Mitsu Lancer 2008
QUOTE (goangaus)O intrebare tehnica , tot din prospect:
"Discuri de fr?n? cu tamburi pe spate (14")"
Exista asa ceva? Eu stiam ca ori sunt discuri de frana, ori tamburi...
Da. Exista si asa ceva si se pare ca nu doar la Mitsu. Un sistem similar am vazut ca au adoptat cei de la KIA pentru modelul Ceed. De fapt acolo l-am vazut pentru prima data insa nu este exclus sa-l mai intalnesti si la altii.
Practic, pentru frana de serviciu se utilizeaza discul de frana iar pentru frana de mana exista un tambur cu saboti.
Uite un link unde gasesti o discutie despre asa ceva.
http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15
(vezi pe la mijlocul paginii postul lui sorinh)
"Discuri de fr?n? cu tamburi pe spate (14")"
Exista asa ceva? Eu stiam ca ori sunt discuri de frana, ori tamburi...
Da. Exista si asa ceva si se pare ca nu doar la Mitsu. Un sistem similar am vazut ca au adoptat cei de la KIA pentru modelul Ceed. De fapt acolo l-am vazut pentru prima data insa nu este exclus sa-l mai intalnesti si la altii.
Practic, pentru frana de serviciu se utilizeaza discul de frana iar pentru frana de mana exista un tambur cu saboti.
Uite un link unde gasesti o discutie despre asa ceva.
http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15
(vezi pe la mijlocul paginii postul lui sorinh)
QUOTE (goangaus)Conform prospectului torpedoul Invite-ului este refrigerat.
Si am mai aflat ceva din acest prospect, care a aparut de curand la dealeri: Invite are si senzori de ploaie!
@zanfirdm: Poti confirma daca are senzori de ploaie?
Am in format electronic un catalog de prezentare si unul cu dotari/date tehnice. Unul are 14 Mb, altul are 0,73 Mb. Arhivate au 4 Mb impreuna.
Rog un moderator sa ma ajute sa le punem pe forum.
Da are senzori de ploaie , si chiar functionali. vreau si eu ce ai tu ..si semnez la cererea ta catre operatori pentru al posta pe site.Nu garantez insa ca invite va avea si in tara senzori de ploaie..SPRE EXEMPLU LA MINE are scaune cu incalzire.Am inteles ca aceasta dotare nu apare in tara [e nici un model..Va rog a rectifica daca gresesc.iar eu am Invite +.
Si am mai aflat ceva din acest prospect, care a aparut de curand la dealeri: Invite are si senzori de ploaie!
@zanfirdm: Poti confirma daca are senzori de ploaie?
Am in format electronic un catalog de prezentare si unul cu dotari/date tehnice. Unul are 14 Mb, altul are 0,73 Mb. Arhivate au 4 Mb impreuna.
Rog un moderator sa ma ajute sa le punem pe forum.
Da are senzori de ploaie , si chiar functionali. vreau si eu ce ai tu ..si semnez la cererea ta catre operatori pentru al posta pe site.Nu garantez insa ca invite va avea si in tara senzori de ploaie..SPRE EXEMPLU LA MINE are scaune cu incalzire.Am inteles ca aceasta dotare nu apare in tara [e nici un model..Va rog a rectifica daca gresesc.iar eu am Invite +.
QUOTE (Sfinxul)QUOTE (goangaus)O intrebare tehnica , tot din prospect:
"Discuri de fr?n? cu tamburi pe spate (14")"
Exista asa ceva? Eu stiam ca ori sunt discuri de frana, ori tamburi...
Da. Exista si asa ceva si se pare ca nu doar la Mitsu. Un sistem similar am vazut ca au adoptat cei de la KIA pentru modelul Ceed. De fapt acolo l-am vazut pentru prima data insa nu este exclus sa-l mai intalnesti si la altii.
Practic, pentru frana de serviciu se utilizeaza discul de frana iar pentru frana de mana exista un tambur cu saboti.
Uite un link unde gasesti o discutie despre asa ceva.
http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15
(vezi pe la mijlocul paginii postul lui sorinh)
Tot in linkul care lai prezentat tu se vorbeste de o posibila inghetare a franei de mana pe timp de inghet. Avand in vedere ca ai spus ce este acelasi sistem , sa ne asteptam la aceeasi problema,Pentru mine e important avand in vedere ca "inghetu" la mine e ca la el acasa. NU am avut probleme inka, avand si -13 cu multa ninsoare, si masina a stat pe bara 2 -3 zile.Am pornito am plecat , toate bune si frumoase. Acum rog pe cei mai initiati sa dea niste sfaturi. Mersi frumos
"Discuri de fr?n? cu tamburi pe spate (14")"
Exista asa ceva? Eu stiam ca ori sunt discuri de frana, ori tamburi...
Da. Exista si asa ceva si se pare ca nu doar la Mitsu. Un sistem similar am vazut ca au adoptat cei de la KIA pentru modelul Ceed. De fapt acolo l-am vazut pentru prima data insa nu este exclus sa-l mai intalnesti si la altii.
Practic, pentru frana de serviciu se utilizeaza discul de frana iar pentru frana de mana exista un tambur cu saboti.
Uite un link unde gasesti o discutie despre asa ceva.
http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15
(vezi pe la mijlocul paginii postul lui sorinh)
Tot in linkul care lai prezentat tu se vorbeste de o posibila inghetare a franei de mana pe timp de inghet. Avand in vedere ca ai spus ce este acelasi sistem , sa ne asteptam la aceeasi problema,Pentru mine e important avand in vedere ca "inghetu" la mine e ca la el acasa. NU am avut probleme inka, avand si -13 cu multa ninsoare, si masina a stat pe bara 2 -3 zile.Am pornito am plecat , toate bune si frumoase. Acum rog pe cei mai initiati sa dea niste sfaturi. Mersi frumos
Toata ziua ma gandesc la ea si imi vin intrebari asa ca:
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
QUOTE (zanfirdm)Tot in linkul care lai prezentat tu se vorbeste de o posibila inghetare a franei de mana pe timp de inghet. Avand in vedere ca ai spus ce este acelasi sistem , sa ne asteptam la aceeasi problema,Pentru mine e important avand in vedere ca "inghetu" la mine e ca la el acasa. NU am avut probleme inka, avand si -13 cu multa ninsoare, si masina a stat pe bara 2 -3 zile.Am pornito am plecat , toate bune si frumoase. Acum rog pe cei mai initiati sa dea niste sfaturi.
Am zis ca au adoptat un sistem similar nu ca ar fi acelasi (de la acelasi producator, desi nu-i exclus nici acest lucru). Ideea e ca, se poate intampla la orice masina sa inghete frana de mana. De fapt e putin probabil sa inghete sabotii pe tamburi ci mai degraba ingheata mecanismele care actioneaza pe sub masina daca ajunge apa sau zapada mai ales intre cablul care actioneaza frana de mana si mantaua de protectie a acestuia. Depinde cat de bine sunt lucrate si asamblate aceste componente.
La vechea dacie am patit si eu asa ceva o data sau de vreo doua ori insa, mai frecvent o pateam cu cablul de acceleratie si cu mecanismele din carburator (cand teperaturile scadeau mai jos de - 10 gr. C). La temperaturi foarte scazute sau cand era foarte multa umezeala se forma gheata in interiorul carburatorului si dimineata la o prima apasare a pedalei ramanea blocata.
Dupa ce am patit-o cu frana de mana, peste noapte lasam masina doar in viteza.
Am zis ca au adoptat un sistem similar nu ca ar fi acelasi (de la acelasi producator, desi nu-i exclus nici acest lucru). Ideea e ca, se poate intampla la orice masina sa inghete frana de mana. De fapt e putin probabil sa inghete sabotii pe tamburi ci mai degraba ingheata mecanismele care actioneaza pe sub masina daca ajunge apa sau zapada mai ales intre cablul care actioneaza frana de mana si mantaua de protectie a acestuia. Depinde cat de bine sunt lucrate si asamblate aceste componente.
La vechea dacie am patit si eu asa ceva o data sau de vreo doua ori insa, mai frecvent o pateam cu cablul de acceleratie si cu mecanismele din carburator (cand teperaturile scadeau mai jos de - 10 gr. C). La temperaturi foarte scazute sau cand era foarte multa umezeala se forma gheata in interiorul carburatorului si dimineata la o prima apasare a pedalei ramanea blocata.
Dupa ce am patit-o cu frana de mana, peste noapte lasam masina doar in viteza.
QUOTE (adysss)Toata ziua ma gandesc la ea si imi vin intrebari asa ca:
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
Baietii s-au aprins de la treaba cu inghetatul franei de mana si nu a mai vazut nimeni postul meu
Asa ca am fost nevoit sa ma citez.
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
Baietii s-au aprins de la treaba cu inghetatul franei de mana si nu a mai vazut nimeni postul meu
Asa ca am fost nevoit sa ma citez.
QUOTE (adysss)Toata ziua ma gandesc la ea si imi vin intrebari asa ca:
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
1. hill holder nu exista la Lancer
2. Despre ASTC nu am gasit decat asta:
"Like others in the industry, we have gone on and on about the benefits of ESP many times in the past, a technology which research has shown can significantly reduce the risk of an accident by correcting the trajectory of the vehicle to ensure the vehicle remains under control.
The system is actually quite simple, loads of mini computers read sensors on each wheel many times per second, and when one senses wheel slip or loss of grip, torque is reduced to the relevant wheel/s and braking is modified to improve stability and bring the vehicle back onto the ideal path.
For most cars, that is the end of the story, but for Mitsubishi, this feature is combined with traction control, which intervenes when starting or when accelerating in conditions of low grip."
Se pare ca este de ultima generatie (torque is reduced to the relevant wheel/s and braking...)
3. Cred ca e iluminat, asa ar trebui...
1. La opel am vazut o optiune in oferta si anume Hill Holder - adica - in momentul in care esti cu masina in panta (stationand) si doresti sa faci pornirea intervine acest sistem care tine masina nemiscata timp de 2 secunde.
2. Esp-ul este cel de generatie noua ? (am vazut ESP - care blocheaza doar o roata si ESP PLUS care are posibilitatea sa blocheze mai multe roti). Butonul acela din stanga [ASC] este pentru dezactivarea ESP-ului ? are martor luminos in bord in momentul in care este activ ESP-ul ?
3. Torpedoul este iluminat (tot de varianta Invite este vorba) ?
Multumesc anticipat
1. hill holder nu exista la Lancer
2. Despre ASTC nu am gasit decat asta:
"Like others in the industry, we have gone on and on about the benefits of ESP many times in the past, a technology which research has shown can significantly reduce the risk of an accident by correcting the trajectory of the vehicle to ensure the vehicle remains under control.
The system is actually quite simple, loads of mini computers read sensors on each wheel many times per second, and when one senses wheel slip or loss of grip, torque is reduced to the relevant wheel/s and braking is modified to improve stability and bring the vehicle back onto the ideal path.
For most cars, that is the end of the story, but for Mitsubishi, this feature is combined with traction control, which intervenes when starting or when accelerating in conditions of low grip."
Se pare ca este de ultima generatie (torque is reduced to the relevant wheel/s and braking...)
3. Cred ca e iluminat, asa ar trebui...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori