Reclamatie Opc Sau Proces Intentat Mitsubishi Romania

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Aug 25, 2010 9:55 am

Cel mai bine la service le zici de la bun inceput sa iti dea mai multe straturi de lac desi nici prea gros nu e bine sa fie ca apoi crapa mai usor dar un strat cel mult 2 in plus nu cred ca ar fi problema. Nu astepta pana la ITP ca mai e mult, fao acum ca sa nu ai suprize mai neplacute de genul rugina.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mie Aug 25, 2010 6:10 pm

Raspunsul celor de ma RMB Inter-Auto Cluj-Napoca:

"Referitor la avarierea stratului de vopsea , va putem comunica ca grosimea stratului de vopsea este cuprinsa intre 80 si 120 microni .

vopsirea integrala pentru un autoturism de clasa medie este undeva in jurul sumei de 3 000 EURO ( manopera + materiale + TVA ) .
costurile pentru o vopsire partiala a elementelor afectate ( aripi fata + capota motor ) sunt aprox 600 EURO ( manopera + materiale+TVA )
garantia acopera defectele de fabricatie , in garantie nu poate fi inclusa si actiunea factorilor externi asupra vopselei , zgrieturi , pitricele , substante corozive . Pentru aceasta situatie se poate apela la societatea de asigurari la care exista CASCO.
Pentru stabilirea detalilor de reparatie va invitam sa luati legatura cu departamentul Tinichigerie-Vopsitorie"

MMMM oare unde pot masura eu stratul de vopsea sa vedem daca se incadreaza ?
Maine sau cel tarziu saptamana aceasta ma duc la constatare.

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Lun Oct 18, 2010 2:47 am

Va dati seama ca din nou urmeaza iarna???? pregatiti-va sufleteste pentru ce urmeaza:(

Avatar utilizator
modelino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 29, 2011 12:14 am

Mesaj de modelino » Mar Iun 28, 2011 5:49 pm

Te salut "conchistador"! Eu sper sa nu fiu urmatorul care va intreprinde actiuni de revopsire (bibilire) a masinii. Pentru inceput am sa spun ca inteleg prin ce ai trecut cand ai vazut cum arata masina si sunt de acord cu modul in care ai pus problema pe forum, asta nu inseamna ca sunt impotriva sau ca nu sunt de acord cu cei ce te-au contrat. De ce inteleg? E simplu! Am facut ieri un drum Bucuresti - Cluj - Bucuresti, in Cluj am dus masina la spalatorie si ghici ce am vazut? Ai ghicit. Circa 5 gaurele in stratul "fin" de vopsea ce "protejeaza" la exterior masina. Acum nu mai stiu ce sa fac. Sa mai merg cu ea sau sa o conserv? Sa o pun intr-o cutie si sa astept o solutie chimica sau tehnica care sa rezolve problema sau sa merg cu ea si sa o fac ciur?

Avand in vedere faptul ca sunt cel mai recent caz, vreau sa va asigur (mai ales pe cei ce doresc sa intre in posesia unui mitsu), in ceea ce priveste stratul exterior de "protectie" (vopseaua) a foii de tabla, ca nu isi face treaba decat prin cromatica oferita fiecarei masini in parte. Si cromatica asta e asigurata o scurta perioada de timp, cel putin in cazul meu, masina fiind de noua in posesia mea, din data 22.04.2011. Vreau sa va inchipuiti singuri ce cromatica va avea peste un an. Oribila!!!

Acum ce sa spun, am citit aproape toate postarile lui conchistador si am vazut ca a scos-o la liman prin insistenta si altele. Ideea e ca a rezolvat-o pentru moment (calvarul de acum a inceput, deoarece e imposibil sa te feresti de nisipurile pietricelele si gainatii ce vor sa vina in contact cu masina ta). Intrebare: Ne vom reabilita masinile anual sau semestrial pe banii fiecaruia in parte (cazul asiguratului casco - orice reparatie se va regasi in costul urmatoarei polite de asigurare) sau pe banii importatorului/producatorului? Oricum am proceda, din punctul meu de vedere, noi vom conduce niste masini scumpe, frumoase, "bune" si nu in ultimul rand "casante". Eu deja am impresia ca ma urc intr-un glob de sticla. Naspa senzatie.

Propunere: Hai sa ne strangem toti si in semn de protest sa parcam cate zece masini saptamanal la ei in curte si sa le punem si niste benere de blamare tot in curte. Poate asa ne vor trata cum se cuvine si anume sa ne recunoasca ca umbla cu cioara vopsita.
Ce spuneti? Ne intalnim sa o punem de o actiune de blamare?!?! Eu intru si cu ceva malai. Mana de la mana si facem ceva frumos.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Iun 28, 2011 8:40 pm

E normal la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre ,criblura sau material antiderapant iarna. Aceste ciobituri sunt mai vizibile pe masinile inchise la culoare is mai putin vizibile dar nu inexistente pe masinile deschise la culoare. SI eu am praguriel ciobite de la material antiderapant, si fost masina se ciobise de la pietricele(capota, praguri, etc) am vazut multe masini cu vopseaua ciobita de pietre(forn, VW, audi, renaul, dacia etc).
Degeaba o vopsesti pe casco sau pe garantie ca duap un drum pe criblura sau iarna dupa ce s-a aruncat material antiderapant, se la ciobi la loc. Singura solutie ar fi sa colantezi zonele expuse cu autocolant trasparent pe care sa il schimbi periodic(1-2ani) pentru ca se ingalbeneste sau se deterioreaza de la pietrele care sar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori