Pagina 1 din 2

Scris: Vin Mai 07, 2010 11:13 pm
de PaulB
Salutare dragi posesori de Mitsubishi Lancer,

De cateva saptamani cochetez cu ideea de a achizitiona un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC Intense.
L-am vazut, l-am atins nu l-am testat inca, dar....am o problema legata de toti cei care ati scris in sectiunile dedicate Mitsubishi Lancer, nu am gasit vreun utilizator cu mai mult de 20.000km. Oare de ce?

Garantia de 3 ani sau 100.000km suna foarte interesant, dar totusi chiar nu exista utilizatori pe forum ai acestui automobil cu ceva mai mult kilometraj?

Din tot ce am citit sunt probleme frecvente legate de minunata infrastructura din Romania, trancaneli, pietricele si ceva greierasi. Consumul in Bucuresti unde va fi folosita mai mult de 60% nu e unul incantator....dar e o masina cu veleitati sportive, care arata foarte bine in opinia mea si nu se confunda cu altceva din parcul de masini autohton.

Cateva intrebari la care v-as ruga sa raspundeti cu blandete, pentru un novice in mecanica si auto in general:
- Care sunt costurile de intretinere/revizii dupa 10.000/20.000km?
- E cineva care a facut cu un Sportback 1.8 (macar un Lancer 1.8) mai mult de 30.000-40.000km?
- Care e starea acelei masini?

Cu speranta ca nu am enervat prin nestiinta si/sau subiect neinteresant, astept raspunsurile voastre.

Cu stima,
Paul

Scris: Vin Mai 07, 2010 11:22 pm
de BUGHY
Sportback nu prea sunt asa multe pe forum , si sunt cam noi pentru a depasi 20 000 km .
In rest gasesti lancer si aproape de 50 k . Practic nu se schimba la ele decat caroseria .
Daca nu apare in sectiunea probleme , atunci trage si tu concluzia .
Ceva probleme cu turbina la diesel dar in rest pe benzinare nu am auzit de probleme tehnice . 1.8 e un motoras nou .
Problemele tin de altceva , adica la ce te-ai referit si tu ...

p.s.
Cred ca nu mai era nevoie de alt topic .

Scris: Sâm Mai 08, 2010 1:34 pm
de CHE
Eu am 45000km cu 1.8 MT benzina. Nu am probleme.Punct.

Scris: Dum Mai 09, 2010 9:17 am
de santto
motorina 2.0 ,cu toate ca nu cred ca vrei motorina, fara probleme pana in prezent .punct

Scris: Dum Mai 09, 2010 12:55 pm
de chacha
S-a mai zis anterior, intre sportback si sedan diferenta o face doar caroseria. Deci uita-te pe la jurnale la cei cu sedan 1.8 si vei vedea ca inca nu au aparut probleme de fiabilitate la el. Confrom traditiei japoneze, motoarele pe benzina japoneze sutn cam cele mai sanatoase sa zic asa, nu stiu daca ai de ce sa iti faci griji.
Pentru diesel: 2.0 e de la VAG, gasesti mai multe chestii legat de motor la ei pe forum iar 2.2 (de pe Outlander) e de la grupul Peugeot-Citroen-etc...
Insa benzinarele sunt in general din curtea proprie.

Scris: Dum Mai 09, 2010 11:09 pm
de conchistadorul
stai frumos in banca ta si orienteaza-te spre altceva....

Scris: Dum Mai 09, 2010 11:19 pm
de PaulB
QUOTE (conchistadorul @ May 9 2010, 11:09 PM) stai frumos in banca ta si orienteaza-te spre altceva....

Trebuie sa stau jos pe banca? Sau pot sa urc pe ea?

Fii capitanul nostru!

Scris: Lun Mai 10, 2010 9:16 am
de SickneS
2.0 diesel, 30.000 + de km si fara probleme pana acum ... intr-adevar benzinarele sunt tapene si s-a intamplat ca la diesel la un coleg de forum sa apara o problema la turbina, momentan decat una singura ...

Scris: Lun Mai 10, 2010 10:09 am
de Apple
PaulB, eu am vreo 42.000 km. Probleme majore n-au fost deloc. Ai grija la gropi cu jantele de 18 si talonul mic. Chiar si asa jantele sunt sanatoase, nu se fac patrate, doar ca sar bucati daca dai intr-o groapa oribila si renteaza CASCO.
Revizia de 40.000 a fost vreo 930 RON. (filtre+ulei+manopera - am avut si reducere datorita unui card de MRC).
As zice ca totusi poate te uiti la un Instyle, e o diferenta de 2-3000 euro fara tva. Insa diferentele luate separat costa mai mult. MMCS (numai asta costa 2500 fara tva), scaune de piele incalzite, xenoane cu spalatoare de faruri si adaptive, senzori ploaie si lumini.

Scris: Lun Mai 10, 2010 10:42 am
de theknic
Versiunea Intense e echipata cu senzori ploaie si lumina.