca si proaspat proprietar de Lancer 1.5, si cu un anumit nivel de cunostiinte auto, voi incerca sa-ti raspund la intrebari:
1. are 4 boxe si 2 tweetere in fata.
2. 2800 rpm
3. are functii pentru 2 consumuri
4. consumul instantaneu nu este afisat propriu-zis. Este o bara cu trei scal 0 - 10 - 20 care oscileaza intre 0 si 20 in functie de cum mergi. Deci poate fi doar aproximat. Acest consum la 100km/h nu il stiu din pacate.
5. eu am masina de 3 zile asa ca nu pot sa spun daca mananca sau nu.
6. da exista, este una din functiile care iti apar pe computerul de bord cand apesi INFO
7. da
8. cum am zis computerul de bord iti arata temp lichid de racire, distanta ce o mai poti parcurge cu combustibilul ramas, consumul, chilometri, viteza medie si cam atat imi aduc eu aminte acum.
9. merge pe minim si creste viteza odata cu incalzirea motorului.
10. s-a raspuns deja
Sper ca ti-am fost de folos!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori