Achizitie Mitsubishi Lancer 1.8 Mivec Sportback Intense

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Vin Mai 07, 2010 11:13 pm

Salutare dragi posesori de Mitsubishi Lancer,

De cateva saptamani cochetez cu ideea de a achizitiona un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC Intense.
L-am vazut, l-am atins nu l-am testat inca, dar....am o problema legata de toti cei care ati scris in sectiunile dedicate Mitsubishi Lancer, nu am gasit vreun utilizator cu mai mult de 20.000km. Oare de ce?

Garantia de 3 ani sau 100.000km suna foarte interesant, dar totusi chiar nu exista utilizatori pe forum ai acestui automobil cu ceva mai mult kilometraj?

Din tot ce am citit sunt probleme frecvente legate de minunata infrastructura din Romania, trancaneli, pietricele si ceva greierasi. Consumul in Bucuresti unde va fi folosita mai mult de 60% nu e unul incantator....dar e o masina cu veleitati sportive, care arata foarte bine in opinia mea si nu se confunda cu altceva din parcul de masini autohton.

Cateva intrebari la care v-as ruga sa raspundeti cu blandete, pentru un novice in mecanica si auto in general:
- Care sunt costurile de intretinere/revizii dupa 10.000/20.000km?
- E cineva care a facut cu un Sportback 1.8 (macar un Lancer 1.8) mai mult de 30.000-40.000km?
- Care e starea acelei masini?

Cu speranta ca nu am enervat prin nestiinta si/sau subiect neinteresant, astept raspunsurile voastre.

Cu stima,
Paul

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Mai 07, 2010 11:22 pm

Sportback nu prea sunt asa multe pe forum , si sunt cam noi pentru a depasi 20 000 km .
In rest gasesti lancer si aproape de 50 k . Practic nu se schimba la ele decat caroseria .
Daca nu apare in sectiunea probleme , atunci trage si tu concluzia .
Ceva probleme cu turbina la diesel dar in rest pe benzinare nu am auzit de probleme tehnice . 1.8 e un motoras nou .
Problemele tin de altceva , adica la ce te-ai referit si tu ...

p.s.
Cred ca nu mai era nevoie de alt topic .

Avatar utilizator
CHE
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 3:07 pm

Mesaj de CHE » Sâm Mai 08, 2010 1:34 pm

Eu am 45000km cu 1.8 MT benzina. Nu am probleme.Punct.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Dum Mai 09, 2010 9:17 am

motorina 2.0 ,cu toate ca nu cred ca vrei motorina, fara probleme pana in prezent .punct

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Mai 09, 2010 12:55 pm

S-a mai zis anterior, intre sportback si sedan diferenta o face doar caroseria. Deci uita-te pe la jurnale la cei cu sedan 1.8 si vei vedea ca inca nu au aparut probleme de fiabilitate la el. Confrom traditiei japoneze, motoarele pe benzina japoneze sutn cam cele mai sanatoase sa zic asa, nu stiu daca ai de ce sa iti faci griji.
Pentru diesel: 2.0 e de la VAG, gasesti mai multe chestii legat de motor la ei pe forum iar 2.2 (de pe Outlander) e de la grupul Peugeot-Citroen-etc...
Insa benzinarele sunt in general din curtea proprie.

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Dum Mai 09, 2010 11:09 pm

stai frumos in banca ta si orienteaza-te spre altceva....

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Dum Mai 09, 2010 11:19 pm

QUOTE (conchistadorul @ May 9 2010, 11:09 PM) stai frumos in banca ta si orienteaza-te spre altceva....

Trebuie sa stau jos pe banca? Sau pot sa urc pe ea?

Fii capitanul nostru!

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Mai 10, 2010 9:16 am

2.0 diesel, 30.000 + de km si fara probleme pana acum ... intr-adevar benzinarele sunt tapene si s-a intamplat ca la diesel la un coleg de forum sa apara o problema la turbina, momentan decat una singura ...

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Mai 10, 2010 10:09 am

PaulB, eu am vreo 42.000 km. Probleme majore n-au fost deloc. Ai grija la gropi cu jantele de 18 si talonul mic. Chiar si asa jantele sunt sanatoase, nu se fac patrate, doar ca sar bucati daca dai intr-o groapa oribila si renteaza CASCO.
Revizia de 40.000 a fost vreo 930 RON. (filtre+ulei+manopera - am avut si reducere datorita unui card de MRC).
As zice ca totusi poate te uiti la un Instyle, e o diferenta de 2-3000 euro fara tva. Insa diferentele luate separat costa mai mult. MMCS (numai asta costa 2500 fara tva), scaune de piele incalzite, xenoane cu spalatoare de faruri si adaptive, senzori ploaie si lumini.

Avatar utilizator
theknic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 04, 2008 9:53 am

Mesaj de theknic » Lun Mai 10, 2010 10:42 am

Versiunea Intense e echipata cu senzori ploaie si lumina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori