Faruri Cu Bi-xenon Afumate Pe Interior
Am ajuns in service reclamand o problema la farurile cu bi-xenon, si anume ca acestea s-au afumat pe interior (sau daca nu sunt afumate ca au aparut niste pete pe interiorul sticlei farurilor), problema ce tine exclusiv de garantie (asa mi-a spus o cunostinta care lucreaza la honda-la garantii)...precizez ca nu am desfacut farurile.
Raspunsul pe care l-am primit in service: "...ceea ce reclamati dvs. nu consideram ca este o problema atata timp cat nu va afecteaza vizibilitatea in timpul condusului...mai mult decat atat, consideram ca aceste pete care au aparut pe interiorul farurilor reprezinta ceva normal avand in vedere ca becurile cu bi-xenon degaja multa caldura si consideram ca este normal sa se intample asa". Mai mult decat atat, am fost trimis la plimbare, spunandu-mi-se sa ma duc direct la importator (pentru ca si ei in service nu pot face altceva decat sa faca poze - iar in poze nu cred ca se vad petele - si sa intocmeasca nota de constatare, dupa care sa trimita sesizarea la importator). In afara de asta, am fost rugat ca, daca ajung la importator si primesc un raspuns in legatura cu problema reclamata, sa le spun si celor din service care a fost acest respuns ca sa stie si ei pe viitor ce sa faca...din cate stiu eu nu lucrez la mcar ca sa fac treaba asta si nici nu este datoria mea sa le rezolv problemele lor...
Sunt si eu curios cati dintre voi au observat pete pe interiorul farurilor cu bi-xenon sau cati vor observa aceste pete pe viitor...doar asa ca sa nu fiu singurul patit ...pentru ca farul il schimb, oricum, pe casco in urma accidentului.
Raspunsul pe care l-am primit in service: "...ceea ce reclamati dvs. nu consideram ca este o problema atata timp cat nu va afecteaza vizibilitatea in timpul condusului...mai mult decat atat, consideram ca aceste pete care au aparut pe interiorul farurilor reprezinta ceva normal avand in vedere ca becurile cu bi-xenon degaja multa caldura si consideram ca este normal sa se intample asa". Mai mult decat atat, am fost trimis la plimbare, spunandu-mi-se sa ma duc direct la importator (pentru ca si ei in service nu pot face altceva decat sa faca poze - iar in poze nu cred ca se vad petele - si sa intocmeasca nota de constatare, dupa care sa trimita sesizarea la importator). In afara de asta, am fost rugat ca, daca ajung la importator si primesc un raspuns in legatura cu problema reclamata, sa le spun si celor din service care a fost acest respuns ca sa stie si ei pe viitor ce sa faca...din cate stiu eu nu lucrez la mcar ca sa fac treaba asta si nici nu este datoria mea sa le rezolv problemele lor...
Sunt si eu curios cati dintre voi au observat pete pe interiorul farurilor cu bi-xenon sau cati vor observa aceste pete pe viitor...doar asa ca sa nu fiu singurul patit ...pentru ca farul il schimb, oricum, pe casco in urma accidentului.
asa stiam si eu ca degaja mai putina caldura, dar poate s-au schimbat legile fizicii intre timp.
petele astea sunt la ambele faruri, sau doar la unul. este posibil ca de la lovitura sa se fi infundat supapa de condens ( nu stiu daca asta e denumirea oficiala) si sa fie condens in combinatie cu altceva.
petele astea sunt la ambele faruri, sau doar la unul. este posibil ca de la lovitura sa se fi infundat supapa de condens ( nu stiu daca asta e denumirea oficiala) si sa fie condens in combinatie cu altceva.
Ambele faruri sunt afumate...cel de pe partea stanga mai mult, iar cel de pe dreapta mai putin (la acesta din urma se observa pata doar dintr-un anumit unghi). Cel de pe stanga o sa il schimb pe casco pentru ca are 2 cleme rupte in urma accidentului. Ambele faruri erau afumate inainte de accident si nu am umblat la ele deloc.
Stiam si eu ca xenonul degaja mai putina caldura decat halogenul, dar, se pare ca "specialistii" din service cunosc mai bine...sau, poate, i-am deranjat cu problema mea si au vrut sa ma expedieze cat mai repede...sau poate ca trebuia sa merg cu luminile stinse pentru a nu se uza sticla farurilor...si cum sa schimbe ei un far de jde milioane pe garantie...hai ca m-am enervat...din nou
Stiam si eu ca xenonul degaja mai putina caldura decat halogenul, dar, se pare ca "specialistii" din service cunosc mai bine...sau, poate, i-am deranjat cu problema mea si au vrut sa ma expedieze cat mai repede...sau poate ca trebuia sa merg cu luminile stinse pentru a nu se uza sticla farurilor...si cum sa schimbe ei un far de jde milioane pe garantie...hai ca m-am enervat...din nou
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori