Scris: Dum Iun 06, 2010 12:20 pm
Am ajuns in service reclamand o problema la farurile cu bi-xenon, si anume ca acestea s-au afumat pe interior (sau daca nu sunt afumate ca au aparut niste pete pe interiorul sticlei farurilor), problema ce tine exclusiv de garantie (asa mi-a spus o cunostinta care lucreaza la honda-la garantii)...precizez ca nu am desfacut farurile.
Raspunsul pe care l-am primit in service: "...ceea ce reclamati dvs. nu consideram ca este o problema atata timp cat nu va afecteaza vizibilitatea in timpul condusului...mai mult decat atat, consideram ca aceste pete care au aparut pe interiorul farurilor reprezinta ceva normal avand in vedere ca becurile cu bi-xenon degaja multa caldura si consideram ca este normal sa se intample asa". Mai mult decat atat, am fost trimis la plimbare, spunandu-mi-se sa ma duc direct la importator (pentru ca si ei in service nu pot face altceva decat sa faca poze - iar in poze nu cred ca se vad petele - si sa intocmeasca nota de constatare, dupa care sa trimita sesizarea la importator). In afara de asta, am fost rugat ca, daca ajung la importator si primesc un raspuns in legatura cu problema reclamata, sa le spun si celor din service care a fost acest respuns ca sa stie si ei pe viitor ce sa faca...din cate stiu eu nu lucrez la mcar ca sa fac treaba asta si nici nu este datoria mea sa le rezolv problemele lor...
Sunt si eu curios cati dintre voi au observat pete pe interiorul farurilor cu bi-xenon sau cati vor observa aceste pete pe viitor...doar asa ca sa nu fiu singurul patit ...pentru ca farul il schimb, oricum, pe casco in urma accidentului.
Raspunsul pe care l-am primit in service: "...ceea ce reclamati dvs. nu consideram ca este o problema atata timp cat nu va afecteaza vizibilitatea in timpul condusului...mai mult decat atat, consideram ca aceste pete care au aparut pe interiorul farurilor reprezinta ceva normal avand in vedere ca becurile cu bi-xenon degaja multa caldura si consideram ca este normal sa se intample asa". Mai mult decat atat, am fost trimis la plimbare, spunandu-mi-se sa ma duc direct la importator (pentru ca si ei in service nu pot face altceva decat sa faca poze - iar in poze nu cred ca se vad petele - si sa intocmeasca nota de constatare, dupa care sa trimita sesizarea la importator). In afara de asta, am fost rugat ca, daca ajung la importator si primesc un raspuns in legatura cu problema reclamata, sa le spun si celor din service care a fost acest respuns ca sa stie si ei pe viitor ce sa faca...din cate stiu eu nu lucrez la mcar ca sa fac treaba asta si nici nu este datoria mea sa le rezolv problemele lor...
Sunt si eu curios cati dintre voi au observat pete pe interiorul farurilor cu bi-xenon sau cati vor observa aceste pete pe viitor...doar asa ca sa nu fiu singurul patit ...pentru ca farul il schimb, oricum, pe casco in urma accidentului.