Motor Lancer 2.0 Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Nashu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2008 1:06 am

Mesaj de Nashu » Mar Iun 08, 2010 3:07 pm

Am avut si eu tablita aia dar cred ca nu era prinsa bine si a cazut dar la ce subtire era nu stiu ce mare diferenta ar fi facut...

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 10, 2012 2:01 pm

Salut.

Am si eu o intrebare.

Sunt si eu curios, cati km rezista un motor de 2.0 did? Oare o tine mai mult de 300 000 km? Parca motorul de la noul Lancer 2.0 did este de fapt motorul de pe Passat.

Poate stiti voi .

Radu

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Ian 10, 2012 3:19 pm

In primul rand cred ca depinde ce si cum ii faci motorului ala. Daca esti pasionat de liniute si de demaraje la rece cu scartiit de roti, cred ca e un pic optimist sa crezi ca vei ajunge la 300 k cu el. Am avut un Passat pe mana care avea 600 k si motorul era neatins.Cand ajung cu ea la 290 k iti voi spune cum e

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 10, 2012 4:02 pm

Motorul propiuzis ar trebui sa te tina cel putin 500.000km fara probleme daca pui ulei de calitate si il schimbi la timp. Acum mai depinde si de noroc sau ghinion. Ca ti se mai spargeun furtun, ca iti mai cade un injector, ca mia schimbi un termostat etc asta nu se pune.

Daca ai grija de masina ca la carte sau chiar mai mult si mergi cu grija cu ea poate sa te tina mult mai mult.

Pe strazi sunt masini harbuite la 30.000km si sunt si masini care arata aproape ca noi la 300.000-400.000km.

99% depinde de tine si 1% de ghinion sau noroc.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Ian 10, 2012 5:11 pm

Eu cred ca motorul diesel este fiabil prin definitie cu uleiul schimbat etc. Daca mergi cu el numai pe rosu, atunci lucrurile se schimba. Dar una peste alta 300l nu e ceva cazut din cer si ma refer aici la masinile de firma mai ales: noi avem o skoda octavia de 385k pe care daca o vezi zici ca are 25ksi 2 passaturi peste 300k. Dar revizia e revizie, reparatia e reparatie.

Cred ca pt un motor 300k nu e mult deloc!

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 11, 2012 10:29 am

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Eram curios. Auzisem in alta parte , nu mai retin unde exact ca motoarele did de la outlander de exp la 250 000 cad nu sunt facute sa tina mai mult. Prima data am luat-o ca pe o gluma. Din aceasta cauza v am intrebat pe voi. La masina mea ii pun doar ulei Motul, reviziil sunt la zi, totul original si motorina doar de la Rompetrol. TOt ceea ce este mai bun pun la masina.

Baieti, multumesc frumos pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Ian 11, 2012 11:32 am

Zvonaci sunt multi asa ca nu te lua dupa ei. Ai grija de motor te tine mutl si bine, daca iti bati joc de el poate sa iti cada si la 50.000km.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 11, 2012 11:43 am

Am 58000 km cu ea, se apropie revizia de 60.000 km. Ma facuse curios zvonul cu motorul care cade la 250 000km. Dar cum ai zis si tu, multe zvonuri ......

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 24, 2012 11:55 am

Salut.

Stiind de faptul ca Lancer are motorul de pe Vw Passat, recent am vazut o informatie cu privire la niste probleme legate de motorul TDi de pe Passat.


Probleme la Volkswagen, cu motorul 2.0 TDI
Joi, 19 ianuarie 2012
Volkswagen se confrunta cu cel mai mare val de rechemari in service din ultimii ani, cauzat de scurgeri la coloana de injectie, in cazul motorului de 2,0 litri TDI. Sunt vizate circa 300.000 de automobile dotate cu acest motor si vandute in intervalul 2009-2011, peste tot in lume. Mai bine de o treime dintre acestea au fost vandute in Germania.

Volkswagen nu a inregistrat incidente importante cauzate de aceasta problema, care se manifesta prin scurgeri de motorina. Totusi, clientii sunt invitati sa se prezinte in service, pentru operatiunea preventiva si gratuita care dureaza circa o jumatate de ora. In acest sens, constructorul german a pus la dispozitia clientilor o pagina pe internet unde oricine poate verifica, dupa seria de sasiu, daca trebuie sa se prezinte cu masina in service (vezi link-ul de mai jos).

Rechemarea vizeaza urmatoarele modele: Volkswagen Golf, Scirocco, Eos, Tiguan, Jetta, Passat si T5. De asemenea, sunt afectate si modelele Skoda Octavia, Superb si Yeti, precum si Audi A3.


Sursa
http://www.24auto.ro/newsroom/Probleme_ ... 0_TDI.html

Voi ati intampinat ceva probeleme?

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Ian 24, 2012 3:31 pm

Singurele probleme pe care le-am auzit la acest motor au fost consumul de ulei (desi un consum cam maricel este acceptat si in cartea tehnica) si cedarea injectoarelor datorita folosirii unui combustibil recunoscut ca fiind "dubios" dar acceptat ca atare.

La mine la munca s-a vandut un passat cu acest motor acum un an cu 280.000km la bord (si 2500euro) la care s-au schimbat 7-8 injectoare si care papa cam 3l ulei intre revizii. (culmea: un injector a ramas cel original )

Niste parteneri ai nostri au o skoda ocatvia de 320.000km care merge, merge, merge...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori